تافیتافی میوه ایشکلات آیتن

قیمت شکلات تافی میوه ای آیتن فله

تافی میوه ای از جمله انواع تافی و شکلات می باشد که به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالای آن محبوب است. تافی های میوه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند و همانطور که عنوان شد، قیمت مهم ترین عامل موفقیت در خرید و فروش تافی میو ه ای است. شرکت شکوه آذین تولید کننده تافی میوه ای با برند آیتن آمادگی خود را برای فروش و عرضه انواع تافی میوه ای و تافی رولن و نیز انواع آبنبات و رولن به سراسر کشور اعلام می دارد.

کارخانه شکوه آذین کارخانه ای با قدمت نزدیک به ۳۰ سال از قدیمی های صنعت شکلات و تافی در ایران است که با تولیدات متنوع خود بازارهای خوبی را در داخل و خارج از کشور ایجاد و گسترده است. از دلایل مهم موفقیت فروش با قیمت تافی میوه ای آیتن ارزان و سایر انواع تافی و ابنبات که در زیر بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت ، قیمت ارزان تافی های تولیدی شکوه آذین  است که برای این قیمت مناسب توچیه خوبی وجود دارد.

کارخانه شکوه آذین  دارنده برند آیتن Aitan  علاوه بر تولید تافی و آبنبات تولید کننده قند و شکر نیز هست. بی شک این عامل از عوامل کلیدی در ارائه قیمت های ارزان تافی در ایران می باشد. چراکه همانطور که می دانیم یکی از مواد اولیه اصلی در تولید آبنبات بن بن و تافی شکر است و مشخصا کارخانه ای که مواد اولیه خود را خوش تولید می کند به جای اینکه آن ها را خریداری نماید ، قیمت تمام شده محصول خود را پایین تر و هزینه های سبک تری خواهد داشت.

 

قیمت تافی میوه ای به صورت مستقیم درب کارخانه و فروش عمده برای فعالان حوزه پخش و فروش عمده شکلات و تافی در داخل کشور و نیز صادرکنندگان به سایر کشورها و نیز تاجران سایر کشورها با شرایط بسیار مناسب ارائه می شود تا حاشیه سود خوبی برای مشتریان ما حاصل شود. کارشناسان واحد پشتیبانی و فروش برای ارائه اطلاعات تکمیلی پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند. کارخانه آیتن با سابقه تولید ۳۰ ساله در تبریز، دارای انواع محصولات شکلاتی نظیر تافی، شکلات، ویفر، شکر و غیره می باشد. با توچه به حسن اعتبار و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین کاربرد ماشین آلات پیشرفته در تولید، محصولات با کیفیت بالایی تولید و عرضه می شود. همچنین ما اعتقاد داریم قیمت های مناسب با حاشیه سود حداقل، در کنار کیفیت، باعث افزایش فروش است و دز طول سال های گذشته این روند حسن اعتبار و حجم وسیع فروش را همراه داشته است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تعهد مجموعه ما قیمت های ارزان همراه با فروش بالا است.[/box]

لذا در این مرکز قیمت شکلات تافی میوه ای با بهترین قیمت برای خریداران عمده محصولات آیتن را در نظر داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها و همچنین اطلاعات تکمیلی سابر محصولات با واحد فروش و مشاوره ما در تماس باشید.

انواع شکلات تافی آیتن:

  • تافی میوه ای

این تافی در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی تولید و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود. برای کسب آخرین قیمت تافی میوه ای آیتن با ما در تماس باشید.

تافی های میوه ای آیتن در طعم های متنوع مانند موز ، آناناس ، توت فرنگی ، گیلاس ، پرتقال و غیره تولید می شود که گزینه بسیار مناسبی برای خرید قیمت تافی میوه ای فله در داخل کشور و نیز صادرات تافی میوه ای به شمار می رود.

قیمت شکلات تافی میوه ای

  • تافی کاکائویی Cacao Toffee

این تافی در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی تولید و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود.

تافی کاکائویی آیتن جزو محصولات خاص می باشد که به صورت چهارگوش تولید می شود و گزینه بسیار مناسبی برای خرید تافی میوه ای فله در داخل کشور و نیز صادرات تافی میوه ای به شمار می رود.

قیمت تافی میوه ای

  • تافی دارچینی Cinnamon Toffee

این تافی در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی تولید و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود.

تافی دارچینی آیتن جزو محصولات خاص می باشد که به صورت چهارگوش تولید می شود و گزینه بسیار مناسبی برای خرید تافی میوه ای فله در داخل کشور و نیز صادرات تافی میوه ای به شمار می رود.

قیمت تافی میوه ای

  • رولن Rolen Toffee

این تافی در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی تولید و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود.

تافی های میوه ای رولن آیتن در ۴ طعم متنوع  می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای خرید تافی میوه ای فله در داخل کشور و نیز صادرات تافی میوه ای به شمار می رود.

قیمت تافی میوه ای

  • تافی کره ای Butter Toffee

این تافی در اندازه های مختلف ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی تولید و در کارتن های ۱۲ کیلویی عرضه می شود.

قیمت تافی میوه ای

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا