کافی میت

قیمت خرید اینترنتی کافی میت (۳۰-۳۵ % Fat) فله عمده

امکان خرید اینترنتی کافی میت فله و سایر ملزومات کافه رستوران های کشور برقرار شده است. کافی میت (Coffee Mate) یک مدل پودر شیر است که باعث تغییر رنگ و طعم نوشیدنی های فوری می شود. خرید کافی میت کیلویی یا کافی میت کیسه ای برای دارندگان کافه رستوران ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا آن‌ها از عرضه کنندگان اصلی نوشیدنی های فوری هستند. در ادامه مطلب، اطلاعات مربوط به خرید کافی میت ارزان را قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی کافی میت فله (۳۰-۳۵ % Fat)

خرید اینترنتی کافی میت فله

خرید اینترنتی کافی میت فله (۳۰-۳۵ % Fat) با قیمت واقعی در جریان است. این پودر خوراکی از محصولات وارداتی کشور است که در تناژ بالایی وارد می شود. شرکت بازرگانی سورن یکی از تامین کنندگان کافی میت فله در تهران است که امکان خرید آن را از طریق همین سایت برای مشتریان سایر شهرها نیز فراهم کرده است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]امکان خرید کافی میت ۲۵ کیلویی وارداتی از لهستان و اندونزی در همین سایت فراهم شده است.[/box]

کافی میت موکاته فله طرفداران بسیاری در بین مجموعه های تولیدی دارد. این محصول که از محصولات صادراتی لهستان است، داخل کیسه های محکمی بسته بندی شده و آماده ارسال به اقصی نقاط جهان از جمله کشور عزیز ما شده است. همچنین کافی میت تولید اندونزی هم یک مدل دیگر از کافی میت کیسه ای است که این مدل هم طرفداران بسیاری دارد.

مشخصات کافی میت (Coffee Mate)

مشخصات کافی میت (Coffee Mate)

کالری کم یکی از مشخصات کافی میت (Coffee Mate) است که امکان مصرف آن را برای تمام مصرف کنندگان حتی آن‌هایی که از رژیم خاصی تبعیت می کنند، فراهم کرده است. این پودر فوری که مخصوص نوشیدنی های تلخ همچون قهوه و نسکافه است باعث می شود تلخی آن‌ها تا حد زیادی کم شده و طعم این نوشیدنی ها به یک طعم ملایم دوست داشتنی تغییر کند.

رنگ نوشیدنی های فوری نیز بعد از افزودن کافی میت به یک رنگ روشن جذاب تبدیل خواهد شد؛ بنابراین از آنجایی که، زیبایی نوشیدنی همچون طعم آن برای تولیدکنندگان مهم است، شاهد استقبال از خرید اینترنتی کافی میت فله هستیم. این محصول طعم دهنده به خوبی می تواند انتظارات تولیدکنندگان را برآورده کند و باعث فروش بهتر تولیدات آن‌ها شود. کافی میت ها دارای درصد چربی مختلف بستگی به کاربرد از ۳۰ الی ۳۵ درصد هستند.

مواد اولیه به کار رفته در کافی میت

مواد اولیه به کار رفته در کافی میت

آشنایی با مواد اولیه به کار رفته در کافی میت باعث می شود که شناخت شما نسبت به این محصول بیشتر شده و با اطلاعات کامل تری نسبت به خرید اینترنتی کافی میت فله اقدام کنید. از مواد تشکیل دهنده کافی میت می توان به موارد زیر اشاره کرد (فقط توجه داشته باشید که هر برندی ممکن است تنها از چند ماده اولیه زیر استفاده کند و به کار گیری تمام مواد زیر توسط تولیدکنندگان عمومیت ندارد.):

  • آب

  • شکر

  • کاراگینان

  • شربت ذرت

  • رنگ خوراکی

  • روغن پنبه دانه

  • شیره نشاسته

  • کازئینات سدیم

  • فسفات پتاسیم

  • دانه سویا هیدروژنه

  • تنظیم کننده اسیدیته

  • روغن هیدروژنه هسته خرما

قیمت خرید عمده کافی میت خارجی

قیمت خرید عمده کافی میت خارجی

قیمت خرید عمده کافی میت خارجی باتوجه به برند آن تعیین می شود. هر برندی دارای شرایط و امکانات خاصی است که این موارد بر قیمت تمام شده محصولات آن‌ها تاثیر می گذارد. با این حال، سعی شده است قیمت خرید اینترنتی کافی میت فله در حدود مناسبی تعیین شود تا تولیدکنندگان ما به راحتی بتوانند این محصول را در تناژ مدنظرشان خریداری کنند.

بنابراین قیمت کافی میت فله ای در حال توزیع توسط سورن در محدوده مناسبی قرار دارد که این قیمت ویژه خرید کافی میت کیلویی و تناژ بالا در نظر گرفته شده است. همچنین از سایر محصولات در حال توزیع می توان به پودر کاکائو درجه یک، پودر نارگیل خشک اعلا، پودر نارگیل چرب باکیفیت، پودر گوارگام و همینطور لسیتین مایع هندی و … اشاره کرد.

خرید آنلاین کافی میت

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا