پودر کاکائو

لیست قیمت جهانی پودر کاکائو در بازارها

 

تولیدی‌های شیرینی و شکلات‌سازی وابستگی زیادی به پودر کاکائو دارند. درواقع پودر کاکائو یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه شیرینی و شکلات‌سازی است. در ایران تولید پودر کاکائو محدود است و به همین دلیل بیشتر پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. در بازار ایران انواع برندهای خارجی پودر کاکائو با توجه به نوع برند در قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد. قیمت جهانی پودر کاکائو معمولاً روزانه در حال تغییر است. نوسانات ارز در تعیین قیمت پودرهای کاکائو خارجی بازار تأثیرگذار می‌باشد.

روش‌های تشخیص پودر کاکائو مرغوب

تشخیص پودر کاکائو مرغوب

پودر کاکائو دارای انواع و برندهای مختلفی می‌باشد. این پودر در دو نوع نچرال و آلکالایز تولید و عرضه می‌شود. ازآنجایی‌که تعداد شرکت‌های واردکننده پودر کاکائو افزایش‌یافته است؛ برخی از افراد سودجو اقدام به فروش پودرهای کاکائو نامرغوب می‌کنند. روش‌های تشخیص پودر کاکائو مرغوب دشوار است و تنها فرد متخصص می‌تواند کاکائو اصل را از کاکائو نامرغوب تشخیص دهد؛ اما به‌طورکلی پودر کاکائو مرغوب پودری است که درصد میزان چربی آن کمتر از ۱۰ نباشد و مواد افزودنی مضر نیز به آن اضافه نشده باشد. معمولاً قیمت جهانی پودر کاکائو مرغوب توسط کشورهای تولیدکننده و با توجه به نرخ ارز تعیین می‌شود.

خرید پودر کاکائو فله‌ای

خرید پودر کاکائو فله‌ای

اگر پودرهای کاکائو مرغوب را به‌صورت فله‌ای خریداری نمایید هزینه کمتری نسبت به خرید جزئی و بسته‌بندی‌شده پرداخت خواهید کرد. می‌توانید خرید پودر کاکائو فله‌ای را به‌صورت مستقیم از تولیدی‌ها و واردکننده‌ها انجام دهید تا با حذف واسطه‌های فروش هزینه کمتری پرداخت نمایید. البته میزان قیمت پودر کاکائو به عوامل مختلفی بستگی دارد اما قیمت خرید فله‌ای اصلی‌ترین قیمت تعیین‌شده پودر کاکائو می‌باشد.

قیمت جهانی پودر کاکائو

قیمت جهانی پودر کاکائو

به‌طورکلی قیمت پودر کاکائو با توجه به نوع پودر (نچرال یا آلکالایز)، درصد میزان چربی، نوع برند و روش خرید متفاوت است. قیمت پودر کاکائو موجود در بازار بر اساس قیمت جهانی تعیین می‌شود. عوامل زیادی نیز در میزان قیمت جهانی پودر کاکائو مؤثر است. بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت پودر کاکائو مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین و یا تماس با نمایندگی‌های فروش می‌باشد.

خرید انواع برندهای پودر کاکائو مرغوب

خرید انواع برندهای پودر کاکائو مرغوب

برای خرید انواع برندهای پودر کاکائو مرغوب می‌توانید به بازرگانی سورن مراجعه نمایید. سورن یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی پودر کاکائو است. این مجموعه بیشتر مواد اولیه کارخانه‌های شکلات‌سازی را تأمین می‌کند. تمامی محصولات سورن دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سورن در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا