شکلات خارجیشکلات روشنشکلات نوروزشکلات هوبی

شکلات خارجی کیلویی Original فله | کونتی-فلورنس – هوبی- کانفت…

در این بخش هر آنچه که درباره شکلات خارجی کیلویی باید بدانید را شرح داده ایم.

شکلات خارجی کیلویی

در ایران، مصرف شکلات بسیار بالا بوده و این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات خوراکی در کشور است. با وجود اینکه شکلات های ایرانی متنوعی در بازار توزیع شده اند اما جهت افزایش تنوع شکلات در کشور، واردات انواع شکلات در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر شکلات های خارجی از کشورهایی مانند ترکیه، ترکمنستان، اوکراین و هلند وارد می شود. تولیدکنندگان این کشورها، محصولات خود را در تنوع و کیفیت بالایی تولید کرده و در بسته بندی مناسب ارائه می دهند به همین خاطر شکلات های تولید آن‌ها طرفداران زیادی در سراسر جهان و کشور ما دارد.

توزیع گسترده شکلات خارجی کیلویی

توزیع گسترده شکلات خارجی کیلویی

برای تامین اساسی بازار نیاز به توزیع گسترده شکلات خارجی کیلویی است. مراکزی مانند قنادی ها، فروشگاه ها و سایر هایپرمارکت ها از عرضه کنندگان انواع شکلات هستند. این مراکز، محصولات خود را به صورت کیلویی خریداری کرده و به صورت جزئی به فروش می رسانند.

شکلات های کیلویی توسط بازرگانی هایی مانند بازرگانی سورن عرضه می شود و مراکز سراسر کشور می توانند این محصولات پرفروش را به نرخ عمده خریداری کرده و به نرخ تک فروشی به فروش برسانند. بنابراین یکی از محصولات خوراکی پر سود همین شکلات های خارجی هستند که همواره با عرضه آنها با استقبال مواجه می شود.

خرید شکلات خارجی اصل

خرید شکلات خارجی اصل

خرید شکلات خارجی اصل برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد. اگر شکلات خارجی کیفیت لازم را نداشته باشد مصرف کنندگان از خرید خود ناراضی خواهند بود و احتمال اینکه دیگر به آن مرکز مراجعه نکنند بسیار زیاد است. بنابراین فروشندگان در تلاش هستند تا بهترین شکلات خارجی را در مرکز خود عرضه کرده و رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

در مجموعه ما، انواع شکلات خارجی عرضه می شود که همگی آنها از پرفروش‌‌های بازار هستند. با عرضه این شکلات های خوش طعم و متنوع در مرکز خود می توانید رضایت مشتریان خود را کسب کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشید. همچنین کارشناس فروش ما لیستی از انواع شکلات خارجی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و به شما کمک می‌کند تا بهترین محصول را با توجه به نوع مرکز خود خریداری کنید.

به این ترتیب، هر چقدر تنوع شکلات های مرکز شما بیشتر باشد نظر مشتریان بیشتری را می‌توانید جذب کنید. بنابراین بهتر است شکلات های خارجی را از چند برند نامدار و پرفروش انتخاب کنید. در ادامه مطلب، لیستی از محبوب ترین شکلات های خارجی در ایران را خدمت شما عزیزان قرار می دهیم تا سفارش خود را اصولی و طبق ویژگی ها و مشخصات هر محصول انجام دهید.

قیمت شکلات خارجی کیلویی

قیمت شکلات خارجی کیلویی

قیمت شکلات خارجی کیلویی به برند و نوع آن بستگی دارد. شکلات های وارداتی موجود در مجموعه Soren هم از نظر قیمت شرایط مناسبی دارند و هم کیفیت بالایی دارند. برندهایی مانند روشن اوکراین، هوبی ترکیه، نوروز ترکمنستان و … با وجود طعم عالی و کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و شما عزیزان با خرید عمده ای این شکلات های وارداتی می توانید به سود خوبی دست یابید.

شکلات های خارجی پرطرفدار در ایران

در قسمت زیر به شکلات های خارجی پرطرفدار در ایران که هم اکنون در مجموعه ما موجود هستند اشاره کرده ایم:

شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate)

شکلات هوبی ترکیه (hobby Chocolate)

کمپانی Ulker یکی از کمپانی های موفق کشور ترکیه است که محصولات خود را با مواد اولیه مقوی و خوش طعم تولید می کند. شکلات های هوبی نیز که مغز آنها فندقی است و در وزن های مختلف تولید می شوند از تولیدات محبوب این کمپانی است.

از زمان عرضه این محصول در ایران زمان زیادی می گذرد و در تمام این سال ها شکلات های هوبی از پرفروش‌های بازار ایران بوده است. از نقاط عطف این شکلات وارداتی می توان به سطح کیفی بالای آن و قیمت بسیار مناسبش اشاره کرد.

شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate)

شکلات روشن اوکراین (Roshen Chocolate)

کمپانی Roshen توسط شخصی به نام پروشنکو راه اندازی شد که نام این برند نیز از نام موسس اش گرفته شده است. کمپانی روشن به تولید شکلات های متنوع شهرت دارد و یکی از قدیمی‌ترین کارخانه های شکلات سازی در جهان است.

این کمپانی انواع شکلات، تافی و آبنبات را در طعم ها، اندازه ها و مدل های مختلف تولید می کند. نحوه تولید هر یک از محصولات روشن نیز طبق استانداردهای جهانی بوده و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند. همه این موارد باعث قرارگیری نام ROSHEN در بین صادر کنندگان موفق شکلات شده است.

شکلات کونتی روسیه (Konti Chocolate)

شکلات کونتی روسیه (Konti Chocolate)

کشور روسیه یکی از تولیدکنندگان بزرگ شکلات در جهان است. شکلات های کونتی نیز ساخت این کشور بوده و در طعم های مختلف تولید می شوند. از نقاط عطف محصولات کونتی می توان به بسته بندی جذاب و طراحی زیبای پکیج آن اشاره کرد. بنابراین شکلات کونتی روسیه هم از نظر طعم و هم از نظر بسته بندی کیفیت بالایی دارد.

شکلات فلورنس بلژیک (Florens Chocolate)

شکلات فلورنس بلژیک (Florens Chocolate)

شکلات فلورنس یک شکلات مغزدار شیری بسیار خوش طعم است که در بسته بندی های بسیار شکیلی عرضه می شود. این شکلات بلژیکی در سطح کیفی بالایی تولید شده و فروش خوبی دارد.

مرکز فروش شکلات خارجی در بازار تهران

مرکز فروش شکلات خارجی در بازار تهران

با خرید از مرکز فروش شکلات خارجی در بازار تهران می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و از اصالت شکلات های خارجی اطمینان حاصل نمایید. شرکت بازرگانی سورن یکی از مراکز عرضه شکلات های خارجی در تهران است که با توزیع گسترده انواع شکلات در سطح شهر درصدد تامین کامل بازار داخل کشور است. همچنین امکان خرید حضوری و خرید آنلاین شکلات خارجی به صورت کیلویی برقرار شده و تامین کنندگان محترم می توانند بسته به شرایط خود نسبت به خرید فله ای انواع شکلات اقدام کنند.

فروش اینترنتی پرفروش‌ترین شکلات های خارجی

فروش اینترنتی پرفروش‌ترین شکلات های خارجی

در این سایت، فروش اینترنتی پرفروش‌ترین شکلات های خارجی در حال انجام است. بنابراین تامین کنندگان سراسر کشور می توانند در عرض چند دقیقه پرفروش‌ترین شکلات های خارجی در ایران را سفارش دهند. نحوه سفارش محصول نیز بسیار ساده بود و فقط کافی است فیلدهای فرم سفارش را تکمیل کرده و ارسال نمایید. بعد از ارسال سفارش مراحل بسته بندی باربری و انتقال محموله به موقعیت شما انجام می گیرد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا