پودر نارگیل

مرکز خرید پودر نارگیل چرب عمده تهران | امکان خرید اینترنتی نارگیل چرب

پودر نارگیل چرب عمده (Coconut Powder) از محصولات وارداتی کشور است که عمدتا از کشورهایی مانند مالزی، اندونزی و سریلانکا خریداری می شود. این کشورهای استوایی، پتانسیل لازم جهت کاشت فراوان و برداشت حرفه ای میوه نارگیل را دارند؛ به همین خاطر به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پودر نارگیل در آسیا تبدیل شده اند. این پودر خوشمزه که از فرآورده های مهم میوه نارگیل است به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]علاقه مردم به مصرف پودر نارگیل باعث استفاده گسترده از این محصول در تولیدات مختلف صنایع غذایی شده است.[/box]

بنابراین تقاضا برای خرید پودر نارگیل قنادی بالا است که این وضعیت منجر به واردات تناژ بالای آن شده است. شرکت بازرگانی سورن به عنوان وارد کننده پودر نارگیل سریلانکا و اندونزی در تهران مشغول به فعالیت است و این محصولات را با ضمانت اصل بودن ارائه می کند. حال اینکه، پودر نارگیل چرب و خشک وارداتی چه خصوصیاتی دارند را در ادامه توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

مرکز فروش پودر نارگیل چرب عمده

مرکز فروش پودر نارگیل چرب عمده

خرید از مرکز فروش پودر نارگیل چرب عمده در تهران، این امکان را به خریدار می دهد تا محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کند. به عبارتی، خرید پودر نارگیل قنادی از واسطه ها باعث افزایش قیمت محصول شده و خریدار مجبور می شود، مبلغ اضافی را به واسطه بپردازد؛ در صورتی که، همین محصول را می توان با قیمت ارزان تری از وارد کننده پودر نارگیل خریداری نماید و در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی به عمل آورد.

به این ترتیب، مشتریان محترمی که قصد خرید پودر نارگیل چرب و پودر نارگیل خشک عمده را دارند می توانند سفارش خود را در سایت ثبت کرده و آن را در بازه زمانی کوتاهی دریافت نمایند. این محصول به ترتیب از چرب به خشک در کیسه های ۵۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی به فروش می رسد و کیفیت هر یک از آن‌ها نیز چه از نظر طعم و چه از نظر ساختار و بسته بندی در شرایط استانداردی قرار دارد.

موارد مصرف پودر نارگیل خشک و چرب

موارد مصرف پودر نارگیل خشک و چرب

موارد مصرف پودر نارگیل خشک و چرب همچون سایر پودرهای خوراکی از گستردگی زیادی برخوردار است. پودر نارگیل خشک یک ماده تزیین کننده باارزش غذایی بالا است که هم بسیار مقوی می باشد و هم طعم لذیذی دارد؛ به همین خاطر جزء بهترین مواد اولیه تزییناتی صنایع غذایی به حساب می آید. ساختار این پودر به صورتی است که از آن می توان بر روی دسرهای مختلفی همچون کیک، کاپ کیک، کوکی و … استفاده کرد.

کاربردهای پودر نارگیل چرب عمده نیز همچون مدل خشک آن مهم و تاثیرگذار است. ساختار مدل چرب به شکلی است که از آن می توان در ترکیب شکلات ها، کیک ها و شیرینی های نارگیلی استفاده کرد. در واقع، این مدل پودر نارگیل ماده اصلی تولید محصولات نارگیلی می باشد و از آنجایی که، مردم ما به شیرینی های نارگیلی علاقه زیادی دارند فروش مدل چرب آن با استقبال تولیدکنندگان همراه شده است.

قیمت پودر نارگیل چرب کیلویی در ۱۴۰۱

قیمت پودر نارگیل چرب کیلویی در ۱۴۰۱

جهت اطلاع از قیمت پودر نارگیل چرب کیلویی در ۱۴۰۱می توانید با کارشناس فروش محصولات شرکت تماس بگیرید تا قیمت روز این محصول به اطلاع شما عزیزان برسد. در کل، قیمت پودر نارگیل چرب عمده از خشک آن بیشتر است که یکی از دلایل این موضوع، سنگین تر بودن وزن محصول می باشد. به هر حال، انواع پودر نارگیل خارجی با قیمت مناسب در حال پخش سراسری در کشور عزیزمان می باشد.

فروش انواع پودر خوراکی مورد استفاده در صنایع غذایی

فروش انواع پودر خوراکی مورد استفاده در صنایع غذایی

فروش انواع پودر خوراکی مورد استفاده در صنایع غذایی همچون پودر نارگیل چرب عمده در قیمت های ویژه صورت می گیرد. از پودرهای خوراکی در حال توزیع می توان به انواع پودر کاکائو، پودر گوار یا صمغ گوار، لسیتین پودری، پودر کنجد و … اشاره کرد. امکان ثبت سفارش و خرید هر یک از این محصولات نیز در همین سایت به صورت اینترنتی  فراهم شده است.

پودر نارگیل درجه یک برای قنادی

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا