شکلات خارجی

قیمت پخش و فروش شکلات ترکیه

فروش شکلات ترکیه با برندهای معروف و اصیل با بهترین کیفیت و دارای تاریخ تولید و مصرف معتبر در مرکز بازرگانی سورن به صورت مستقیم برای عمده فروشان و فعالان خرید و فروش شکلات خارجی انجام می شود.

کشور ترکیه امروزه به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید و توزیع شکلات در سراسر جهان شناخته می شود و سالانه میلیاردها دلار از این شکلات ها در سراسر دنیا فروش و توسط دوست داران شکلات مصرف می شود. فروش شکلات ترکیه در ایران نیز دارای رقم بالایی است و به عنوان دیگر، بالاترین فروش شکلات  خارجی در ایران شکلات های ترکیه ای محسوب می شوند.

فروش شکلات ترکیه

شرکت بازرگانی سورن، نماینده صادراتی و وارداتی گروه شکلات در ایران ، با شناخت کافی و سابقه طولانی در تامین و فروش انواع شکلات های خارجی، سبدی از بهترین شکلات های خارجی و ترکیه ای را با برندهای اصلی و با کیفیت و ارجینال برای خریداران عمده فراهم نموده است و فروش شکلات ترکیه را با بهترین و مناسب ترین قیمت های عمده ارائه می نماید.

فروش شکلات ترکیه  در شرکت بازرگانی سورن در انواع مختلف به صورت عمده انجام می شود. برخی از انواع این برندها شامل موارد زیر است:

  • شکلات اسنیکرز

فروش شکلات ترکیه

  • شکلات هوبی

فروش شکلات ترکیه

  • شکلات الیت

فروش شکلات ترکیه

  • تابلرون

فروش شکلات ترکیه

  • غیره

ارسال سفارشات عمده شهرستان

 

در مرکز بازرگانی سورن ما این امکان را فراهم کرده ایم تا با توجه به پراکندگی مشتریانمان در سراسر ایران، سفارشات عمده خریداران گرامی را از طریق باربری های طرف قرارداد با کمترین هزینه ها درب انبار و فروشگاه شما تحویل نماییم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فرو شکلات ترکیه و سایر شکلات های خارجی عمده با ما در تماس باشید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا