کرم کاکائو

ترکیبات کرم کاکائو ( شکلات مایع) فندقی (شکلات صبحانه) + کارخانه تولید

ترکیبات کرم کاکائو

ترکیبات کرم کاکائو از آب ، اسید استئاریک، کره کاکائو (تئوبروما کاکائو)، روغن معدنی (پارافین مایع)، الکل ستیل، تری اتانول آمین، پلی سوربات ۲۰، EDTA، متیل پارابن، پروپیل پارابن تشکیل شده است.

کرم کاکائو با نام های دیگری مانند شکلات مایع صبحانه و نوتلا نیز شناخته می شود و مصارف خانگی نیز دارد. این محصول خوشمزه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است.

کرم کاکائویی یکی از پرمصرف ترین فرآورده های شیرینی پزی است. از این محصول می توان برای تولید انواع دسر، شیرینی و کیک شکلاتی استفاده کرد.
بسته های سطلی برای استفاده عمده مناسب هستند. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و آنلاین از طریق تولید و کارخانجات تهران خریداری نمایید.

ترکیبات کرم کاکائو

کرم کاکائو (شکلات مایع) دارای چه ارزش غذایی است؟

بسیاری از کودکان علاقه ای به خوردن صبحانه ندارند. بنابراین بهتر است از غذاهایی که به آنها علاقه دارند برای صبحانه استفاده کنند. شکلات و کاکائو از جمله محصولاتی هستند که با ذائقه اکثر کودکان سازگار است. به همین دلیل می توان از کرم کاکائو برای تشویق کودکان به خوردن صبحانه استفاده کرد. کرم کاکائو انواع مختلفی دارد. کرم کاکائو فندقی (شکلات مایع)  یکی از مواردی است که انرژی زیادی دارد و طعم بی نظیری دارد.

در بسیاری از دستور العمل های کیک و آشپزی، ما از کرم شکلاتی استفاده می کنیم. این خامه خوشمزه نوعی کرم تزیینی خوشمزه است که برای تزیین و زیبایی انواع کیک و شیرینی استفاده می شود.

ارزش غذایی کرم کاکائو با توجه به نوع مواد اولیه و برند آن متفاوت خواهد بود. این غذا حاوی مقداری قند، چربی، نمک و اسیدهای چرب است. به طور کلی شکلات صبحانه از پودر شیر، پودر کاکائو، روغن نباتی، لسیتین سویا، وانیل و فندق تشکیل شده است. درصد این غذاها به اصل بودن نوتلا بستگی دارد. بهتر است مارک های معتبر خریداری کنید و در هنگام خرید به درصد ترکیبات کرم کاکائو توجه کنید. البته قیمت یک سطل خامه کاکائو اصل کمی بالاتر است و دلیل این افت قیمت استفاده بیشتر از کاکائو و فندق است که هر دو محصول گران قیمتی هستند.

ترکیبات کرم کاکائو

فواید شکلات صبحانه برای سلامتی

بسیاری از مردم این تصور را دارند که خوردن شکلات برای سلامتی آنها مضر است. اما کرم کاکائو مزایا و فوایدی دارد. فواید شکلات صبحانه برای سلامتی بسیار زیاد است. برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • کمک به افزایش وزن در افراد لاغر و ضعیف
  • داشتن ویتامین های B و D، منیزیم و نمک قلع
  • کمک به سالم و شاد بودن

در کنار این فواید باید توجه داشت که زیاده روی در مصرف هر ماده غذایی عوارضی نیز به همراه دارد. بنابراین بهتر است از مصرف مداوم و زیاد خامه کاکائو خودداری کنید. افراد چاق و اضافه وزن باید این محصول غذایی را از سبد غذایی خود حذف کنند.

ترکیبات کرم کاکائو

طرز تهیه کرم کاکائو در منزل

مواد مورد نیاز:
تخم مرغ (زرده): ۱ عدد
نشاسته گندم یا ذرت: ۲ قاشق غذا خوری
آرد سفید قنادی:۱ قاشق غذا خوری
پودر شکر: ۵ قاشق غذا خوری
شیر:۱ لیوان
پودر کاکائو: ۲ الی ۳ قاشق غذا خوری
کره: ۵۰ گرم
وانیل‏: ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه:

  1.  زرده تخم مرغ را با پودر کاکائو و پودر شکر کاملا مخلوط کنید. پس از مخلوط کردن، کمی اضافه کنید.
  2.  قاشق نشاسته و ۱ قاشق آرد را با کمی شیر حل کنید تا گلوله نباشد.
  3. بقیه شیر را اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب با همزن دستی هم بزنید تا کمی غلیظ شود. وقتی شروع به غلیظ شدن کرد؛ سریعتر هم بزنید.
  4. وقتی مخلوط شیر و نشاسته کمی غلیظ شد. از روی گاز بردارید و با مواد تخم مرغ مخلوط کنید و خیلی سریع هم بزنید تا تخم مرغ نشکند.
  5. دوباره مخلوط را گرم کنید و کره و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا به غلظت دلخواه برسد و یکدست شود.
  6. بعد از پخت در ظرفی قرار دهید و روی آن را سلفون بپوشانید تا به آن نچسبد.

ترکیبات کرم کاکائو

کاربرد کرم کاکائو فندقی برای کیک

برای تزیین کیک یا مغز آن از کرم کاکائوی فندقی استفاده می شود که نوتلا بهترین کیفیت را به بازار مصرف عرضه کرده است.
انتخاب کرم کاکائو نوتلا برای خرید عمده به دلیل طعم خاص و ویژگی های منحصر به فرد با زمینه های کاربردی گسترده ای همراه است. با توجه به گرانی شکلات، تولید کرم کاکائو نوتلا در نتیجه ترکیب آن با مغز فندق انجام شد تا به کاهش هزینه های تولید آن کمک کند و افراد بیشتری بتوانند از این کرم کاکائویی استفاده کنند.

همچنین از کرم شکلاتی فندقی می توان برای انواع نان استفاده کرد. اگر خامه را با روغن مایع تهیه کنید می توان آن را رول کرد اما بعد از مدتی حالت خود را از دست می دهد. اما اگر از کره آب شده استفاده شود شکل خود را حفظ می کند و می توان از آن برای تزیین کیک استفاده کرد.

اما پس از آن به دلیل استقبال از این کرم کاکائویی شاهد تولید گسترده آن بوده ایم تا جایی که تعداد کارخانه ها در حال افزایش است.
استفاده از این کرم های کاکائویی علاوه بر اینکه برای صبحانه مناسب است، برای تزیین کیک و شیرینی نیز قابل استفاده است و این مرکز فرصتی برای خرید عمده آنها خواهد بود.

ترکیبات کرم کاکائو

قیمت کرم کاکائو در سطل قنادی ۱۲ کیلویی

همانطور که گفته شد کرم کاکائو ۱۲کیلویی فندقی با قیمت های مختلف در بازار موجود است. نوع برند، درصد فندق و کاکائو، وزن محصول و نحوه خرید از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت شکلات صبحانه است. برای دریافت قیمت خامه کاکائو سطلی می توانید با نمایندگی های فروش این محصول تماس گرفته و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. کارخانه تهران کرم کاکائو را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.

کارخانه کرم کاکائو یکی از مراکز عرضه کننده انواع مواد اولیه شکلات و خامه کاکائویی می باشد. محصولات سورن به صورت عمده و با نازلترین قیمت عرضه می شود. برای خرید می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

به علاوه در مجموعه تولیدی سورن علاوه بر کرم کاکائو ، شکلات تخته ای ،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

ترکیبات کرم کاکائو

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا