تافیشکلات آیتن

تولید و قیمت تافی ترش میوه ای درب کارخانه

تولید انواع تافی ترش ، قیمت تولید تافی ترش ، تافی ترش ارزان کارخانه ، خرید تافی ترش فله ، کارخانه تافی ترش

تولید انواع تافی از جمله تافی ترش با قیمت های بسیار مناسب و ارزان و ارسال به صورت کارتنی از کارخانه برای همکاران عمده فروش و فعالان پخش شکلات در تهران و سایر شهرها امکان پذیر است.

درباره تافی

تافی ها در واقع همان کرم کارامل هستند که باتوجه به اینکه این فرایند از حرارت دادن به شکر و افزودن اسانس های به آنها بدست می آید. در برخی از تافی ها نیز از کره هم استفاده می شود. کره را معمولا به تافی شیر اضافه می کنند تا طعم و مزه برتری به خود بگیرد. تافی ها یکی از معروفترین و محبوبترین شکلات های دنیاهستند که طرفداران زیادی دارد. چنانچه قصد خرید شکلات برای پذیرایی در عید یا سایر مراسم را دارید، بهترین گزینه می تواند شکلات های کاکائویی یا تافی یامان باشد. تافی ترش بزرگ محصولی جدید و خوشمزه ، ترش و آبدار تولید شده از اسانس میوه های ترش و ملس ، در انواع طعم ها بوده و مطابق با ذائقه مصرف کنندگان تولید می شود.

تافی ترش

فروش تافی ترش تولیدی درب کارخانه

تافی های ترش ، در کنار انواع تافی های تولیدی دیگر ، از محصولات پرفروش کارخانه می باشد. تافی ترش در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و طرفدراران زیادی در ایران و سایر کشورها دارد. تافی های ترش به جای لواشک های سنتی قدیمی مطرح و جای آن ها را در بازار گرفته اند و مشکلات آنها را برطرف کرده اند. مشکلاتی مانند عدم رعایت بهداشت و بسته بندی های استاندارد و گواهی های سلامت و بهداشت. تافی ترش های ما  در بسته بندی های ۱ کیلویی ۳ کیلویی در داخل جعبه های ۱۲ کیلویی به بازار فروش عرضه میگردد. این بسته بندی ها بر اساس عرف و استانداردهای مربوط به فروش تافی ترش و سایر انواع تافی ها به صورت فله انجام می شود که مناسب برای بازارهای داخل و صادرات انواع تافی هم هست.

 

  • تافی ترش لواشکی :
  • تافی ترش مناسب جهت پذیرایی
  • فروش در بسته یک کیلوگرمی
  • محصول شرکت سورن

خرید تافی ترش میوه ای از کارخانه

تافی ترش باتوجه به طعم خود و با اینکه حالت لواشکی دارد از محصولات محبوب در بازار ایران می باشد. این محصول یکی از تولیدات تبریز می باشد. طعم ترش مناسب و کیفیت نسبتا بالا، این تافی را به محصولی پر فروش تبدیل کرده است. با توجه به سلیقه های متنوع مصرف کننده خرید تافی ترش میوه ای  در تنوع مختلفی مورد نیاز است. بنابراین با تولید تافی ترش میوه ای در طعم های مختلف این نیاز ها پوشش داده شده است.

انواع تافی ترش میوه ای  در طعم های زیر تولید می شود و در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود.

  • تافی ترش میوه ای با طعم آلبالو
  • تافی ترش میوه ای با طعم زردالو
  • تافی ترش میوه ای با طعم سیب ترش

تافی ترش

تافی ترش ایران ، محصولی مناسب برای صادرات

صنعت شکلات و تافی در طول سالیان اخیر شاهد تحول و پیشرفت بسیار خوبی بوده است. این پیشرفت باعث شده است تا اکنون شکلات های ایرانی در بیش از ۶۵ کشور در دنیا فروش داشته باشند. از محصولات پرفروش صادراتی ما ، تافی ها هستند. تافی ها در طعم ها و تنوع گوناکون سالانه حجم زیادی از صادرات شکلات به کشورهای همسایه را تشکیل می دهند. سالیانه چندین هزار تن از تافی ترش ایران در کنار سایر تافی ها به کشورهای مختلف صادر می شود. از جمله این کشور ها می توان به عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکمنستان و روسیه اشاره کرد.  تافی ترش ایران ، از نظر بسته بندی و طعم خوشایند بوده و بنابراین فروش خوبی دارد.

بهترین قیمت تافی ترش میوه ای

از دلایل مهم محبوبیت می توان به قیمت فروش اشاره کرد. ما با ارائه قیمت تافی ترش میوه ای ارزان توانسته ایم همکاران زیادی در پخش و صادرات تافی در ایران و تاجران سایر کشورها داشته باشیم. به این دلیل که خرید تافی عموما در حجم های بالا صورت می گیرد ، ارائه قیمت ارزان قطعا می تواند در جذابیت بیشتر و حاشیه سود بالاتر مشتریان گرامی موثر باشد. لذا ما با ارائه بهترین قیمت تافی ترش تولیدی ، سعی در جلب حداکثری رضایت مشتریان  و تاجران گرامی خود داریم.  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تافی ترش میوه ای ارزان و خرید انواع تافی تولیدی با ما در تماس باشید.

 

تافی ترش

نکاتی بیشتر در خصوص انواع تافی ایران

تافی یکی از محصولات قدیمی و ریشه دار در صنعت شکلات سازی است. اولین تولیدات تافی به حدود بیش از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد. در آن زمان تکنولوژی تولید تافی فقط در دست ۵ کشور اروپایی بود که یکی از آنها انگلستان است. نکته جالب ابنکه تافی کره ای  انگلیس هنوز هم از معروف ترین و گران ترین تافی ها در دنیا است. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و به دست آمدن اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص انواع تافی ، کشورهای دیگری نیز در دنیا از جمله ایران در این صنعت گام برداشتند و شروع به فعالیت کردند. اولیت تافی های تولیدی در ایران به حدود ۷۰ سال پیش باز میگردد و از آن زمان تا امروز در تولید انواع تافی پیشرفت های زیادی حاصل شده است. این پیشرفت ها در حال حاضر تا جایی رسیده است که ایران به یکی از مهم ترین و قوی ترین تولید کننده های تافی در خاورمیانه تبدیل شده است. از دلایل مهم در خصوص این موفقیت ها قیمت تافی ایرانی و تنوع شکلات تافی  است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد:

تافی ترش

انواع شکلات تافی ایرانی

تافی در ایران در انواع و اقسام مختلف و متنوعی تولید می شود. از جمله تولیدات ما در زمینه شکلات تافی شامل موارد زیر است:

  • انواع تافی میوه ای در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلف از نظر وزنی و حجمی
  • تافی کره ای در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلف از نظر وزنی و حجمی
  • تافی شکلاتی مغزدار در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلف از نظر وزنی و حجمی
  • آنواع آبنبات و بن بن در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلف از نظر وزنی و حجمی
  • تافی رولن در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلف از نظر وزنی و حجمی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا