شکلات خارجی

بازار پخش و خرید شکلات خارجی فله اصل اکراین & ترک

خرید شکلات خارجی ، همواره یکی از گزینه های اصلی مصرف کنندگان شکلات در ایران است. با وجود اینکه، در طول سالیان اخیر، صنعت شکلات ایرانی پیشرفت زیادی داشته است؛ اما شکلات خارجی معروف و محبوب، از قدیم طرفداران زیادی نزد ایرانیان داشته است و حجم فروش و خرید شکلات خارجی و تقاضای آن بالاست.

پخش و خرید شکلات خارجی فله

کیفیت بالا و طعم قوی از عواملی است که بر نظر مصرف کنندگان ایرانی تاثیر گذاشته و منجر به خرید شکلات خارجی توسط آن ها شده است. حال اینکه، کدام شکلات خارجی برای عرضه در مراکز فروش مانند قنادی مناسب هستند را در ادامه با توجه به آمار به دست آمده شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

خرید شکلات خارجی

گروه بازرگانی سورن، نماینده صادراتی و وارداتی گروه شکلات ایران، با ارائه سبدی از بهترین و متنوع ترین برندهای معروف و اصل خارجی، امکان خرید عمده را برای خریداران و فعالان حوزه شکلات خارجی فراهم کرده است. شما مشتریان گرامی می توانید هم از طریق اینترنتی و سایت و هم از طریق حضوری و ملاقات در دفتر مرکزی تهران اقدام به ثبت سفارشات و خرید شکلات خارجی عمده خود نمایید.

خرید شکلات خارجی

انواع شکلات خارجی

در زیر لیستی از انواع شکلات خارجی موجود در مرکز Soren آورده شده است. این شکلات لقمه ای خارجی به فروش بالایی در ایران دست یافته اند و گزینه مناسبی برای عرضه در مراکز فروش به حساب می آیند. شکلات های محبوب وارداتی عبارت اند از:

انواع شکلات خارجی

خرید شکلات خارجی

آنالیز شکلات های خارجی محبوب

با آنالیز شکلات های خارجی محبوب همراه ما یاشید. هر شکلاتی، ویژگی های منحصر به فردی دارد و با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تولید می شود. همچنین شکلات های خارجی از نظر پکیج، حجم و سطح کیفی بایکدیگر تفاوت دارند که در زیر سعی کرده ایم به این تفاوت های بارز اشاره کنیم تا شما تامین کنندگان گرامی بهتر بتوانید در انتخاب شکلات های وارداتی تصمیم گیری نمایید. در زیر به تعدادی از بهترین مارک های شکلات خارجی در ایران اشاره کرده ایم:

  • مشخصات شکلات نوروز ترکمنستان (Nowrouz chocolate)

از مشخصات شکلات نوروز ترکمنستان می توان به روکش کاکائویی و مغز ژله ای آن اشاره کرد. ترکیب کاکائو با مغز ژله یک ترکیب دوست داشتنی و پرطرفدار است که شرکت هاسار، آن را در تولید شکلات نوروز خود اعمال کرده است. ضمن اینکه، سال های زیادی از عرضه این شکلات سفید در ایران می گذرد و با این حال، همچنان در لیست پرفروش ترین شکلات های خارجی بازار قرار دارد.

  • مشخصات شکلات هوبی ترکیه (hobby chocolate)

از مشخصات شکلات هوبی ترکیه نیز می توان به روکش کاکائویی و مغز فندقی آن اشاره کرد. برند هوبی یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای شکلات ساز در جهان است که محصولات خود را در اندازه های مختلفی عرضه می کند. این شکلات در ایران بسیار پرطرفدار است و فروش فوق العاده ای دارد به همین خاطر یکی از پیشنهادهای ویژه ما به تامین کنندگان محترم می باشد.

  • مشخصات شکلات کیت کت ترکیه (KitKat chocolate)

برند کیت کت یکی دیگر از برندهای خارجی موجود در ایران است که به فروش خوبی دست یافته است. این برند در ابتدا توسط انگلستان راه اندازی شد و در حال حاضر نیز محصولات بسیار خوش طعمی با نام کیت کت توسط ترکیه تولید و صادر می شود. از مشخصات شکلات کیت کت ترکیه می توان به روکش کاکائویی و طعم بی نظیر آن اشاره کرد.

  • مشخصات شکلات روشن اوکراین (Roshen chocolate)

برند روشن اوکراین یکی از برندهای بزرگ و موفق اروپایی است که موفق به تولید شکلات های متنوع و خوش طعمی شده است. این شکلات های اوکراینی در ایران محبوب هستند و همواره به فروش خوبی دست می یابند. همچنین این برند، تولیدکننده انواع تافی، شکلات، آبنبات، ویفر و … است و تمام محصولات آن از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند.

  • مشخصات شکلات اسنیکرز هلند (Snickers chocolate)

از مشخصات شکلات اسنیکرز هلند می توان به مغز بادام زمینی آن که با کارامل پوشیده شده است اشاره کرد. سطح آن نیز با شکلات شیری پوشش داده شده است. این ترکیب عالی یک مزه قوی و فوق العاده به شکلات بخشیده و آن را به یک میان وعده درجه یک تبدیل کرده است.

خرید شکلات خارجی

ارسال سفارشات خرید شکلات خارجی به شهرستان

ما در گروه بازرگانی سورن، امکان ثبت سفارش در سایت و سپس، ارسال سفارشات خرید شکلات خارجی به شهرستان را فراهم کرده ایم تا تامین کنندگان محترم داخلی، بدون اتلاف وقت و زمان کاری خود به محصولات پرفروش بازار دست یابند. به این ترتیب، سفارشات عمده جهت خرید شکلات تخته ای خارجی کیلویی و فله خود را می توانید درب فروشگاه و انبار خود در شهرستان محل فعالیتتان دریافت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها با ما در تماس باشید. از آنجایی که، قیمت مواد غذایی به خصوص محصولات وارداتی با نوسانانی همراه است، قیمت آن ها به صورت به روز شده در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

ارسال سفارشات خرید شکلات خارجی به شهرستان

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا