شکلات خارجی

نمایندگی پخش شکلات روشن عمده (Roshen)

پخش شکلات روشن به صورت عمده و فله در سراسر کشور برای خریداران و توزیع کنندگان عمده شکلات در گروه شکلات ایران با شرایط ویژه انجام می شود.

شکلات روشن، از مجموعه کارخانه های شکلات سازی مطرح اروپا و واقع در اوکران است. نام شرکت روشن (Roshen) برگرفته شده از موسس اصلی آن آقای PRoshnko است. این شرکت با تولید انواع شکلات، ویفر و بیسکوییت فعالیت می نماید و در سال ۲۰۱۲، برند روشن جزو صد برند معتبر و برتر تولید کننده آبنبات و تافی در دنیا قرار گرفته و معرفی می شود.

کارخانه روشن علاوه بر اوکراین، شعب دیگری در سایر کشورها مانند روسیه و مجارستان دایر نموده است. عمده صادرات شرکت روشن به کشورهای واقه در شرق اروپا مانند لیتوانی و استونی و لهستان است. اما این محصول در ایران نیز بسیار محبوب و معروف است و خواهان زیادی دارد.  از این رو حجم خرید و فروش برای شکلات های روشن در ایران بالا بوده و پخش شکلات عمده روشن در ایران مزایا و سود خوبی در سبد توزیع کنندگان شکلات به همراه دارد.

نمایندگی شکلات روشن

گروه بازرگانی سورن، نماینده صادرات و واردات گروه شکلات ایران، پخش شکلات روشن عمده و فله را با بهترین شرایط قیمتی و ارسال برای مشتریان و فروشندگان عمده به انجام می رساند.

  • شکلات روشن تلخ

  • شکلات روشن کندی نات به همراه کارامل

  • شکلات روشن به همراه کاراملو مغز بادام زمینی

  • شکلات روشن به همره کارامل، مغز بادام زمینی و نوقا

پخش شکلات روشن

نمایندگی شکلات روشن اکراین

نمایندگی شکلات روشن اکراین در تهران، با فروش شکلات تافی و ابنبات روشن اصل و با تاریخ اعتبار بالا با بهترین قیمت و شرایط، به مشتریان خرید شکلات خارجی اصلی ارائه خدمات می نماید. برای کسب قیمت های عمده و پخش شکلات روشن در تهران و شهرستان ها، مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با مرکز بازرگانی سورن، اطلاعات تکمیلی را کسب نمایند. کارشناسان و مشاوران ما در گروه بازرگانی سورن، اماده مشاوره و پاسخگویی شما در خصوص پخش شکلات روشن و سایر انواع شکلات خارجی معتبر می باشند.

 

پر فروش ترین شکلات روشن در بازار کدام است؟

کارخانه روشن اکراین از جمله کارخانه های قدیمی و معتبر در اروپا در تولید انواع شکلات ، تافی و ابنبات به شمار می رود. محصولات کارخانه روشن اکراین نیز بسیار زیاد و متنوع هستند. اما از حجم وسیع تنوع محصولات روشن برخی از آن ها اصطلاحا پرفروش تر هستند و در بازار ایران نیز محبوب ترند. از جمله این شکلات تافی و آبنبات ها می توان موارد زیر را نام برد:

آبنبات بیم بوم روشن

آبنبات بیم بوم روشن که در بسته بندی های یک کیلویی در بازار عرضه می شود از جمله محصولات پرفروش در بازار به شمار می رود و به خاطر قیمت مقرون به صرفه تر محبوبیت بالایی دارد. دز زیر عکس آبنبات بیم بوم روشن را مشاهده می کنید:

پخش شکلات روشن

شکلات میلکی اسپلش روشن

از دیگر محصولات معروف و محبوب، شکلات میلکی اسپلش روشن است. تافی میلکی اسپلش روشن با طعم جذاب و خاص خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. برای خرید مستقیم شکلات میلکی اسپلش روشن زا نمایندگی شکلات روشن در تهران با ما در تماس باشید.

پخش شکلات روشن

تافی مینکی بینکی روشن اکراین

یکی دیگر از محصولات معروف و با کیفیت روشن ، تافی مینکی بینکی می باشد. برای خرید تافی مینکی بینکی روشن و سایر شکلات های روشن اکراین می توانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس با واحد فروش اقدام نمایید.

نمایندگی شکلات روشن

لیست قیمت تافی شکلات روشن

مشتریانی که در حوزه خرید و فروش شکلات خارجی فعالیت دارند برای دریافت لیست قیمت محصولات می توانند با واحد فروش در تماس باشند. برای این منظور ، برای دریافت لیست قیمت تافی شکلات روشن به صورت آنلاین می توانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام نمایندگی شکلات روشن اقدام نمایید.

نمایندگی شکلات روشن

کارخانه شکلات روشن اکراین

کارخانه شکلات روشن با تولید انواع مختلف محصولات روشن و بازاریابی گسترده در سراسر دنیا سهم خوبی از شکلات در دنیا را به خود اختصاص داده است. در زیر فیلمی از کارخانه شکلات روشن اکراین در حال تولید محصولات روشن را مشاهده می نمایید.

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا