پودر کاکائوپودر کاکائو اسپانیاپودر کاکائو اندونزیپودر کاکائو ترک

شناسایی فروشندگان پودر کاکائو اصل در تهران | Soren

فروشندگان پودر کاکائو

پودر کاکائو یکی از محصولات خوراکی مغذی است که دارای کاربرد وسیعی است. پودر کاکائو توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شود. این محصول از دانه‌های درخت کاکائو به دست می‌آید. به همین دلیل مناطق آفریقایی و اروپایی بیشترین تولید را درزمینهٔ پودر کاکائو دارند. چراکه شرایط کشت درخت کاکائو در این مناطق مهیا می‌باشد. از اصلی‌ترین مصارف پودر کاکائو در تولید شکلات و شیرینی است. کارخانه‌های تولیدی شیرینی و شکلات از برندهای مختلف پودر کاکائو جهت تهیه محصولات خود استفاده می‌کنند. فروشندگان پودر کاکائو این محصول را با بسته‌بندی‌ها و قیمت‌های مختلف در اختیار تولیدی‌ها قرار می‌دهند.

فروشندگان پودر کاکائو

مرکز خرید انواع پودر کاکائو اصل

پودر کاکائو دارای انواع مختلفی است. پودر کاکائو آلکالایز پودر کاکائو طبیعی دو نوع اصلی این محصول محسوب می‌شوند. پودر کاکائو آلکالایز با نام‌های دیگری همچون پودر کاکائو قلیایی، پودر کاکائو فراوری‌شده و پودر کاکائو فرآیند هلندی نیز شناخته می‌شود. معمولاً قیمت این نوع پودر کاکائو بیشتر از پودر کاکائو طبیعی است. پودرهای کاکائو فراوری‌شده دارای رنگی تیره هستند. این رنگ به علت حرارت پودر کاکائو و افزودن مواد دیگر به آن ایجاد می‌شود. میزان اسیدیته این نوع پودر کاکائو کم است و طعم و رایحه‌ای ملایم دارد. بیشتر کارخانجات تولیدی شکلات ایرانی از این نوع پودر کاکائو استفاده می‌کنند. پودر کاکائو نچرال یا طبیعی رنگی روشن دارد. این محصول خام بوده و هیچ‌گونه ماده افزودنی به آن اضافه نمی‌شود. پودرهای کاکائو طبیعی اسیدیته بیشتری دارند و دارای طعم و رایحه‌ای تند می‌باشند. می‌توان انواع پودر کاکائو اصل طبیعی و آلکالایز را از فروشندگان پودر کاکائو برای تولیدی خود خریداری کرد.

مرکز خرید انواع پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو خارجی مرغوب

واردات پودر کاکائو خارجی مرغوب از طریق بازرگانی‌های مختلفی انجام می‌گیرد. پودرهای کاکائو دارای برندهای مختلفی هستند. برخی برندها از کیفیت بیشتری برخوردارند. به همین دلیل قیمت پودرهای کاکائو کشورهای مختلف متفاوت است. پودرهای کاکائو اسپانیایی، هلندی و ترکیه‌ای جزء باکیفیت‌ترین پودرها محسوب می‌شوند. بیشتر تولیدی‌های ایرانی از برندهای کارگیل هلندی و آلتین مارکا ترکیه‌ای استفاده می‌کنند. بازرگانی سورن هر دو این برندها و سایر برندهای مرغوب پودر کاکائو را به‌صورت مستقیم از طریق شرکت‌های ترکیه‌ای وارد می‌کند و در اختیار فروشندگان پودر کاکائو و مراکز تولیدی قرار می‌دهد.

واردات پودر کاکائو خارجی
واردات پودر کاکائو خارجی مرغوب

فروشندگان پودر کاکائو باکیفیت

بازرگانی سورن یکی از فروشندگان پودر کاکائو باکیفیت است. این مجموعه پودرهای کاکائو را به‌صورت عمده و با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند. پودرهای کاکائو سورن دارای تأییدیه‌های لازم هستند و درجه کیفی این محصولات مورد تأیید کارشناسان بهداشت قرارگرفته است. قیمت محصولات سورن نسبت به سایر رقبا بسیار مناسب است؛ بنابراین خریدی آسان و به‌صرفه را با سورن تجربه خواهید کرد.

فروشندگان پودر کاکائو
فروشندگان پودر کاکائو باکیفیت

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا