پودر کاکائو

پودر کاکائو تیره رنگ عمده (Alkalize 7.8%) 10-12 ترک & هلندی

پیش از سفارش پودر کاکائو تیره رنگ عمده بایستی به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا درنهایت، خرید شما یک خرید رضایت بخش و مطمئن باشد. در این بخش، قصد داریم نکات لازم حین خرید پودر کاکائو تیره را به شما عزیزان آموزش دهیم. ضمن اینکه، در این سایت هم آنالیز محصولات اولیه قرار داده می شود و هم تولیدکنندگان و تامین کنندگان محترم می توانند سفارشات خود را در همین بستر ثبت نمایند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت بازرگانی سورن یکی از بزرگترین ارائه کنندگان پودر کاکائو در کشور است که این محصول اولیه پرمصرف را تحت رنگ ها و برندهای مختلفی عرضه می دارد.[/box]

پودر کاکائو (Cocoa Powder) در ۲ رنگ تیره و روشن تولید می شود که خود این رنگ ها نیز طیف بندی خاص خود را دارند. پودر کاکائو تیره نیز نسبت به پودر کاکائو روشن، فروش بیشتری دارد و تقاضا برای خرید آن بیشتر است که در ادامه، به دلایل این موضوع اشاره کرده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پودر کاکائو تیره، ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید پودر کاکائو تیره رنگ عمده

خرید پودر کاکائو تیره رنگ عمده

خرید پودر کاکائو تیره رنگ عمده در بین تولیدکنندگان فعال در زمینه تولید محصولات لبنی، شکلات، کیک، ویفر، بستنی و … طرفداران بسیاری دارد. به این ترتیب، کارخانه ها، کارگاه ها، قنادی ها، کافه ها و رستوران های سراسر کشور از خریداران عمده این محصول به حساب می آیند.

 در واقع، هر چقدر چرخه تولید یک مرکز پویاتر باشد به مواد اولیه بیشتری هم نیاز دارد که ما این مواد اولیه را در اختیار کادر محترم تولید کشور قرار می دهیم تا این عزیزان بتوانند با در اختیار داشتن مواد پایه ای و اساسی صنعت خود به تولید محصولات غذایی باکیفیت بپردازند.

در کنار پودر کاکائو نیز سایر پودرهای خوراکی همچون پودر ثعلب، پودر نارگیل، پودر ژلاتین، پودر کنجد، کافی میت، پودر گوار یا گوارگام و … در حال پخش سراسری به مناطق مختلف کشور هستند. این محصولات که از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی وارد می شوند از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار دارند و قیمت آن‌ها نیز به نرخ عمده محاسبه می شود.

اسامی پودرهای کاکائو وارداتی

اسامی پودرهای کاکائو وارداتی (ترک و هلندی)

اسامی پودرهای کاکائو وارداتی پرطرفدار و پرفروش در ایران (ترک و هلندی) به شرح زیر است:

  • پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه
  • پودر کاکائو ناترا اسپانیا
  • پودر کاکائو اپرا فرانسه
  • پودر کاکائو کارگیل هلند
  • پودر کاکائو جامبی اندونزی
  • پودر کاکائو جی بی مالزی

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

در اینجا با تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن آشنا خواهید شد. پودر کاکائو روشن همان پودری است که بعد از استخراج دانه های میوه کاکائو حاصل می شود. این پودر، ارگانیک بوده و عملیات خاصی بر روی آن صورت نمی گیرد به همین خاطر به آن پودر کاکائو طبیعی هم گفته می شود. طعم این پودر کاکائو، بسیار تلخ است به همین خاطر کمتر از پودر کاکائو تیره طرفدار دارد.

پودر کاکائو تیره نیز که به آن پودر کاکائو هلندی هم گفته می شود، همان پودر کاکائو روشن است با این تفاوت که فرآیندهای مختلفی بر روی آن صورت می گیرد که این عملیات و اضافه کردن افزودنی های مختلف به آن منجر به ملایم تر شدن طعم این پودر کاکائو شده است. بنابراین پودر کاکائو تیره رنگ، تلخی پودر کاکائو روشن را ندارد و از آن می توان در محصولات غذایی مختلف استفاده کرد.

به این ترتیب، توجه به رنگ پودر کاکائو یکی از نکاتی است که حین خرید این محصول بایستی به آن توجه داشت. در کنار رنگ پودر کاکائو نیز به درصد چربی محصول توجه داشته باشید. میزان چربی یک پودر کاکائو استاندارد نباید از ۱۰ کمتر و از ۲۲ بیشتر باشد. بیشتر پودرهای کاکائویی که در بازرگانی سورن ارائه می شوند از درصد چربی ۱۰ الی ۱۲ برخوردار هستند که یک درصد چربی استاندارد و تایید شده است.

تفاوت پودر کاکائو تیره و روشن

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا