شکلات آیتنشکلات ایرانی

کارخانه تافی ترش جهت خرید شکلات لواشکی عمده

خرید شکلات لواشکی ، یکی از تقاضاهای اصلی بازار شکلات شده است. شکلات های لواشکی در سالیان اخیر رفته رفته جای لواشک های کیلویی و سنتی سابق را گرفته اند و بنابراین بسیاری از مردم که طرفدار لواشک و طعم های ترش بوده اند امروزه به دنبال خرید شکلات لواشکی هستند، چراکه هم قیمت مناسبی دارند، هم تاریخ اعتبار و مصرف بیشتری دارند و هم از لحاظ کیفی و تمیزی بسیار بهداشتی تر و سالم ترند.

خرید شکلات لواشکی

شکلات لواشکی یا همان تافی ترش ، محصول معتبر و با کیفیت کارخانه، به عنوان اولین ایده و طراحی شکلات های لواشکی در ایران مطرح شد و با کیفیت بالا و طراحی خوب در کنار برندسازی عالی، به سرعت به یکی محبوب ترین شکلات تافی های ایران تبدیل شد. حجم خرید شکلات لواشکی و فروش عمده آن سبب حاشیه سود مناسب و بالا برای عمده فروشان و توزیع کنندگان شکلات و تافی شده است. لذا خرید و فروش در این زمینه و قراردادن یامان در محصولات عمده فروشان حاوی حاشیه سود خوبی خواهد بود.

 

انواع شکلات لواشکی و تافی ترش

شکلات های لواشکی و تافی ترش شامل مدل ها و بسته بندی های متنوعی شامل انواع زیر است:

تافی ترش میوه ای آلبالو در بسته بندی های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی

تافی ترش میوه ای انار در بسته بندی های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی

تافی ترس میوه ای هلو در بسته بندی های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی

خرید شکلات لواشکی

خرید شکلات لواشکی آنلاین از درب کارخانه

با توجه به محبوببت تافی های ترش، گستره مشتریان ما در سراسر ایران، باعث شده است تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان گرامی، ما در این مرکز امکان خرید و فروش اینترنتی و آنلاین شکلات را فراهم آوردیه ایم. خرید های مشتریان ما در سراسر کشور به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود و سفارشات مشتریان به طور مستقیم با کمترین هزینه ها و در کمترین زمان ممکن به شهرستان محل فعالیت ارسال می شود. این کار را ما از طریق باربری های طرف قرارداد و مجاز انجام می دهیم تا کمک بیشتری به سود آوری و صرفه جویی در هزینه ها در بهبود کسب کار صورت گیرد. مشتریان گرامی برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید شکلات لواشکی و سایر محصولات، بسته بندی های محصولات، قیمت های عمده درب کارخانه، ثبت و ارسال سفارشات با واحد فروش و مشاوره ما در تماس باشند.

خرید شکلات لواشکی

صادرات شکلات لواشکی و تافی ترش

فروش شکلات لواشکی و انواع تافی های ترش، امروزه نه تنها در داخل کشور، که در خارج کشور نیز آمار بالایی را به خود اختصاص داده است. به طوریکه سالانه شاهد خرید تافی ترش و خرید شکلات لواشکی چند صد تن جهت واردات به کشورهای دیگر علی الخصوص کشورهای همسایه هستیم. از کشورهای اصلی واردکننده شکلات های لواشکی و تافی ترش ما می توان به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان اشاره کرد. با توجه به قیمت های مناسب تافی ترش کارخانه، کیفیت های بالا و طعم خوب که نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار سایر کشورها نیز نفوذ کرده است، فرصت های مناسبی برا پخش تافی ترش و صادرات آن به سایر کشورها وجود دارد که در این کار قطعا سودهای خوبی نهفته است.

خرید شکلات لواشکی

قیمت شکلات لواشکی و تافی ترش یامان

همانطور که عنوان شد، قیمت های عمده فروش برای خریدارانی که در عرصه پخش شکلات فعالیت می نمایند، ببسیار ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. از این طریق و با در نظر گرفتن قیمت ارزان شکلات لواشکی و تافی ترش ، مشتریان ما توانسته اند سودهای مناسب و فروش بالایی را با ما تجربه نمایند.

لذا با خرید تافی ترش و پخش شکلات لواشکی و تافی ترش در شهرستان و یا کشور محل فعالیت خود، فرصت های مناسبی برای کسب سود موجود است. برای همکاری با ما با واحد فروش در تماس باشید.

خرید شکلات لواشکی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا