پودر کاکائو ترک

پودر کاکائو اولکر – Turkey Ulker – قیمت انبار تهران

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که از آن به‌عنوان چاشنی و طعم‌دهنده در محصولات غذایی مختلف استفاده می‌شود. کاربرد پودر کاکائو بسیار گسترده است و بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات، بستنی، کیک، دسر، نوشیدنی، ماکارونی و پاستا از این پودر در محصولات خود استفاده می‌کنند. پودر کاکائو از میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. این درخت در ایران در مقیاس‌های کوچک کشت می‌شود و دارای تعداد محدودی است. ازاین‌رو بیشتر پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. پودرهای کاکائو از کشورهای مختلفی مانند اسپانیا، هلند، مکزیک، برزیل، اندونزی، ترکیه و… وارد می‌شوند. پودرهای کاکائو تولیدشده ترکیه یکی از انواع پودرهای مرغوب و باکیفیت است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می­باشد. یکی از انواع پودرهای ترکیه‌ای، پودر کاکائو اولکر Ulker است که در ادامه بیشتر با مشخصات آن آشنا خواهید شد.

کاکائو ترکیه‌ای

کاکائو ترکیه‌ای

ترکیه یکی از تولیدکنندگان کاکائو و پودر کاکائو محسوب می‌شود. در این کشور برندهای مختلف پودر کاکائو و مراکز فروش زیادی وجود دارد. یکی از شرکت‌های پودر کاکائو در ترکیه، اولکر می‌باشد. شرکت اولکر درزمینهٔ تولید شکلات و پودر کاکائو فعالیت می‌کند و تعداد نمایندگی‌های آن در ایران محدود است. این شرکت بااینکه محصولات مرغوبی را تولید می‌کند اما ازآنجاکه تعداد محصولات تولیدی آن محدود است جزء تولیدکنندگان درجه دوم در ترکیه محسوب می‌شود و محصولات آن معمولاً کمیاب است. تمامی کاکائوهای ترکیه‌ای از کیفیت مناسبی برخوردارند، پودر کاکائو اولکر نیز مرغوب و باکیفیت است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

قیمت پودر کاکائو فله‌ای

قیمت پودر کاکائو فله‌ای

پودرهای کاکائو ترکیه‌ای دارای قیمت مناسبی نسبت به پودرهای اروپایی هستند. واردکنندگان این پودرها دو نوع قیمت برای پودرهای ترکیه‌ای در نظر می‌گیرند. قیمت خرید جزئی مقداری بیشتر از قیمت پودر کاکائو فله‌ای است. البته قیمت این پودرها با توجه به مارک و برند، نوع بسته‌بندی و وزن پودر کاکائو متفاوت است. اگر پودر کاکائو اولکر را به‌صورت عمده و مستقیم از مراکز واردکننده این محصول خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

مشخصات و خرید پودر کاکائو اولکر Ulker

پودر کاکائو اولکر

بسیاری از افراد در بازار کیفیت پودر کاکائو اولکر Ulker را با پودرهای کاکائو S9 ترکیه برابر و گاهی بهتر از آن می‌دانند اما این پودرها از قیمت مناسب‌تری نسبت به پودر کاکائو S9 برخوردار است و همین امر باعث محبوبیت و افزایش فروش آن شده است. پودرهای اولکر در کدهای مختلفی عرضه می‌شوند. تمامی مدل‌های پودر اولکر مرغوب بوده و درصد چربی آن بین ۱۰ تا ۱۲ می‌باشد؛ بنابراین جزء یکی از پودرهای کاکائو مرغوب و ارزان‌قیمت است. جهت اطلاع بیشتر از مشخصات و خرید پودر کاکائو اولکر با بازرگانی سورن در تماس باشید. سورن انواع پودرهای کاکائو ترکیه‌ای را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا