روغن CBS

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو MOI | بازرگانی CBS

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو MOI

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو MOI به دلیل فروش آن توسط بازرگانی سورن در وزن های بالا، به صورت چشمگیری کاهش یافته و با بهترین قیمت ها آماده فروش به مراکز بزرگ و کوچک ایران می باشد. این روغن جانشین کره کاکائو است و از برند MOI می باشد که یک برند بسیار پرفروش و پرطرفدار نزد کشورهای مختلف است.
این روغن که از مواد اولیه در تولید شیرینی، شکلات و … به حساب می آید اغلب توسط قنادی ها و کارخانجات در وزن های بالا خریداری می شود. ضمن اینکه این روغن وارداتی است و توسط بازرگانی سورن به سراسر ایران ارسال می گردد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این محصول وارداتی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو MOI در ایران

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو MOI در ایران

قیمت این روغن، حدود ۳۰ درصد ارزان تر از کره کاکائو می باشد. در واقع قیمت مناسب اش در کنار کارآیی که دارد منجر به فروش شگفت انگیز اش شده است. این روغن که در وزن ۲۰ کیلویی و در ۲ مدل قالبی و روکشی تولید می گردد در مرکز ما به صورت عمده و با نازل ترین قیمت به مشتریان ارائه می گردد.

نمایندگی روغن جایگزین کره کاکائو Moi

نمایندگی روغن جایگزین کره کاکائو Moi

شرکت سورن، نمایندگی روغن جایگزین کره کاکائو Moi است که آن را برای افرادی که خواهان خرید فله ایش هستند مهیا نموده است. از آنجایی که هزینه کره کاکائو برای تولید کنندگان به صرفه نیست آنها به سراغ روغن Moi رفته اند تا آن را جایگزین کره کاکائو کنند.
در واقع استفاده از این روغن به سود مراکز داخلی ایران می باشد و آنها می توانند با به کار بردن این روغن، جلوی افزایش قیمت بی رویه محصولات خود را بگیرند و مشتریان خود را راضی نگه دارند. ما نیز با وارد کردن این محصول و عرضه بی واسطه آن در تلاش هستیم تا نیاز بازار ایران به روغن moi را برطرف نماییم.

 

خرید روغن جایگزین کره کاکائو Moi cbs

خرید روغن جایگزین کره کاکائو Moi cbs

روغن CBS که مصرف آن به جای کره کاکائو است توسط کشور مالزی ساخته می شود. هزینه این روغن نسب به رقبایش بسیار مناسب بوده و همینطور کیفیت خوبی هم دارد که این ویژگی ها منجر به خرید زیاد آن توسط تولید کنندگان ایرانی شده است.
برای خرید این روغن در هر حجمی که مدنظر دارید باید به بخش فروش ما مراجعه نمایید. برای ارتباط با بخش فروش نیز تنها باید با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید و سفارش خود را در واحد فروش ثبت نمایید. از زمانی که سفارش شما ثبت می گردد تا زمانی که سفارش به دست شما می رسد مدت بسیار کمی طول می کشد که این مدت بستگی به محل اقامت شما دارد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا