پودر کاکائوپودر کاکائو کارگیلپودر کاکائو هلندی

Site شرکت واردات پودر کاکائو کارگیل GT50| G150

واردات پودر کاکائو کارگیل در بسته‌بندی‌های مناسب و محکم توسط بازرگانی‌های ایرانی انجام می‌گیرد. پودر کاکائو یکی از محصولات پرمصرف در صنایع غذایی ایران می‌باشد. این محصول بیشتر از طریق واردات تامین می‌شود. مراکز واردکننده پودر کاکائو برندهای مختلفی از این محصول را عرضه می‌کنند. کارگیل یکی از بهترین برندهای پودر کاکئو خارجی است که دارای محبوبیت بالایی می‌باشد. این پودر کاکائو در کدهای مختلفی واردشده و به شکل گسترده‌ای در صنایع غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

واردات پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو آلکالایز هلندی

پودرهای کاکائو به دو دسته طبیعی و آلکالایز تقسیم‌بندی می‌شوند. این دو نوع پودر کاکائو در نوع رنگ، نوع عطر و روش تولید تفاوت دارند. همچنین این پودرهای کاکائو دارای کاربرد مختلفی هستند. هر دو این پودرهای کاکائو از دانه‌های خام درخت کاکائو به دست می آیند. در تولید پودر کاکائو طبیعی تنها این دانهها آسیاب شده و کاملا خام می‌باشد. به همین دلیل پودرهای کاکائو طبیعی دارای رنگی روشن و طعمی تلخ و تند میباشند.

پودر کاکائو آلکالایز حرارت داده می‌شود. این پودر بیشتر در صنایع شکلات‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. پودرهای آلکالایز دارای طعمی ملایم‌تر و رنگی تیره تر هستند. پودر کاکائو آلکالایز هلندی ازجمله مرغوب‌ترین این پودرها محسوب می‌شود. واردات پودر کاکائو کارگیل هلندی در بسته‌های ۲۵ کیلویی انجام می‌گیرد. این پودر کاکائو به شکل عمده در صنایع شیرینی سازی و شکلات‌سازی استفاده می‌گردد.

واردات پودر کاکائو کارگیل | پودر کاکائو آلکالایز

قیمت پودر کاکائو هلندی در بازار

کشور هلند یکی از تولیدکنندگان بزرگ پودر کاکائو در جهان می‌باشد. پودرهای کاکائو هلندی از بهترین دانه‌های کاکائو به دست می آیند. این کشور پودر کاکائو را در دو نوع طبیعی و الکالایز تولید میکند. ازآنجایی‌که هزینه تولیدی در کشور هلند بالا می‌باشد معمولا پودرهای کاکائو هلندی نیز دارای قیمت بالایی هستند. قیمت پودر کاکائو هلندی در بازار با توجه به برند آن متفاوت است. اگر این پودر را به شکل مستقم از مراکز واردات پودر کاکائو کارگیل خریداری نمایید، قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد. چراکه در خریدهای مستقیم واسطه‌ها حذف‌شده و مقدار هزینه کاهش می‌یابد.

واردات پودر کاکائو کارگیل | قیمت پودر کاکائو

کدهای مختلف پودر کاکائو کارگیل

کمپانی کارگیل دارای چندین شعبه مختلف می‌باشد. ازاین‌رو برند کارگیل تنها مختص کشور هلند نیست. مدلهای کارگیل اسپانیایی و کارگیل اندونزی نیز در بازار موجود است. پودر کارگیل هلندی خود دارای چندین کد مختلف است. کدهای مختلف پودر کاکائو کارگیل عبارتند از:

  • پودر کاکائو کارگیل GT50
  • پودر کاکائو کارگیل DB82
  • پودر کاکائو کارگیل DJ150

میتوان پودر کاکائو کارگیل را در دو نوع نچرال و آلکالایز خریداری کرد. پودرهای کاکائو آلکالایز هلندی دارای درصد چربی ۱۰ تا ۱۲ بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. واردات پودر کاکائو کارگیل با بالاترین کیفیت و به شکل عمده انجام می‌گیرد.

واردات پودر کاکائو کارگیل | کدهای پودر کاکائو کارگیل

موارد مصرف پودر کاکائو کارگیل

موارد مصرف پودر کاکائو کارگیل بسیار متعدد است. این پودر برای تولید محصولات زیر مورداستفاده قرار می‌گیرد:

  • تولید شکلات و شیرینی
  • تولید کیک و بیسکویت
  • تولید انواع دسرها
  • تولید برخی از مواد لبنی مانند شیر کاکائو
  • تولید بستنیهای شکلاتی

پودر کاکائو کارگیل یکی از پراستفاده‌ترین پودرهای موجود در بازار است که توسط کارخانجات مختلف مصرف می‌شود. واردات پودر کاکائو کارگیل معمولا از طریق کشور ترکیه انجام می‌گیرد.

واردات پودر کاکائو کارگیل | کاربرد پودر کارگیل

ُSite شرکت واردات پودر کاکائو کارگیل

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]واردات پودر کاکائو کارگیل توسط مجموعه بازرگانی سورن دربسته‌های ۲۵ کیلوگرمی انجام می‌گیرد.[/box] این پودر کاکائو از کیفیت عالی و طعم بی‌نظیری برخوردار است. پودر کاکائو کارگیل دارای تمامی تاییدیههای لازم بوده و از نشان سلامت نیز برخوردار است.

خرید از Site سورن هیچ محدودیتی نداشته و میتوان پودر کاکائو کارگیل را با هر تناژی از این مجموعه خریداری کرد. سورن برای جلب رضایت مشتریان محصولات خود را به شکل منصفانه‌ای نرخ‌گذاری کرده است. همچنین خرید از سورن به شکل اینترنتی نیز فراهم‌شده است؛ بنابراین میتوانید بهترین محصول را با آسان‌ترین روش و بهترین قیمت خریداری نمایید. برای ثبت سفارش پودر کاکائو کارگیل میتوانید با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

واردات پودر کاکائو کارگیل

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا