شکلات مایع

قیمت شکلات مایع کاکائویی فندقی & وانیلی

قیمت شکلات مایع فندقی & وانیلی

قیمت شکلات مایع بستگی به مدل دارد، به عبارت دیگر طعم و وزن سطل خامه کاکائویی قیمت نهایی آن را تعیین می کند. از طرفی ایرانی یا خارجی بودن شکلات مایع نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. به طور کلی شکلات مایع یا خامه کاکائویی تولید داخل از قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی برخوردار است.

قیمت شکلات مایع

 شکلات مایع سطلی چه قیمتی دارد؟

این سوال که قیمت یک سطل شکلات مایع چقدر است؟ به یکی از سوالات اصلی مشتریان محترم تبدیل شده است که در این قسمت به آن می پردازیم. توجه داشته باشید که عوامل متعددی بر قیمت نهایی محصولات کارخانه تاثیر می گذارد که مهمترین آنها مواد به کار رفته در محتوای محصول و هزینه صرف شده برای بسته بندی آن می باشد.

همانطور که اشاره شد قیمت شکلات مایع بیشتر به مدل و طعم آن دارد.این قیمت مناسب با کیفیت بالا همراه است و همین ویژگی های مطلوب، تولیدکنندگان کشورمان را به خرید شکلات مایع ایرانی ترغیب کرده است. این محصول در شرایط استاندارد و مناسب در کارخانه تولید شده و سطح کیفی آن تایید شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد شکلات مایع فله تا پایان این قسمت با ما همراه باشید.

قیمت روز شکلات مایع سطلی پس از اعمال آخرین تغییرات به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید. علاوه بر این، قیمت خامه کاکائو کارخانه ای که به صورت انحصاری برای تولیدکنندگان عرضه می شود، در محدوده رقابتی قرار دارد و محصولات با نرخ عمده فروشی برای کسانی که سفارش خود را به صورت عمده انجام می دهند محاسبه می شود.قیمت شکلات مایع

بهترین برند های ایرانی شکلات مایع 

بسیاری از افرادی که به شکلات علاقه زیادی دارند می خواهند بهترین برند شکلات ایرانی را بشناسند. در واقع باید بدانید که برندهای زیادی شکلات های مختلفی تولید می کنند. هر برند شکلات از استانداردها و مشخصات خاصی برای تولید شکلات استفاده می کند. برای خرید بهترین شکلات باید مارک های شکلات را به خوبی بشناسید.

در کل باید بدانید که شکلات های ایرانی در این چند سال بسیار با کیفیت تر شده اند و تنوع زیادی دارند. صنعت شکلات سازی ایران در حال توسعه است و مشتریان و مصرف کنندگان زیادی در داخل و حتی خارج از کشور دارد. به همین دلیل شکلات های مرغوب با برندهای معتبر در ایران وجود دارد. برخی از بهترین و مناسب ترین برندهایی که شکلات ایرانی تولید می کنند و باید آنها را به خوبی بشناسید عبارتند از:

  • فرمند
  • کاله
  • کام کایا
  • سوربن

در ادامه به معرفی محصولات شکلاتی این شرکت ها می پردازیم. به ما همراه باشید

قیمت شکلات مایع

شکلات مایع شرکت فرمند Farmand

فرمند یکی از برندهای قدیمی و مرغوب شکلات ایرانی است. شکلات های تیره تولید شده توسط این برند در مقایسه با سایر محصولاتش مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. باید خوب بدانید که برند فرمند شکلات های تلخ و شیرین را در حجم زیاد تولید و روانه بازار می کند. برند فرمند به عنوان یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین برندهای شکلات شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت انواع طعم های شکلات چیپسی قنادی خوش طعم

شکلات مایع شرکت سوربن

شکلات مایع شرکت کاله Kalle

شکلات مایع سطلی کاله با قیمت مناسب یکی از تنقلاتی است که معمولا افراد در سنین مختلف به آن علاقه دارند و از آن استفاده می کنند.
یکی از محصولات پرطرفدار در این زمینه شکلات سطلی کاله است و به دلیل طعمی که دارد افراد زیادی به صورت روزانه آن را مصرف می کنند.
شکلات کاله همانطور که از نامش پیداست از ماده ای به نام کاکائو تهیه و تولید می شود.
در واقع کاکائو به عنوان ماده اصلی تولید این محصول به شمار می رود که با برخی مواد دیگر ترکیب شده و در نهایت شکلات سطلی کاله تولید و به بازار عرضه می شود.
یکی از مهم ترین عواملی که باعث محبوبیت این نوع شکلات شده است طعم فوق العاده آن است و باعث شده تا کودکان و بزرگسالان از این غذای خوشمزه استفاده کنند.

شکلات مایع شرکت سوربن

شکلات مایع شرکت کام کایا

یکی از جدیدترین محصولات داخلی شکلات تخته ای با برند کام کایا می باشد. شکلات تخته ای این برند با کیفیت
از شهرت خوبی برخوردار است و در بین مردم و تولیدکنندگان و فروشندگان شکلات و فرآورده های شیرینی پزی رو به افزایش است.
کام کایا به عنوان یکی از توزیع کنندگان اصلی ترین مواد تولیدی از تولیدکنندگان کشور در اقصی نقاط ایران پشتیبانی می کند.
او کارهای لازم را انجام می دهد و محصولات اولیه را در اسرع وقت در اختیار آنها قرار می دهد.

به طور کلی شکلات مایع یا خامه کاکائویی تولید داخل از قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی برخوردار است.

شکلات مایع شرکت سوربن

سابقه تولید شکلات صنعتی در ایران به حدود شصت سال قبل برمی گردد، اما در این مدت نسبتاً کوتاه، این صنعت

این بسیار سریع توسعه یافته است و رقابت زیادی بین تولید کنندگان مختلف برای ارائه محصولات بهتر وجود دارد.

در این میان «گروه شکلات سوربن» در تلاش است تا محصولات جدید با کیفیت بهتر تولید کند محصولاتی را مطابق با سلیقه مصرف کننده ارائه می دهد.

با توجه به اینکه علاوه بر کیفیت مواد اولیه، فرآیند تولید نیز یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در کیفیت محصول نهایی است، “سوربن شکلات” مفتخر است که استانداردهای بین المللی تولید شکلات را در نظر گرفته و در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشد.

مواد اولیه مرغوبی که در بهترین کارخانه های شکلات سازی دنیا استفاده می شود طعم بی نظیر شکلات را به ارمغان می آورد و محصولات آن را عرضه می کند که شامل انواع روکش بستنی، سبد محصولات قنادی، شکلات صبحانه فندقی و مینی قوطی شربت فندق می باشد. است.

باید گفت بازار شکلات مایع سوربان این زمینه را برای تمامی مشتریان و خریداران، قنادی ها و … فراهم می کند تا بتوانند به راحتی انواع شکلات مایع را با قیمت مناسب و ارزان در بستری مناسب خریداری کنند که به نوعی مزیت ان محسوب می شود.

شکلات مایع شرکت سوربن

خرید عمده شکلات مایع فندقی & وانیلی

خرید عمده سطلی شکلات مایع فندقی & وانیلی (۱۲ کیلویی) توسط افرادی انجام می شود که حجم تولید بالایی دارند. در واقع بسیاری از این خریداران افرادی هستند که در مشاغلی مانند قنادی، کافی شاپ، تالار و باغ عروسی، رستوران و … فعالیت می کنند و این گونه مراکز به دلیل تولید انواع دسر نیازمند محصولاتی مانند شکلات مایع هستند. به همین دلیل آنها را به صورت عمده سفارش می دهند.

اگر شما هم مایل به خرید عمده خامه کاکائویی و سطل شکلات تولیدی کارخانه هستید می توانید سفارش خود را در این سایت که پلی بین ما و مشتریان محترم می باشد ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش، محصولات آماده ارسال و تحویل با قیمت مناسب می باشند. در واقع، از زمان ثبت سفارش شکلات مایع، فقط چند روز طول می کشد تا آن را دریافت کنید.

به علاوه در مجموعه تولیدی سورن علاوه بر  شکلات مایع،کرم کاکائو،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

قیمت شکلات مایع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا