شکلات مایعکرم کاکائوگوارگام

تماس با تولیدکنندگان فراورده پوششی کیک کاکائویی و وانیلی

فراورده پوششی کیک

فراورده پوششی کیک جهت تزیین و روکشی کیک و شیرینی تر مورد استفاده قرار می گیرد. این شکلات مایع مخصوص گاناش است که در طعم های مختلف به صورت کیلویی و سطلی موجود است و در بازار به فروش می رود.

فراورده پوششی کیک

گاناش شکلاتی روی کیک چیست ؟

شکلات آماده یا گاناش شکلاتی فوق العاده خوشمزه است و کاربردهای زیادی دارد. قطعا اولین و مهمترین کاربرد آن در تزیین انواع کیک از جمله کیک شکلاتی و کیک وانیلی است. گاناش را می توان حتی بین لایه های کیک استفاده کرد. طعم عالی شکلات و خامه بین لایه های کیک واقعا غیر قابل وصف است! علاوه بر این می توانید گاناش را روی انواع دسر بریزید.این محصول متناسب با نیاز مصرف کنندگان جهت استفاده برای کلیه محصولات نانوایی و قنادی تولید شده است.
روش استفاده: آن را با پالت یا وسایل دیگر روی سطح کیک و شیرینی خود قرار دهید

حتما دستور گاناش شکلاتی را برای تزیین کیک خود امتحان کنید. فرقی نمی کند در چه سنی هستیم، تقریبا همه ما شکلات را در میان انواع شیرینی، دسر و بستنی ترجیح می دهیم. این علاقه زمانی دو چندان می شود که یک سس شکلاتی براق و رنگارنگ روی آن باشد. از آنجایی که ما نیز از این علاقه آگاه هستیم، تصمیم گرفتیم امروز مقاله ای تهیه کنیم که طرز تهیه گاناش شکلاتی را به ساده ترین شکل آموزش می دهد.

در دستور زیر به گاناش شکلاتی اشاره شده است که علاوه بر اینکه یک سس شکلاتی خوشمزه و پرکاربرد است، به دلیل عصاره وانیلی که در تهیه آن به کار رفته، عطر متفاوت و دلپذیرتری نیز دارد. از دیگر نکات تمایز این دستور پخت این است که از وسایل خاصی استفاده نمی شود و هر شخصی می تواند با تمام امکاناتی که دارد این سس شکلاتی را در آشپزخانه خودش تهیه و مصرف کند.

فراورده پوششی کیک

بیشتر بخوانید: شکلات اشکی از کجا بخریم ؟ | کارخانه تولید شکلات چیپسی + اشکی

طرز تهیه گاناش شکلاتی یا سس شکلاتی برای تزیین کیک

مواد لازم:

  • خامه صبحانه: ۱۵۰ گرم
  • یک قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • شکلات چیپسی یا تکه های شکلات شیری خرد شده: یک فنجان

مرحله اول
تهیه سس شکلاتی حرفه ای به روش قنادی ها کار ساده ای نیست، اما اگر تمام نکاتی را که در این دستور ذکر کرده ایم رعایت کنید، گاناش شکلاتی برای تزیین کیک شما بی نظیر خواهد بود. برای شروع، یک کاسه مقاوم در برابر حرارت بردارید و شکلات را داخل آن بریزید. یک قابلمه یا کتری را از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش آید. پس از به جوش آمدن آب، کاسه حاوی چیپس های شکلات را روی کتری یا قابلمه قرار دهید تا شکلات به آرامی با حرارت خود ذوب شود. شکلات را هر از چند گاهی با لیسک هم بزنید.

مرحله دوم
از طرفی خامه را در یک قابلمه کوچک یا شیر در حال جوش مناسب بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا خامه کم کم داغ شود. توجه داشته باشید که حرارت شعله نباید به حدی باشد که خامه بجوشد. وقتی خامه داغ شد آن را روی شکلات آب شده بریزید و دو تا سه دقیقه مدام هم بزنید تا مخلوط شکلاتی رنگ و یکدست شود. آن را روی شکلات بریزید، سپس اجازه دهید ۲-۳ دقیقه بماند تا شکلات به آرامی نرم شود.

سطح سوم
بعد از اینکه مواد خوب مخلوط شدند، ظرف را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید. یک قاشق چایخوری عصاره وانیل را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا با سس مخلوط شود. بنابراین گاناش شکلاتی شما آماده است تا کمی خنک شود. می توانید آن را روی بستنی، وافل، کرپ، پنکیک و … بریزید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

فراورده پوششی کیک

نکاتی در مورد طرز تهیه گاناش شکلاتی یا سس شکلاتی برای تزیین کیک

 

  • توجه داشته باشید که هرچه شکلات را کوچکتر خرد کنید سریعتر آب می شود.
  • این گاناش شکلاتی را می توانید به مدت پنج روز در یخچال و حدود سه ماه در فریزر نگهداری کنید.
  • نوع شکلات در غلظت و کیفیت سس شکلاتی بسیار مهم است. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای تهیه گاناش از شکلات مرغوب استفاده کنید.
  • این سس شکلاتی را می توانید با طعم دارچین درست کنید. برای این کار کافیست مقداری پودر دارچین به مخلوط شکلات و خامه اضافه
  • کنید و خوب هم بزنید تا دارچین کاملا مخلوط شود و به شکل گلوله باقی نماند.
  • از این دستور برای انواع شکلات از جمله شکلات سفید و تیره نیز استفاده می شود.
  • توجه داشته باشید که برای تهیه گاناش شکلات سفید باید مقدار خامه را به دو سوم فنجان کاهش دهید.
  • اگر سس شکلاتی شما اضافه شد، می توانید آن را در ظرف دربسته قرار دهید و هر زمان که نیاز به ذوب مجدد داشتید، آن را در مایکروویو قرار دهید.

شکلات آماده یا گاناش شکلاتی فوق العاده خوشمزه است و کاربردهای زیادی دارد. قطعا اولین و مهمترین کاربرد آن در تزیین انواع کیک از جمله کیک شکلاتی و کیک وانیلی است.

فراورده پوششی کیک

فروش اینترنتی فراورده پوششی کیک به صورت سطلی

فروش اینترنتی شکلات مایع در اوزان مختلف ادامه دارد. مردم سراسر کشور می توانند کرم کاکائو مورد نیاز خود را به صورت عمده در این سایت سفارش دهند. با خرید عمده خامه کاکائو می توانید در مرکز خود در هزینه ها صرفه جویی کنید و محصول را با قیمت عمده خریداری کنید. بنابراین افرادی که به صورت حرفه ای به تولید و عرضه انواع دسر می پردازند، بهتر است محصول مورد نظر خود را به تعداد زیاد سفارش دهند.

همچنین عرضه کنندگان کشور می توانند با خرید و فروش سطل شکلات مایع درآمد خوبی کسب کنند. این محصول یکی از محصولاتی است که همواره طرفداران زیادی داشته و فروش آن با استقبال خوبی مواجه شده است. بنابراین کرم کاکائو از جمله محصولاتی است که فعالیت آن در زمینه خرید و فروش از امنیت خوبی برخوردار است.

همانطور که گفته شد قیمت شکلات مایع سطلی کارخانه در فروش عمده نسبت به فروش تکی در محدوده معقول تری قرار دارد. بنابراین اگر قصد خرید خامه کاکائو رام را با بهترین قیمت ممکن دارید باید آن را به صورت عمده سفارش دهید.

در مجموعه تولیدی سورن علاوه بر فرآورده پوششی برای کیک، شکلات تخته ای،کرم کاکائو،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

 

برای تماس با تولیدکنندگان فراورده پوششی کیک کاکائویی و وانیلی با واحد فروش در ارتباط باشید.

فراورده پوششی کیک

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا