تافیشکلات ایرانی

قیمت شکلات فله و کیلویی سال ۹۹ ویژه مراکز پخش

شکلات فله و کیلویی به صورت خرید و فروش عمده همیشه جزو پرطرفدراترین بخش های تجارت شکلات و تافی بوده است. از این رو قیمت شکلات فله و کیلویی با توجه به میزان و حجم و همچنین فصل خرید متفاوت است.

امروزه در ایران کارخانه های زیادی مشغول در صنعت شکلات و تافی هستند. تنوع طعم و رنگ و بسته بندی های متنوع و از همه مهم تر کیفیت های متفاوت محصولات از یک طرف، و برند و نام محصول از طرفی دیگر باعث به وجود آمدن قیمت های گوناگون و متفاوتی شده اند. لذا شناخت دقیق محصول و تامین کننده مورد اطمینان و با تعهد قطعا در خرید و فروش و سود فروشندگان و خریداران عمده تاثیر زیادی خواهد داشت و چه بسا انتخاب نادرست تامین کننده و محصول موجب خسارت به اعتبار و زیان مالی نیز می شود.

از این رو برای اخذ قیمت شکلات فله و کیلویی و سایر انواع شکلات پیشنهاد می کنیم از تولیدی و عرضه مستقیم شکلاتیران اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

 

قیمت شکلات فله و کیلویی سال ۹۹

کارشناسان ما در مجموعه شکلات ایران شامل کادری مجرب و با دانش و تجربه کافی در تولید و تامین شکلات، آماده خدمت رسانی به مشتریان و خریداران عمده محصولات هستند. به دلیل قیمت مناسب و ارزان شکلات تافی ایرانی ، حجم خرید و فروش و تقاضاها بالاتر رفته و خواهد رفت. از این رو فرصت مناسبی برای فعالان در این عرصه در این روزها جهت ثبت سفارشات مهیا است. برای کسب قیمت شکلات فله و کیلویی  با قیمت های عمده درب کارخانه و ارسال مستقیم به درب انبار و فروشگاه خود با ما در تماس باشید.

قیمت شکلات فله

بهترین قیمت شکلات کیلویی ارزان

آن دسته از مشتریان خرید عمده و مراکز پخش که خرید شکلات کیلویی و فله انجام میدهند ، به دنبال یافتن بهترین قیمت شکلات کیلویی هستند تا از این طریق بتوانند خرید و فروش و حاشیه سود بیشتری را تجربه نمایند. مجموعه تولیدی بارگانی شکلاتیران نیز با درک نیاز مشتریان و بازار ، علاوه بر حفظ کیفیت و عرضه تنوع بالا ، ارائه دهنده بهترین قیمت شکلات کیلویی ارزان و مقرون به صرفه در ایران ات. از این طریق و به یاری خدا توانسته ایم ، علاوه بر فروش داخلی ، حجم بالایی از صادرات به بیش از ۲۵ کشور در دنیا را نیز تجربه نماییم. برای دریافت لیست قیمت شکلات فله با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات فله

مشخصات شکلات تافی ایران

شکلات تافی ایران ، که به آن تافی مغزدار نیز گفته می شود، در تنوع بالایی از طعم که و بسته بندی های متفاوت تولید می شود. بسیاری از مشتریان شکلات تافی ایران مشتری های خارجی و مخصوصا کشورهای همسایه هستند که با داشتن تجربه در خرید شکلات تافی از ایران ، هم کیفیت خوبی را تجربه کرده اند و هم سود بسیار خوبی را داشته اند. مشخصات شکلات تافی ایران مجموعه ما در ادامه توضیح داده می شود:

قیمت شکلات فله

  • شکلات تافی ایران با طعم مغز کاکائو در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز کره ای در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز نارگیلی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز نعنایی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز موزی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز دارچینی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز زنجبیلی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی
  • شکلات تافی ایران با طعم مغز پرتقالی در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی

قیمت شکلات فله

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا