پودر کاکائوپودر کاکائو اندونزیپودر کاکائو هلندی

تأمین پودر کاکائو مارک خوب مستقیم از انبار شور آباد

تأمین پودر کاکائو مارک خوب

پودر کاکائو یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد بازار ایران است. این پودر اصلی‌ترین مواد اولیه شکلات‌سازی می‌باشد. پودر کاکائو از میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. در هر میوه تعداد ۲۰ تا ۴۵ دانه کاکائو وجود دارد که از این دانه‌ها روغن کاکائو و پودر کاکائو تهیه می‌شود. درخت کاکائو بیشتر در مناطق گرمسیری و استوایی رشد می‌کند. تعداد این درخت در ایران محدود است. ازاین‌رو بیشتر پودر کاکائو مصرفی کارخانه‌ها و تولیدی‌های شیرینی و شکلات‌سازی از طریق واردات تأمین می‌شود. در ادامه بیشتر با مراکز تأمین پودر کاکائو مارک خوب آشنا خواهید شد.

بهترین مارک پودر کاکائو

بهترین مارک پودر کاکائو

کشورهای مختلفی مانند غنا، نیجریه، اندونزی، برزیل، هلند، اسپانیا، ترکیه و… درزمینهٔ تولید انواع پودر کاکائو فعالیت می‌کنند. در بازار ایران انواع برندهای خارجی پودر کاکائو به فروش می‌رسد. پودرهای کاکائو اسپانیایی هلندی و ترکیه‌ای جزء بهترین مارک پودر کاکائو هستند. قیمت پودرهای اسپانیایی و هلندی بیشتر از پودرهای کاکائو ترکیه‌ای است و قیمت پودرهای کاکائو آفریقایی در پایین‌ترین رده قرار می‌گیرد. می‌توان تمامی برندهای خارجی و ایرانی پودر کاکائو را از مراکز تأمین پودر کاکائو مارک خوب خریداری کرد. اگر این پودرها به‌صورت مستقیم از واردکنندگان اصلی خریداری شوند، واسطه‌های فروش حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

بهترین قیمت پودر کاکائو هلندی

قیمت پودر کاکائو هلندی

یکی از تولیدکنندگان اصلی پودر کاکائو کشور هلند است. پودر کاکائو هلندی از کیفیت بالایی برخوردار است. این پودر در دو نوع آلکالایز و نچرال تولید می‌شود. در بازار ایران فروش پودرهای کاکائو آلکالایز و فرآوری شده بیشتر از پودرهای کاکائو نچرال و طبیعی است. کارگیل یکی از برندهای معروف پودر کاکائو هلندی است که در بازار ایران بسیار پرفروش است. پودر کاکائو کارگیل دارای طعم و عطر بی‌نظیری می‌باشد و مورداستفاده بیشتر تولیدی‌ها و کارخانه‌های شکلات‌سازی است. البته برند کارگیل در کشور اسپانیا نیز تولید می‌شود؛ اما دسترسی به پودر کاکائو کارگیل هلندی آسان‌تر است. برای خرید انواع پودر کاکائو هلندی نیز می‌توانید به مراکز تأمین پودر کاکائو مارک خوب مراجعه نمایید.

تأمین پودر کاکائو مارک خوب

تأمین پودر کاکائو مارک خوب

بازرگانی‌ها و شرکت‌ها مختلفی درزمینهٔ تأمین انواع مواد اولیه شکلات‌سازی ازجمله پودر کاکائو موردنیاز کارخانه‌ها فعالیت می‌کنند. یکی از مراکز تأمین پودر کاکائو مارک خوب موردنیاز کارخانه‌ها بازرگانی سورن است. تمامی محصولات این برند دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این مجموعه برای دسترسی آسان‌تر مشتریان امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا