روغن CBS

انواع روغن cbs جایگزین کره کاکائو وارداتی |پوششی | قالبی

انواع روغن cbs جایگزین را می‌توان از طریق مراکز بازرگانی واردکننده خریداری کرد. روغن سی بی اس یکی از محصولات کاربردی و جایگزین اصلی کره کاکائو محسوب می‌شود. روغن سی بی اس وارداتی دارای چندین برند مختلف است. هر برند از ویژگی‌ها و مشخصات خاصی برخوردار می‌باشد. همچنین برندهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به‌صورت مستقیم از سردخانه‌ها یا انبارهای مراکز بازرگانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

انواع روغن cbs جایگزین

در تولید شیرینی و شکلات از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. یکی از محصولات اصلی شکلات‌سازی کره کاکائو است. کره کاکائو از چربی موجود در دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. مقدار این روغن در هر دانه محدود است. به همین دلیل دسترسی به کره کاکائو موردنیاز کارخانه‌ها دشوار است و این روغن با قیمت بالایی عرضه می‌شود. ازاین‌رو بیشتر تولیدی‌های شکلات برای تهیه محصولات خود از روغن‌های جایگزین استفاده می‌کنند. تاکنون سه نوع روغن جایگزین یافت شده است. یکی روغن CBR که نوعی روغن هیدروژنه است، دیگری روغن CBE می‌باشد و یکی از اصلی‌ترین جایگزین‌های کره کاکائو، روغن CBS است که بر پایه لوریک می‌باشد. می‌توان انواع روغن cbs جایگزین را به‌صورت عمده از مراکز تولیدی و واردکنندگان اصلی این محصول خریداری کرد.

قیمت روغن cbs جایگزین از وارد کننده

روغن cbs جایگزین از هسته میوه پالم به دست می‌آید. این روغن دارای قیمت بسیار مناسبی است و استفاده از آن به‌جای کرکره کاکائو باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تولیدی می‌شود. البته باید توجه داشت که این محصول توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شود و دارای مارک‌های مختلفی است؛ بنابراین قیمت روغن cbs جایگزین بستگی به عوامل مختلفی همچون نوع کشور تولیدکننده، نوع مارک و برند و نوع بسته‌بندی دارد. یکی از روش‌های مطمئن جهت اطلاع از میزان قیمت انواع روغن cbs جایگزین مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد.

معرفی و مشخصات انواع روغن cbs جایگزین

روغن cbs جایگزین

روغن cbs دارای انواع و برندهای مختلفی است. به‌طورکلی روغن پوششی و روغن قالبی، انواع روغن cbs جایگزین محسوب می‌شوند. از این محصولات در تولید مواد غذایی مختلفی استفاده می‌شود. تولید کیک، شیرینی، کلوچه، شکلات، دسر، بستنی، مواد لبنی و … برخی از موارد مصرف روغن cbs محسوب می‌شوند. این روغن به‌خوبی با مواد اولیه شکلات‌سازی ترکیب می‌شود و باعث براق شدن شکلات و ماندگاری بیشتر آن می‌شود. روغن cbs از بلوم زدن شکلات در انبار جلوگیری می‌کند. این روغن دارای خواصی مشابه کره کاکائو است و از نقطه ذوبی مناسبی برخوردار است؛ بنابراین استفاده از روغن cbs در شکلات باعث می‌شود در دماهای بالا شکلات دچار ذوب‌شدگی نشود.

مراجع و شرکت های فروش روغن cbs

فروش روغن cbs

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]بازرگانی سورن، یکی از مراکز فروش روغن cbs می‌باشد.[/box] سورن تولیدکننده و تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شکلات‌سازی کارخانه‌ها است. تمامی محصولات سورن دارای نشان استاندارد و نشان تأییدیه سلامت هستند؛ بنابراین محصولات سورن از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند. سورن انواع روغن cbs جایگزین را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای اطلاع از مشخصات محصول و ثبت سفارش عمده با واحد فروش سورن در تماس باشید.

کارایی روغن سی بی اس

مهم‌ترین کارایی روغن سی بی اس این می‌باشد که مصرف کره کاکائو را در محصولات غذایی پایین می‌آورد. کره کاکائو نسبت به سایر روغن‌های گیاهی دارای قیمت بیشتری است. ازاین‌رو استفاده از کره کاکائو در تولید مواد غذایی هزینه‌های زیادی را در بر خواهد داشت. یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه استفاده از روغن‌های جایگزین کره کاکائو می‌باشد.

در میان روغن‌های جایگزین کره کاکائو روغن سی بی اس از کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی برخوردار است. این محصول در برندهای مختلفی توسط کشورهای مختلف به ایران وارد می‌شود. این محصول طعمی بی‌نظیر به محصولات تولیدی می‌دهد و باعث براقیت و شکنندگی خوب شکلات تولیدی می‌شود؛ بنابراین استفاده از روغن سی بی اس وارداتی در محصولات غذایی زیانی نداشته و طعم آن را نیز بهتر خواهد کرد.

مراکز تولید شیرینی و شکلات انواع روغن cbs جایگزین را در بسته‌های مناسب ۲۰ کیلویی خریداری می‌کنند. مواد اولیه تهیه روغن سی بی اس متفاوت است. این مواد از هسته خرما یا روغن نارگیل به دست می‌آیند. ازاین‌رو قیمت بسیار کمتری نسبت به کره کاکائو دارند.

روغن سی بی اس وارداتی | کارایی سی بی اس

روغن سی بی اس وارداتی مرغوب

روغن سی بی اس وارداتی مرغوب در برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در این میان روغن سی بی اس کارگیل هلندی و روغن سی بی اس مالزی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردارند. می‌توان انواع روغن cbs جایگزین را در برندهای دیگر و با رنج قیمت‌های متفاوت از بازار خریداری کرد.

هر یک از این محصولات جهت تولید مواد غذایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. روغن سی بی اس وارداتی دارای دو نوع پوششی و روکشی است. هر محصول به شکل خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین قیمت این دو محصول باهم متفاوت است.

روغن سی بی اس وارداتی | سی بی اس وارداتی

واردات مستقیم برندهای جهانی سی بی اس

واردات مستقیم برندهای جهانی سی بی اس توسط بازرگانی‌های ایرانی انجام می‌گیرد. بازرگانی سورن یکی از مراکز شناخته‌شده و معتبر است. این مجموعه روغن سی بی اس را با بالاترین کیفیت به تولیدی‌ها عرضه می‌کند. قیمت عالی و مناسب و تحویل سریع از مزایای این بازرگانی محسوب می‌شود. این مجموعه روغن سی بی اس وارداتی را با تناژ بالا و با هر حجم سفارشی تأمین می‌کند. میزان قیمت این محصول با حجم سفارشی مشتریان رابطه مستقیمی دارد.

روغن سی بی اس وارداتی | واردت سی بی اس

مزایا استفاده از روغن جایگزین کره کاکائو

از مهم‌ترین مزایا استفاده از روغن جایگزین کره کاکائو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ذوب شدن این محصول طعمی مشابه کره کاکائو از آن صادر می‌شود.
  • این محصول در برابر اکسیداسیون دارای از پایداری خوبی برخوردار است.
  • انواع روغن cbs جایگزین باعث براقیت و جلای شکلات می‌شود.
  • باعث شکنندگی و قالب‌گیری خوب شکلات می‌شود.
  • روغن سی بی اس وارداتی از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار است و از ذوب شدن شکلات در دماهای بالا جلوگیری می‌کند.

روغن سی بی اس وارداتی | مزایا سی بی اس

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا