فیلینگ

انواع کرم برای فیلینگ کیک |فروش کرمفیل (عمده) از کارخانه

هیچ کیکی بدون فیلینگ کامل نیست. در این مقاله تعدادی از محبوب ترین کرم فیلینگ که می توانید برای پر کردن کیک خود استفاده کنید آورده شده است.

انواع فیلینگ ها چیست؟

  • فرنی
  • میوه
  • ژله
  • مربا یا کمپوت میوه
  • خامه زده شده

برخی از کرم فیلینگ کیک رایج که به عنوان فیلینگ نیز استفاده می شوند:

  • کره
  • پنیر خامه ای
  • خامه فرم گرفته
  • گاناش

آیسینگ یا فراستینگ یک کرم کشدار شیرین است که اغلب از خامه درست شده است. آیسنگ از ترکیب شکر با مایعاتی مانند آب یا شیر، با موادی مانند کره، سفیده تخم مرغ، پنیر یا طعم دهنده ها تهیه می شود. برای پوشاندن یا تزئین محصولات پخته شده مانند کیک یا کلوچه میتوان از آن استفاده کنید. هنگامی که بین لایه های کیک استفاده می شود، به آن فیلینگ می گویند. فروش کرمفیل (عمده) مستقیم از کارخانه تولیدی کام کایا برای قنادان و فعالان حوزه شیرینی شکلات انجام میشود.

کرم فیلینگ کیک

کرم کره ای

باترکریم نسبت به اکثر فیلینگ ها نرم تر و قابل پخش تر است و از نظر طعم و انعطاف پذیری بهترین انتخاب است. می توان از آن به عنوان فیلینگ داخل کیک و همچنین به عنوان روکش برای تزیین استفاده کرد.

از خامه دار کردن شکر و کره یا سایر چربی ها مانند گوشت خوک یا مارگارین به دست می آید. کیفیت چربی استفاده شده بر طعم، قوام و ظاهر فراستینگ خامه و همچنین دمایی که کره در آن زده می شود، تاثیر می گذارد. با عصاره وانیل طعم را اضافه کنید. خامه در هوای گرم به راحتی ذوب می شود و بنابراین برای حفظ شکل خود باید سرد نگه داشته شود.

کرم فیلینگ کیک

 خامه فرم گرفته

معمولا استفاده از خامه فرم گرفته به عنوان فیلینگ کیک رایج است. فقط از خامه غلیظ استفاده کنید و بین لایه ها پخش کنید. از طعم اصلی خامه فرم گرفته خسته شده اید؟ فقط با افزودن شکلات ذوب شده به خامه فرم گرفته خود، طعم شکلاتی خوشمزه ای را انتخاب کنید.

کرم فیلینگ کیک

 کرم فیلینگ کیک باعث می شود که لایه های بالا و پایین بهتر به هم بچسبند و در واقع کار ملات را انجام دهد. اگر بین دو لایه از فیلینگ کیک استفاده نشود، این دو لایه به خوبی به هم نمی چسبند.

 رویال آیسینگ

این خمیر به طور سنتی برای پوشاندن و تزئین کیک های میوه ای متراکم استفاده می شود، یک خمیر مایع و سفید خالص است که وقتی خشک می شود به یک پوسته بیرونی سخت تبدیل می شود.

از مخلوط کردن سفیده تخم مرغ، پودر قند و آبلیمو درست می شود که وقتی خشک می شود صاف، سفت و مات به نظر می رسد. برخی ممکن است از پودر مرنگ به جای سفیده تخم مرغ استفاده کنند زیرا خطر ابتلا به عفونت سالمونلا در هنگام استفاده از سفیده تخم مرغ خام وجود دارد.

گلیسیرین اغلب برای جلوگیری از ته نشین شدن یخ اضافه می شود. به راحتی با رنگ خوراکی رنگ می شود.

کرم فیلینگ کیک

فراستینگ

رایج ترین نوع پر کردن، فراستینگ است. این فیلینگ معمولا در کیک تولد استفاده می شود. دو نوع فراستینگ رایج وجود دارد: فراستینگ وانیلی و فراستینگ شکلاتی.

اگر کیک شما به دلیل بالا بودن دمای فر خیلی خشک شده است، نگران نباشید! ممکن است همچنان بتوانید کیک خود را با فراستینگ ذخیره کنید. فراستینگ حاوی پودر قند، کره و شیر است. بافت نرمی داره که میتونه به کیک شما طعم بده و می تواند کمی رطوبت به کیک شما اضافه کند.

کرم فیلینگ کیک

فراستینگ پنیر خامه ای

کرم پنیر فراستینگ برای کیک هویج، کیک، کیک قرمز مخملی، به عنوان پرکننده کیک و هر نوع شیرینی با آن همه طعم خامه ای و پنیری مناسب است. با خامه زدن باترکریم و پنیر خامه ای مرغوب به سرعت با هم ترکیب می شود. کمی سنگین‌تر از بسیاری از فراستینگ‌های کیک، بافت و طعم آن زمانی که با پنیر خامه‌ای پرچرب تهیه می‌شود، بهترین است.

کرم فیلینگ کیک

مرینگ

این آیسینگ بسیار سبک و کرکی از مخلوط کردن سفیده تخم مرغ، آب سرد و شکر دانه‌ریز با هم درست می‌شود. فناوری ورود هوا به مخلوط، بافتی کف آلود به آن می دهد. شکر اضافه شده کف را سفت می کند. می توان آن را ساده یا با آجیل طعم دار کرد.

۳ نوع مرینگ معروف وجود دارد:

– فرانسوی، ایتالیایی و سوئیسی.

تفاوت در نحوه زدن تخم مرغ هاست. مرنگ بدون پخت را می توان به عنوان رویه شیرینی استفاده کرد یا می توان آن را تا زمانی که ترد شود پخته و مانند کوکی ها خورد.

کرم فیلینگ کیک

 فوندانت

فوندانت یک فراستینگ سنگین محبوب است که به راحتی مجسمه سازی می شود و در درجه اول در کیک های مهمانی استفاده می شود. مواد اولیه فوندانت عبارتند از آب، ژلاتین، گلیسیرین، آب، شکر (پودر یا شکر کرچک) و قیسی.

برخی به جای ژلاتین و گلیسیرین از گل ختمی استفاده می کنند. بافت ایده آل فوندانتی است که بدون پارگی کشیده شود. با استفاده از ابزارهای کنده کاری و تزئینی می توان اشکال مختلفی ساخت.

کرم فیلینگ کیک

کاستارد

برخی از کیک ها از کاسترد برای پر کردن آن استفاده می کنند. کاستارد بافت خامه ای متمایز خود را به شما می دهد که از مواد تشکیل دهنده – نشاسته ذرت، آرد، شکر و زرده تخم مرغ به دست می آید.

فرآیند ساخت کاستارد منحصر به فرد است. مواد باید به آرامی بجوشد تا مخلوط غلیظ شود. آن را در بسته بندی پلاستیکی قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید. اما مراقب باشید کاسترد را در فریزر قرار ندهید زیرا ممکن است بافت آن را خراب کند. همچنین می توانید طعم های اضافی مانند وانیل را به کرم کاستارد اضافه کنید.

کرم فیلینگ کیک

گاناش شکلاتی

گاناش یک مایع شکلاتی است که از خامه تهیه می شود و دارای قوام تقریباً مانند یک شربت بسیار غلیظ است. این نوع فیلینگ برای مرطوب کردن هر لایه کیک و افزودن طعم و بافت شکلاتی زیبا مناسب است.

گاناش شکلاتی یک محصول همه کاره است که می تواند به عنوان پرکننده برای سایر دسرها و شیرینی ها نیز استفاده شود. ویدیوی گاناش شکلاتی لاله را تماشا کنید تا طرز تهیه گاناش شکلاتی مخملی عالی را بیاموزید.

اما اگر هنوز در مورد تهیه گاناش شکلاتی مطمئن نیستید، همیشه می توانید به سراغ گاناش شکلاتی آماده تولیپ یعنی کرم چاکو تولیپ بروید.

کرم فیلینگ کیک

کرم کاراملی

کلمه کارامل از کلمه لاتین calamos به معنای نیشکر گرفته شده است. سس کارامل ماده ای است که در پخت بسیار استفاده می شود، رنگ نارنجی متوسط ​​تا تیره دارد و از حرارت دادن شکر و مخلوط کردن آن با خامه درست می شود. سس کارامل را می توان به عنوان طعم دهنده در انواع پودینگ، پودینگ و بستنی استفاده کرد. با سس کارامل می توانید انواع آب نبات، دسر، تاپینگ و دسر درست کنید.

کرم فیلینگ کیک

کرم میوه ای 

عنوان خامه کیک میوه ای با انواع عصاره میوه ها مانند پرتقال یا مایه کیک کاپ کیک استفاده می شود و بسیار خوشمزه و آسان تهیه می شود.

کرم فیلینگ کیک

فراستینگ کاکائو

طعم کاکائویی یکی از محبوب ترین طعم هایی است که به کیک ها و دسرها ظاهری زیبا و طعم فوق العاده ای می بخشد.

کرم فیلینگ کیک

 فراستینگ وانیلی

خامه وانیلی یکی از پرطرفدارترین طعم دهنده های فراستینگ است که می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد.

کرم فیلینگ کیک

فروش عمده کرم فیلینگ کیک

در مجموعه تولیدی کام کایا انواع کرم فیلینگ در وزن های مختلف و به صورت عمده به فروش می رود. در مجموعه ما سایر مواد مورد استفاده شده در تزئین کیک و شیرینی مانند کرم شکلات، شکلات چیپسی، شکلات تخته ای و شکلات سکه ای نیز تولید و به فروش می رسد.

کرم فیلینگ کیک

کلام آخر

روش های زیادی برای شکل دادن و تزیین انواع کیک وجود دارد. فیلینگ ها بدون شک نقش بسیار پر رنگی در این مسیر برای شما خواهند داشت. نقش فیلینگ ها خیلی بیشتر از یک کیک اسفنجی است. برای این منظور در این مقاله سعی شده است تا شما را با انواع کرم فیلینگ کیک آشنا کنیم. لیستی که ما ارائه کرده ایم ترتیب خاصی ندارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و شروع به آشپزی کنید. برای کسب لیست قیمت  فروش کرمفیل (عمده) مستقیم از کارخانه تولیدی کام کایا با واحد فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا