قهوه گلد

پودر قهوه توبک هند | قیمت قهوه اکوادر و هند

پودر قهوه توبک هند جزء قهوه های فوری محسوب می شود. از ویژگی های این قهوه می توان به طعم بی نظیر، کافئین کم، حلالیت بالا در آب،  قیمت مناسب اشاره کرد. پودر قهوه توبک در بسته بندی های ۲۵ کلیوگرمی به وسیله بازرگانی های مختلف وارد کشور می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.  این قهوه حاوی وزن و حجم کمی است و حمل و نقل آن سریع و آسان می باشد. فروش پودر قهوه توبک هند به صورت فله و کارتنی اصل به شکل مستقیم از محل انبارهای واردات این محصول در تهران از طریق بازرگانی سورن صورت می گیرد.

پودر قهوه توبک هند

این نوع قهوه در ایران دارای مشتریان عمده بسیار زیادی می باشد البته قهوه کلاسیک هند نیز در بازار ایران بسیار معروف و پرفروش است. به صورت کلی پودرهایی که در کشور هند تولید و وارد بازار می شوند تقریبا از مقبولیت عام بهره می برند. پودر قهوه توبک گویی مجموع همه ذائقه ها را با هم در نظر گرفته تا بتواند یک نوشیدنی همه پسند به مشتریان ارائه دهند.

بهترین قیمت پودر قهوه توبک هند

قیمت پودر قهوه توبک هند

برای کسب بهترین قیمت پودر قهوه توبک هند از نام آشناترین قهوه های موجود در بازار با واحد فروش در تماس باشید. فروش این محصول روزانه بسیار زیاد می باشد و اکثرا مشتریان را تولید کنندگان پودرهای نوشیدنی گرم تشکیل می دهند. همچنین بیشتر خریداران این قهوه را کافی شاپ ها تشکیل می دهند که اگر سفارش این مشتریان را در کنار هم قرار دهیم روزانه حجم بسیار بالایی از خرید پودر قهوه را به خود اختصاص می دهند. واردات این پودر قهوه به بازار ایران نیز با حجم های چشمگیری صورت می گیرد. همچنین پودر قهوه گلد از دیگر محصولاتی است که به وجود کارایی بالا، با حجم های بالا وارد کشور شده و بهترین راه در مسیر عمده فروش آن عرضه می شود.

واردات پودر قهوه توبک هند

واردات پودر قهوه توبک هند

امروزه واردات پودرهای قهوه بسیار گسترده شده است و مصرف این نوع قهوه ها در بین مردم بسیار رایج و متداول شده است، تولید پودر قهوه توبک به دو شیوه صورت می گیرد. یکی حرارت دادن دانه های قهوه و سپس خشک کردن آن ها که در این صورت پودر قهوه تولید می شود. روش  دیگر از انجماد خشک دانه های قهوه استفاده می کنند که به قهوه گلد مشهور است. پودر قهوه های کلاسیک هند در دو نوع برند برمک و توبک در بسته بندی های مختلف وارد بازار می شوند و می توانند از این پودرها در تولید نوشیدنی ، شیرینی و شکلات نیز استفاده کرد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا