پودر نارگیل

پودر نارگیل سریلانکا ( کیسه های ۲۵ & ۵۰ کیلویی) ویژه لوازم قنادی ها | پودر نارگیل وارداتی

ارائه پودر نارگیل سریلانکا اصل تحت ۲ گرید خشک و چرب صورت می گیرد. این محصول را می توان یکی از بهترین پودرهای نارگیل خارجی ذکر کرد؛ زیرا سطح کیفی آن مطلوب بوده و قدرت طعم دهی بالایی دارد. بنابراین اگر مایل به خرید پودر نارگیل خارجی درجه یک هستید این محصول انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود. در این بخش، به معرفی این پودر نارگیل وارداتی مرغوب پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

فروش پودر نارگیل سریلانکا اصل

فروش پودر نارگیل سریلانکا اصل

فروش پودر نارگیل سریلانکا اصل در گریدهای خشک و چرب داخل کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی انجام می گیرد. این پودر به دلیل اینکه خواص شگفت انگیز و ارزش غذایی بالایی دارد می تواند محصول شما را به جمع محصولات سلامت محور بیفزاید. از خواص این محصول نیز می توان به تقویت قلب، پیشگیری از مشکلات مغزی و خستگی عضلانی و … اشاره کرد. به طور کلی، با کمک پودر نارگیل می توان سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]بنابراین ارزش غذایی بالای پودر نارگیل در کنار طعم لذیذ آن باعث شده این محصول به یکی از محصولات محبوب مصرف کنندگان تبدیل شود.[/box]

تولیدکنندگان نیز با علم به این موضوع از پودر نارگیل خشک و چرب به صورت وسیع در تولیدات خود استفاده می کنند؛ البته کارایی پودر نارگیل چرب با پودر نارگیل خشک فرق می کند که در ادامه به تفاوت های آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در کل، این پودر مقوی جزء پودرهای خوراکی درجه یک جهان است که توسط شرکت هایی همچون سورن عرضه شده و به سراسر کشور ارسال می شود.

کاربردهای پودر نارگیل در قنادی ها

کاربردهای پودر نارگیل در قنادی ها

کاربردهای پودر نارگیل در قنادی ها با توجه به نوع آن متفاوت است. برای نمونه، تولیدکنندگان با استفاده از پودر نارگیل اقدام به تولید کیک ها و شیرینی های نارگیلی می کنند. گرید چرب این محصول به گونه ای است که می توان از آن در محتوای داخلی شیرینی جات استفاده کرد، بدون اینکه محصول خشک شود.

در صورتی که، استفاده از پودر نارگیل خشک در ترکیب شیرینی ها باعث خشک شدن و افت کیفیت آن‌ها می شود. بنابراین برای تولید شیرینی های نارگیلی بایستی از مدل پرچرب آن استفاده کرد و مدل خشک پودر نارگیل نیز جهت تزیین تولیدات مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب، هنگام خرید از مراکز فروش پودر نارگیل سریلانکا بایستی به نوع آن توجه داشت.

البته توصیه ما به تولیدکنندگان محترم کشورمان این است که از هر دو گرید در مجموعه تولیدی خود استفاده کنند. قطعاً پودر نارگیل خشک یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین تولیدات قنادی است و پودر نارگیل پرچرب نیز به دلیل اینکه می توان با آن شیرینی های نارگیلی تولید کرد، گزینه مناسبی محسوب می شود.

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا عمده

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا عمده

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا عمده به نوع آن بستگی دارد؛ به این معنا که، قیمت پودر نارگیل چرب نسبت به قیمت پودر نارگیل خشک بیشتر است که یکی از دلایل آن، سنگین بودن وزن آن می باشد؛ اما در کل، قیمت عمده پودر نارگیل سریلانکا در هر دو گرید در محدوده رقابتی مناسبی تعیین شده است.

ضمن اینکه، به دلیل اینکه پودر نارگیل سریلانکا از محصولات وارداتی کشور است و برای خرید آن نیاز به پرداخت ارز می باشد، قیمت آن تا حد زیادی به قیمت ارز پرداخت شده نیز بستگی دارد. جدیدترین قیمت این محصول را می توانید از کارشناس فروش شرکت جویا شوید. فقط کافی است با شماره ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا مشخصات جدید هر محصول به اطلاع شما عزیزان برسد.

مرکز پخش مواد اولیه موردنیاز قنادی ها

مرکز پخش مواد اولیه موردنیاز قنادی ها

خرید از مرکز پخش مواد اولیه موردنیاز قنادی ها با مزایای زیادی همراه است. برای مثال، با خرید از فروشنده اصلی پودر نارگیل سریلانکا می توان این محصول را با قیمت واقعی تهیه کرد و به عبارتی، با واسطه های فعال در این زمینه وارد معامله نشد. اگر محصول را از واسطه ها بخرید قطعا هزینه تمام شده آن بیشتر خواهد بود.

از سایر مواد اولیه ای که تیم Soren در حال توزیع سراسری آن می باشد می توان به محصولات کاربردی همچون پودر کاکائو تحت برندهای مختلف خارجی، پودر گوارگام وارداتی از هند، شکلات های مورد نیاز قنادان و … اشاره کرد. منظور از شکلات های قنادان شکلات هایی نظیر شکلات اشکی نسوز، شکلات سکه ای، شکلات تخته ای و … است. با این محصولات می توان دسرهای بی نظیری را تولید کرد و شاهد رشد کسب و کار خود بود.

پودر نارگیل برای شیرینی

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا