پودر کاکائوپودر کاکائو اندونزیپودر کاکائو ترکپودر کاکائو مالزیپودر کاکائو هلندی

بازرگانی انواع پودر کاکائو فله | S9 – Gerkenz -JB -Favarich -Natra -S8

 

[aparat id=”fZMJ9″]

پودر کاکائو فله ، کاربرد فراوانی به عنوان مواد اولیه در تولید انوع شکلات، شیرینی و بسیاری از مواد غذایی دارد. از این رو کارخانجات و تولیدکنندگان فعال در صنایع غذایی و شیرینی و شکلات، به دنبال مرجعی برای خرید پودر کاکئو فله برای محصولات هستند. از آنجاییکه کیفیت و قیمت پودر کاکائو ، دو عامل مهم برای خرید هستند، انتخاب پودر کاکائو فله مناسب با محصولات و صنعت در محصول نهایی نقش مهمی دارد.

 پودر کاکائو فله

تامین کنندگان پودر کاکائو در ایران کدامند؟

پودر کاکائو مشتقاتی از دانه کاکائو می باشد. دانه های کاکائو که محصول میوه زرد رنگ درخت کاکائو هستند، طی فرایندهایی که شامل خشک کردن، جدا کردن مغز از پوسته ، رست کردن و غیره به دست می آیند. از طرفی دیگر درخت کاکائو محصول برخی کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی می باشد و بنابراین این محصول در ایران وارداتی به حساب می آید. لذا در این زمینه، تامین کنندگان پودر کاکائو  اقدام به واردات این محصول نموده اند. پودر کاکائو نیز مانند تمام محصولات دیگر دارای برندهای مختلف از جمله برندهای تقلبی ، برندهای ضعیف تر و بی کیفیت تا برندهای با کیفیت و معتبرتر است. انتخاب پودر کاکائو خوب و با کیفیت قطعا می تواند در مرغوبیت کالای نهایی تولید کننده تاثیر زیادی داشته باشد. تامین کنندگان پودر کاکائو فله در طول سالیان گذشته از کشورهای مختلفی اقدام به واردات نموده اند.

 پودر کاکائو فله

مرکز فروش پودر کاکائو هلندی بنسروپ BENSDROP

یکی از برندهای باکیفیت در پودر کاکائو فله، پودر کاکائو هلندی بنسروپ است. این برند با کیفیت محصولات خود را در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران، از طریق نمایندگان و واردکنندگان در اختیار کارخانه ها و تولید کنندگان قرار داده است تا از این طریق بتوانند تامین نیاز خود را با حداکثر کیفیت داشته باشند. پودر کاکائو هلندی بنسروپ دارای کیسه های ۲۵ کیلویی می باشد و از نظر رنگ دارای رنگ قهوه ای تیره ای است. مرکز واردات و فروش پودر کاکائو بنسروپ bensdrop با ارائه بهترین قیمت و تضمین اصالت محصول، نیاز کارخانه ها را تامین نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید.

 پودر کاکائو فله

واردات پودر کاکائو فله کارگیل هلندی

یکی از انواع پودر کاکائو در دنیا ، پودر کاکائو کارگیل هلندی است. این محصول نیز از جمله پودر کاکائو های با کیفیت، با اصالت و نامدار در دنیای کاکائو است که در کشورهای بسیاری در دنیا به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز بازرگانی پودر کاکائو فله سورن ، وارادات و پخش عمده پودر کاکائو کارگیل هلند را ویژه تولید کنندگان که به دنبال پودر کاکائو فله با کیفیت هستند تامین نموده و در اختیار آنها قرار داده است. پودر کاکائو هلندی کارگیل در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و پالت های مخصوص ۷۵۰ کیلویی وارد ایران و توزیع می شود.

 پودر کاکائو فله

مرکز بازرگانی پودر کاکائو فله سورن

خرید پودر کاکائو به صورت مستقیم و بی واسطه، می تواند در حجم عمده ، علاوه بر اینکه محصول را با کیفیت اصلی و تاریخ اعتبار بالا و اصالت کالا در اختیار مشتریان قراردهد، بهترین قیمت خرید پودر کاکائو را هم به همراه داشته باشد. مرکز بازرگانی پودر کاکائو سورن، با فروش عمده پودر کاکائو فله خارجی باکیفیت و ارجینال، توانسته است، بخش مهمی از نیاز کارخانه ها و تولیدی ها را در ایرن زمینه مرتفع نماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با ما در تماس باشید.

 پودر کاکائو فله

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن چیست؟

انواع پودر کاکائو شامل پودر کاکائو تیره فرایندی و پودر کاکائو طبیعی است:

  1. پودر کاکائو طبیعی نچرال : در پودر کاکائو طبیعی از کاکائو جامد طبیعی و خالص استفاده می شود.
  2. پودر کاکائو تیره : در پودر کاکائو تیره از فرایند قلیایی کردن با PH های مختلف استفاده می شود تا کاربردهای متنوعی را داشته باشد. در فراوری کردن پودر کاکائو تیره ، باید دانست که از نظر غذایی و بهداشتی کاملا سالم و بدون مضرات این فراوری انجام می شود.

 پودر کاکائو فله

بهترین برندهای پودر کاکائو ترکیه ای کدامند؟

علاوه بر کشور هلند، پودر کاکائو ترکیه ای نیز از محصولات نسبتا با کیفیت و ارزان تر در بازار می باشد. پودر کاکائو ترکیه ای در بازار ایران با برندهای مختلفی تولید می شود. ولی در خصوص بهترین برند پودر کاکائو ترکیه ای می توانند به پودر کاکائو فله S9 اشاره کرد.

بهترین برندهای پودر کاکائو ترکیه ای کدامند؟

انواع پودر کاکائو خارجی معتبر در ایران کدامند؟

در ایران واردات پودر کاکائو های متنوعی در طول سالهای گذشته انجام شده است. اما جالب است بدانید در این میان فقط چند برند پودر کاکائو وارداتی خاص هستند که کیفیت خوبی داشته و تولید کنندگان تمایل به استفاده از آنها دارند. بازرگانی انواع پودر کاکائو خارجی سورن با مشاوره خرید و انتخاب محصول ، در این خصوص بنا بر تجربه و شناخت پودر کاکائ های زیر را معرفی می نماید:

انواع پودر کاکائو خارجی

پودر کاکائو ناترا اسپانیا NATRA

پودر کاکائو S9 ترکیه ALTIN MARKA

پودر کاکائو کارگیل هلند GERKENZ KARGILL

پودر کاکائو جامبی اندونزی JAMBI

پودر کاکائو فاواریچ مالزی FAVORICH

مشخصات پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra cocoa powder

مشخصات پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra cocoa powder

با بررسی مشخصات پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra cocoa powder همراه ما باشید. این پودر کاکائو یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین پودرهای کاکائو تولید شده در جهان است. برند ناترا که تولید کننده فرآورده‌های کاکائویی می باشد موفق به تولید محصولات استاندارد و درجه یکی شده است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در رابطه با پودر کاکائو، کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این محصول طعم دهنده بوده و بر طعم اصلی محصولات غالب می‌ شود به همین خاطر بایستی به کیفیت آن توجه زیادی داشت.[/box]

پودر کاکائو Natra نیز طوری تولید شده است که طعم محصولات غذایی را به بهترین نحو تغییر داده و آن را بهبود می بخشد. میزان چربی این محصول ۲۰ تا ۲۲ است که یک درصد چربی استاندارد محسوب می شود.

مشخصات پودر کاکائو جامبی اندونزی Jambi cocoa powder

مشخصات پودر کاکائو جامبی اندونزی Jambi cocoa powder

مشخصات پودر کاکائو جامبی اندونزی Jambi cocoa powder تا حدودی به ناترا شباهت دارد. تفاوت بارز این دو محصول، به قیمت آنها مربوط است و برند جامبی محصولاتش را با قیمت بهتری ارائه می دهد.

اندونزی یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید مشتقات کاکائو تجربه بالایی دارد و از صادر کنندگان موفق این محصول به حساب می آید. این کشور دارای برندهای نامدار دیگری نیز با نام‌های کارگیل و روچر است که این برندها نیز پودر کاکائو را در سطح کیفی خوبی تولید می کنند.

این دو برند همانند ناترا و جامبی توسط بازرگانی سورن به اقصی نقاط کشور ارسال می شوند. بنابراین اگر زمان و شرایط مراجعه حضوری به شرکت را ندارید می توانید از طریق همین سایت و شماره‌ همراه مندرج، سفارشات خود را به واحد فروش اعلام نمایید.

سفارش اینترنتی پودر کاکائو باکیفیت

سفارش اینترنتی پودر کاکائو باکیفیت

ترتیب اثر به سفارش اینترنتی پودر کاکائو باکیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می شود. این محصول که توسط برندهای زیادی تولید می گردد به عنوان یک طعم دهنده و ماده اولیه محبوب از قیمت مناسبی برخوردار است.

افراد در زمینه محصولات وارداتی حساسیت زیادی به خرج می دهند زیرا محصولات تقلبی بیشماری به بازار تزریق شده که این موضوع احتمال انجام یک خرید نامطمئن را در پی دارد به همین خاطر بهترین گزینه، خرید از نمایندگی و مراکز معتبر است.

شرکت سورن یکی از وارد کنندگان مواد اولیه و خوراکی‌های متنوع در تهران است و کیفیت تمام محصولات مجموعه را تضمین می کند. پودر کاکائو را نیز با ضمانت کیفی و همین طور اصالت در اختیار عموم تولید کنندگان گرامی قرار می دهد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا