اسمارتیز

خرید عمده اسمارتیز با قیمت ویژه قنادی و کارگاهی

خرید عمده اسمارتیز توسط قنادی ها و کارگاه های مختلف تولید شیرینی و بستنی در حال انجام است. اسمارتیز یک دراژه شکلاتی می باشد که در رنگ های شاد و اندازه های مختلف تولید می شود و محتوا درونی آن را نیز یک بافت کاکائویی خوش طعم تشکیل می دهد.

خرید عمده اسمارتیز

به عبارتی، اسمارتیز Smarties از خوراکی های قدیمی بازار است که جنبه تزییناتی داشته و آن را جهت زیباسازی محصولات مختلف به خصوص شیرینی جات خریداری می نمایند. همانطور که در تصاویر ملاحظه می فرمایید اسمارتیز را بر روی سطح شیرینی ها قرار می دهند و علاوه بر زیباسازی، یک طعم لذت بخش نیز به آنها می بخشند.

امکان خرید فله ای اسمارتیز با حداقل قیمت در مرکز سورن فراهم شده است و افرادی که تولید کننده یا تامین کننده هستند می توانند به صورت اینترنتی و در صورت تمایل، حضوری نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام نمایند.

خرید عمده اسمارتیز Smarties

خرید عمده اسمارتیز Smarties

خرید عمده اسمارتیز Smarties توسط تولید کنندگان یک انتخاب هوشمندانه است زیرا این محصول در بین عموم مردم مخصوصا کودکان طرفدار دارد و قطعا وجود آن در کوکی ها یا کیک ها با استقبال خوبی مواجه می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ضمن اینکه علاوه بر قنادی ها، کافی شاپ ها نیز از خریداران عمده این محصول به حساب می آیند و آن را در وزن بالا سفارش می دهند.[/box]

علت خرید کیلویی اسمارتیز توسط کافه دارها نیز به حجم تولید انواع دسر توسط آنها مربوط می شود و این خوراکی جهت ایجاد تناژ رنگی زیبا به دسرها افزوده می گردد.

قیمت اسمارتیز کیلویی چقدر است؟

قیمت اسمارتیز کیلویی چقدر است؟

اینکه قیمت اسمارتیز کیلویی چقدر است؟ به مسائل متعددی بستگی دارد. یکی از این مسائل مربوط به اندازه اسمارتیز است. به طور کلی، اسمارتیز smarties به دو صورت درشت و ریز تولید می گردد که قیمت هر یک متفاوت از دیگری بوده و از طرفی هم برند تولید کننده محصول نیز نقش بسزایی بر قیمت نهایی آن دارد.

جهت استعلام از قیمت روز اسمارتیز می توانید با بخش فروش مرکز تماس حاصل نمایید و در جریان جزئیات جدید این محصول قرار بگیرید. در پارت اسمارتیزها بهترین قیمت بر روی محصولات لحاظ شده است که قطعا برای کادر محترم تولید و عرضه رضایت بخش خواهد بود.

فروش عمده انواع اسمارتیز با قیمت ویژه

فروش عمده انواع اسمارتیز با قیمت ویژه

فروش عمده انواع اسمارتیز با قیمت ویژه در جریان می باشد. اسمارتیزهایی که به صورت فله ای عرضه می شوند عمدتاً تولید ایران هستند و توسط کادر حرفه ای کشورمان تولید و ارائه شده اند به همین خاطر این محصول با وجود داشتن کیفیت مطلوب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در واقع یک قیمت کاملا رقابتی و ویژه دارند.

در پارت های دیگر شرکت نیز محصولاتی از قبیل انواع پودر کاکائو، لسیتین کریستالی و مایع، کره کاکائو، سوربیتول چینی، سوکرالوز، روغن سی بی اس و … عرضه می شود که تمام محصولات با ضمانت کیفیت توزیع می گردند و آنها را با باربری حرفه ای به اقصی نقاط کشور ارسال می نماییم. اسمارتیز نیز با بسته بندی استاندارد و تحت شرایط اصولی به سایر شهرستان ها و مناطق دوردست ارسال می شود.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا