لسیتین

لسیتین سویا خارجی وارداتی خوب ۲۴۰ لیتری | بازرگانی Soren

یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع، لسیتین سویا وارداتی می باشد. لسیتین Lecithin از موادی نظیر سویا، زرده تخم مرغ و تخمه آفتابگردان تولید می گردد ولی از آنجایی که قیمت لسیتین های سویا مناسب تر از نمونه های دیگرش است بیشتر از خرید عمده لسیتین سویا استقبال می شود.

بنابراین کاربرد فراوان لسیتین سویا در تولید انواع شیرینی، کیک، شکلات و پودرهای فوری و … منجر به واردات عظیم آن به کشور شده است. صنایع غذایی ایران که یکی از فعال ترین و حرفه ای ترین صنایع غذایی جهان می باشد جهت افزایش کیفیت تولیدات خود به موادی مانند لسیتین نیاز دارد.

لسیتین سویا وارداتی

کاری که لسیتین انجام می دهد بالا بردن ماندگاری محصولات خوراکی است موضوعی که برای تولیدکنندگان بسیار مهم می باشد. این افزودنی علاوه بر افزایش ماندگاری تولیدات غذایی منجر به حفظ بافت آنها شده و اجازه از هم پاشیدگی خوراکی ها را نمی دهد.

وجود همچین ماده‌ ای در انواع خوراکی به خصوص شیرینی جات مهم است و تولیدکنندگان این خوراکی ها نیز با خرید فله ای آن منجر به افزایش عمر و کیفیت تولیدات شان می شود. ما را تا پایان همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول درجه یک وارداتی آشنا شوید.

عرضه لسیتین سویا وارداتی با بهترین قیمت

عرضه لسیتین سویا وارداتی با بهترین قیمت

عرضه لسیتین سویا وارداتی با بهترین قیمت یکی از کارهایی است که ما در بازار کشور انجام می دهیم. بازرگانی سورن به عنوان یکی از عرضه کنندگان عمده این محصول، آن را با تضمین اصل بودن و قیمت مناسب به تولیدی های کشور ارسال می نماید.

سال های زیادی است که بازرگانی ها به عنوان یکی از مراکز قابل اعتماد کشور شناخته می شوند و انواع محصولات وارداتی موردنیاز تولیدی ها را وارد کرده و آنها را با یک قیمت عمده ای ارائه می دهند. محصولات پایه ای زیادی در مجموعه ما عرضه می شوند که برخی از این محصولات عبارتند از روغن سی بی اس، اسید سیتریک، انواع پودر کاکائو و … .

لسیتین چیست و چه انواعی دارد؟

لسیتین چیست و چه انواعی دارد؟

در پاسخ به این پرسش که لسیتین چیست و چه انواعی دارد؟ می توان گفت که یک نگهدارنده از جنس گیاهی و حیوانی به شمار می آید که برگرفته از موادی مانند سویا، زرده تخم مرغ و سایر محصولات گیاهی و حیوانی می باشد. این محافظ غذایی بی نظیر سبب نگهداری و ماندگاری محصولاتی می شود که در ترکیبشان از لسیتین استفاده شده است. از نظر تنوع نیز این محصول در دو نوع مایع و پودری تولید می گردد.

فروش اینترنتی لسیتین خوراکی مخصوص صنایع غذایی

فروش اینترنتی لسیتین خوراکی مخصوص صنایع غذایی

در این سایت، فروش اینترنتی لسیتین خوراکی مخصوص صنایع غذایی و سایر مواد پایه ای مورد نیاز در این صنعت انجام می گیرد. خرید آنلاین این محصول به تولید کننده کمک می کند تا زمان زیادی را جهت خرید حضوری آن صرف نکند و از نظر پرداخت هزینه نیز به صرفه تر است.

ضمن اینکه فروش این محصولات عمده ای بوده و به همین خاطر مناسب ترین قیمت را دارند و نسبت به قیمت لسیتین در بازار کشور از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. یکی از مهمترین دلایلی که قیمت محصولات در بازرگانی ها مناسب تر از دیگر عرضه کنندگان می باشد عدم وجود واسطه بوده و اینکه سفارش در تناژ بالا نیز این کاهش قیمت را سبب شده است.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا