شکلات آیتن

تولیدی شکوه آذین | شکلات آیتن | شرکت تافی و شکلات

تولیدی شکوه آذین با نام برند شکلات آیتن ، تولید کننده انواع شکلات تافی میوه ای ، تافی رولن ، تافی کره ای ، تافی دارچینی ، آبنبات مغزدار ، ابنبات عسلی ، انواع ویفر و نیز از تولید کنندگان قدیمی قند در ایران می باشد.

تولیدی شکوه آذین

کارخانه تولیدی شکوه آذین تبریز

کارخانه تولیدی شکوه آذین از قدیمی های تولید انواع تافی آبنبات و قند و ویفر در ایران است. شرکت شکلات آیتن با سابقه تولید نزدیک به سی سال ، توانسته است با تنوع محصولات بالا ، کیفیت مناسب و ارائه قیمت های بسیار رقابتی در بازار داخل کشور و نیز بازارهای صادراتی در بیش از ۲۵ کشور در دنیا فروش بالایی را تجربه نماید و امروزه مشتریان زیادی در سراسر کشور و کشورهای خارجی دارد.

تولیدی شکوه آذین

محصولات شرکت تافی و شکلات آیتن

کارخانه شکلات سازی آیتن ، با دارا بودن طیف وسیعی از انواع تافی و آبنبات ، سبد بسیار مناسبی از محصولات را برای مشتریان به ارمغان آورده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم:

  1. انواع تافی میوه ای در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  2. انواع تافی رولن در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  3. تافی دارچینی در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  4. تافی کره ای در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  5. تافی کاکائویی در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  6. انواع ابنبات پاستیلی در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  7. آبنبات نعنایی در طعم های مختلف : بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  8. انواع ویفر

تولیدی شکوه آذین

شرکت شکلات آیتن انجمن صنایع غذایی تبریز

شرکت شکلات ایتن در انجمن صنایع غذایی تبریز از سال ها پیش فعالیت و عضویت داشته و جزو فعالان آن می باشد. انجمن صنایع غذایی تبریز ، با مشارکت تولید کنندگان ، تبریز را به پایتخت شکلات  و شیرینی ایران و حتی خاورمیانه تبدیل کرده است.

تولیدی شکوه آذین

خرید شکلات تافی و آبنبات ارزان آیتن

برای خرید شکلات تافی و آبنبات آیتن که جزو ارزان قیمت ترین شکلات تافی و آبنبات های بازار هستند، روند کار ساده است. مراکز پخش و فروشگاه های فعال در سراسر کشور ، برای خرید می توانند از طریق تماس با واحد فروش ، سفارشات خود را ثبت و در شهر مربوطه تحویل نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید.

تولیدی شکوه آذین

ارتباط با کارخانه تافی و شکلات آیتن

برای ارتباط با واحد فروش و ارسال سراسری کارخانه تافی و شکلات آیتن  ، همچنین اطلاع از قیمت های خرید ، نحوه ثبت سفارشات ، صادرات شکلات آیتن ، قیمت انواع محصولات مخصوص مراکز پخش و .. با واحد فروش کارخانه تافی و شکلات آیتن تماس بگیرید.

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا