پودر نارگیل

پودر نارگیل چرب سری لانکا فروشی | Sri Lanka

پودر نارگیل چرب فروشی

جهت تولید شیرینی و شکلات از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. پودر نارگیل نیز یکی از محصولات غذایی است که در تولید شیرینی و شکلات مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته پودر نارگیل دارای کاربردهای دیگری نیز می‌باشد و در صنایع مختلف استفاده می‌شود. درخت نارگیل بیشتر در مناطق استوایی و امریکای جنوبی و مرکزی رشد می‌کند. میوه درخت نارگیل دارای کارایی فراوانی است و از آن مواد مختلفی استخراج می‌گردد. در ایران شرایط کشت این درخت چندان مهیا نیست. به همین دلیل بیشتر پودر نارگیل مصرفی کشور از طریق واردت تأمین می‌شود. پودر نارگیل دارای دو نوع چرب و خشک است که هریک کاربردها و خواص ویژه‌ای دارد. پودر نارگیل چرب فروشی توسط مراکز مختلفی جهت تولید محصولات غذایی و آرایشی به فروش می‌رسد.

طرز تهیه پودر نارگیل

طرز تهیه پودر نارگیل

طرز تهیه پودر نارگیل چندان دشوار نیست. همان‌طور که گفته شد این پودر از میوه درخت نارگیل تهیه می‌شود. برای این کار ابتدا میوه از درخت چیده شده و پوسته سبز آن گرفته می‌شود. پس از جدا کردن پوسته گوشته نارگیل کاملاً شستشو داده و رطوبت آن گرفته می‌شود. منظور از گوشته قسمت قهوه‌ای و سفید آن می‌باشد. در مرحله بعد شیره نارگیل گرفته می‌شود. سپس گوشته در دمای پایین حرارت داده می‌شود تا کاملاً خشک شود. پس از خشک شدن گوشته آسیاب شده و به‌عنوان پودر نارگیل مورداستفاده قرار می‌گیرد. پودر نارگیل در دو نوع چرب و خشک تهیه می‌شود. می‌توان برندهای ایرانی و خارجی پودر نارگیل چرب فروشی را از تولیدها و بازرگانی‌ها خریداری کرد.

کاربردهای پودر نارگیل

کاربردهای پودر نارگیل

کاربردهای پودر نارگیل بسیار گسترده است. از این پودر در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. پودرهای چرب برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی انتخاب مناسبی هستند. از پودر نارگیل چرب فروشی در تولید برخی از مواد غذایی مانند پخت شیرینی نارگیلی نیز استفاده می‌شود. این پودر حالتی ترد به مواد غذایی می‌دهد. از پودر نارگیل خشک بیشتر برای تزئین مواد غذایی استفاده می‌شود. به‌طورکلی برخی از موارد مصرف پودر نارگیل عبارت‌اند از:

  • تولید انواع شکلات‌های نارگیلی

  • تولید انواع شیرینی نارگیلی

  • تولید کیک و دسر

  • تزئین انواع مواد غذایی مانند خرما

  • تهیه انواع شامپو و کرم آرایشی

  • تولید انواع مکمل‌های بدن‌سازی

  • تهیه برخی از مواد دارویی و…

پخش پودر نارگیل چرب فروشی

ودر نارگیل چرب فروشی

بازرگانی سورن یکی از مرکز توزیع و پخش پودر نارگیل چرب فروشی می‌باشد. این مجموعه انواع برندهای باکیفیت و اصل پودر نارگیل را به‌صورت عمده و فله‌ای به فروش می‌رساند. محصولات سورن از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. جهت خرید با واحد فروش در تماس باشید.

واردات پودر نارگیل Coconut Powder

واردات پودر نارگیل Coconut Powder

واردات پودر نارگیل Coconut Powder در تناژهای عظیم صورت گرفته و وارد کنندگان به دلیل استفاده گسترده از آن، پودر نارگیل را در تناژهای بالا سفارش می دهند تا بازار کشور از بابت این پودر با کسری مواجه نشود.

به این ترتیب، واردات پیوسته و اصولی آن منجر به تنظیم اصولی بازار شده است و بخش های تولید و تامین کننده کشور در هر منطقه ای که باشند می توانند به این ماده اولیه دسترسی پیدا کنند. همچنین این محصول در انواع چرب و خشک وارد شده و با قیمت مناسب در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

برای خرید پودر نارگیل به صورت عمده می توانید به شرکت سورن مراجعه نمایید و یا از طریق این سایت و راه های ارتباطی مختلف، نوع و وزن سفارش خود را به واحد فروش اطلاع دهید. رسیدگی به سفارشات در زمان کوتاهی صورت می گیرد و محصولات با باربری مناسب به موقعیت خریداران ارسال می شود.

ضمن اینکه، هم اکنون محصولات اولیه درجه یکی همچون انواع پودر کاکائو، پودر ثعلب، گوارگام، سوربیتول، لسیتین گجرات هند و … در حال توزیع سراسری هستند که در صورت نیاز می توانید این محصولات را هم در همین سایت سفارش دهید.

قیمت پودر نارگیل پرچرب

قیمت پودر نارگیل پرچرب

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پودر نارگیل پرچرب برند آن و کشور سازنده می باشد. در این بین برخی کشورها، تولیدات خود را با قیمت مناسب تری ارائه می دهند. دو تا از این کشورها، اندونزی و سریلانکا هستند که پودر نارگیل را در سطح کیفی بالایی تولید می کنند و آن را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

مدل و نوع محصول نیز بر قیمت این پودر تاثیرگذار است. برای مثال، پودر نارگیل چرب از قیمت بیشتری برخوردار است که یکی از دلایل آن، وزن سنگین‌تر محصول است. همچنین خرید از فروشندگان اصلی پودر نارگیل به صورت عمده منجر به کاهش قیمت خرید محصول می شود.

فروش ویژه انواع پودر نارگیل با قیمت عمده

فروش ویژه انواع پودر نارگیل با قیمت عمده

فروش ویژه انواع پودر نارگیل با قیمت عمده جهت حمایت از بخش تولید کشور مهم و ضروری است. همانطور که اشاره شد پودر نارگیل مصارف گسترده ای دارد و در زمینه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و به عبارتی از مواد اولیه مهم به حساب می آید.

به این ترتیب، واردات و پخش سراسری آن بایستی با قیمت منصفانه صورت بگیرد تا ضمن افزایش قدرت خرید تولید کننده، بازار کشور هم به ثبات برسد و با کمبود این محصول یا افزایش بی رویه قیمت‌ها توسط افراد واسطه مواجه نشود.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا