پودر کاکائوپودر کاکائو S9 ترکیه

قیمت پودر کاکائو S9 اسنو آلتین مارکا PH 7.8 (خرد و تناژ)

برخورداری از کیفیت لازم و مناسب بودن قیمت پودر کاکائو S9 اسنو آلتین مارکا منجر به استقبال بی نظیر از این پودر کاکائو وارداتی شده است. این پودر کاکائو از محصولات تولیدکنندگان ترکیه‌ای است که به کشورهای مختلفی از جمله کشور ما صادر می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]آلتین مارکا، پودر کاکائو تولید خود را در گریدهای مختلفی عرضه می کند که مدل S9 آن به فروش خوبی در ایران دست یافته است.[/box]

در واقع، هر گرید آلتین مارکا از مشخصات منحصر به فردی برخوردار است. گرید اسنو آن نیز به دلیل طعم و رنگ مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان داشته و می توان از آن در بخش های مختلف صنایع غذایی استفاده کرد.

حال اینکه، پودر کاکائو اسنو چه ویژگی هایی دارد و قیمت پودر کاکائو کیلویی آن چگونه محاسبه می شود را در ادامه، به صورت کامل و شفاف توضیح خواهیم داد.

قیمت پودر کاکائو S9 اسنو آلتین مارکا

قیمت پودر کاکائو S9 اسنو آلتین مارکا خرد و تناژ

قیمت پودر کاکائو S9 اسنو آلتین مارکا به عوامل متعددی از جمله نرخ ارز و حجم سفارش آن بستگی دارد. درواقع، برای خرید محصولات وارداتی بایستی ارز به فروشنده پرداخت شود؛ به همین خاطر افزایش نرخ ارز منجر به افزایش قیمت محصولات وارداتی همچون پودر کاکائو می شود.

حجم درخواستی مشتری نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت پودر کاکائو است. اگر حجم تولید شما بالا است و از تولیدکنندگان فعال در کارگاه های شیرینی پزی، قنادی، کافه و… هستید بهتر است پودر کاکائو را به صورت فله ای بخرید تا قیمت آن به نرخ عمده محاسبه شود.

همانطور که می دانید قیمت پودر کاکائو فله ای نسبت به نمونه تک فروشی آن مناسب تر است، به همین خاطر تولیدکنندگان کشورمان پودر کاکائو را فله ای و در کیسه های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی خریداری می کنند. شرکت آلتین مارکا نیز تولیدات خود را در بسته های ۲۵ کیلویی به فروش می رساند.

آنالیز پودر کاکائو ALTINMARKA S9

آنالیز پودر کاکائو ALTINMARKAS9 ANALYSES

با آنالیز پودر کاکائو ALTINMARKA S9 همراه ما باشید. درصد چربی پودر کاکائو اسنو در رنج ۱۰ تا ۱۲ قرار دارد که یک رنج کاملا استاندارد و مناسب است. قدرت رنگ دهی و طعم دهی آن هم مناسب بوده و منجر به خوش طعم شدن محصولات غذایی مختلف می شود.

بسته بندی آن هم همانطور که اشاره شد در کیسه های ۲۵ کیلویی صورت گرفته که هنگام صادرات آن را به صورت پالت ۷۵۰ کیلویی ارسال می کنند؛ بنابراین از نظر نوع پکیج و استحکام آن شرایط مناسبی داشته و قابل ارسال به سراسر کشور است.

مصارف پودر کاکائو ترک آلتین مارکا

مصارف پودر کاکائو ترک آلتین مارکا

مصارف پودر کاکائو ترک آلتین مارکا به یک صنف یا تولیدی به خصوص محدود نمی شود. در واقع، هر تولیدکننده ای که در زمینه تولید شکلات، کیک، کلوچه، شیرینی، ویفر، بیسکویت، شیر کاکائو، بستنی و … فعالیت می کند می تواند با خرید پودر کاکائو اسنو و استفاده از آن در تولیدات خود باعث تولید محصولات باکیفیت، خوش طعم و مشتری پسند شود.

محصولاتی که حاوی پودر کاکائو هستند نسبت به دیگر محصولات تولیدی طرفداران بیشتری دارند که این موضوع باعث خرید فله ای پودر کاکائو توسط تولیدکنندگان شده است. به این ترتیب، پودر کاکائو را یکی از اساسی ترین مواد پایه ای صنایع غذایی می دانند که منجر به فروش بی نظیر محصولات غذایی شده است.

مرکز فروش پودر کاکائو آلتین مارکا در تهران

مرکز فروش پودر کاکائو آلتین مارکا در تهران

شرکت سورن به عنوان مرکز فروش پودر کاکائو آلتین مارکا در تهران متعهد شده است، این محصول را با تضمین کیفیت و اصالت به دست تولیدکنندگان محترم کشور در اقصی نقاط ایران برساند. ضمن اینکه، مواد اولیه دیگری همچون پودر ژلاتین، پودر گوار یا گوارگام، لسیتین، پودر نارگیل و … در حال عرضه هستند و تولیدکنندگان ارجمند کشور می توانند در صورت نیاز نسبت به ثبت سفارش این محصولات نیز اقدام کنند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا