پودر نارگیل

قیمت عمده پودر نارگیل |چرب | خشک | ۵۰kg

پودر نارگیل یکی از محصولات پراستفاده در منازل، قنادی‌ها و تولیدی‌های شیرینی و شکلات می‌باشد. بسیاری از افراد تنها از پودر نارگیل برای تزئین مواد غذایی استفاده می‌کنند؛ اما این پودر دارای خواص بی‌نظیری است و برای سلامتی بدن بسیار مفید می‌باشد. پودرهای نارگیل دارای انواع و برندهای مختلفی هستند. این پودر از کشورهای مختلفی مانند اندونزی و سریلانکا وارد می‌شود. میزان کیفیت برندهای مختلف، باهم متفاوت است. به همین دلیل پودرهای نارگیل از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. البته واضح است که میزان قیمت عمده پودر نارگیل کمتر از قیمت‌های خرید جزئی می‌باشد. بااین‌حال عوامل مختلفی در میزان قیمت پودرهای نارگیل مؤثر است که در ادامه به این عوامل اشاره خواهد شد.

کاربرد پودر نارگیل

کاربرد پودر نارگیل

کاربرد پودر نارگیل بسیار زیاد است. این پودر دارای ارزش غذایی زیادی است و موجب بهبود بیماری‌های قلب، عصبی، گوارشی و… می‌شود. یکی از کاربردهای نارگیل در صنایع غذایی است. از این پودر برای تولید و تزئین شکلات‌ها، شیرینی‌ها، دسرها و… استفاده می‌شود. از دیگر موارد استفاده پودر نارگیل در محصولات آرایشی و بهداشتی است. روغن نارگیل برای سلامتی پوست و مو مفید است. به همین دلیل پودرهای پرچرب را جهت روغن‌گیری و مصارف آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌کنند.

خرید اینترنتی پودر نارگیل

خرید اینترنتی پودر نارگیل

پودرهای نارگیل دارای دو نوع کم‌چرب و پرچرب هستند. میزان ماندگاری و طول عمر نوع کم‌چرب بیشتر است. به همین دلیل در بیشتر صنایع غذایی از این نوع پودر استفاده می‌کنند تا محصول دیرتر دچار فساد شود. پودرهای پرچرب برای مصارف آرایشی و بهداشتی مناسب‌تر هستند. البته گاهی از هردو نوع پودر برای محصولات غذایی استفاده می‌شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید، خرید اینترنتی پودر نارگیل به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ چراکه در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد و شما می‌توانید برندهای کمیاب را به‌راحتی خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی این محصول می‌توانید به کانال تلگرامی و یا سایت بازرگانی سورن مراجعه نمایید و سفارش‌های عمده خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که قیمت عمده پودر نارگیل، بازرگانی سورن بسیار مناسب و به‌صرفه می‌باشد.

قیمت عمده پودر نارگیل

قیمت عمده پودر نارگیل

قیمت عمده پودر نارگیل نیز مانند سایر محصولات کمتر از قیمت جزئی آن می‌باشد. البته باید توجه داشت که قیمت عمده پودر نارگیل نیز می‌تواند با توجه به نوع پودر و برند آن متفاوت باشد. مثلاً پودرهای پرچرب از قیمت بیشتری نسبت به پودرهای کم‌چرب برخوردارند. اگر شما خریدهای عمده خود را به‌طور مستقیم از واردکننده‌های پودر نارگیل خریداری نمایید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد چراکه واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما می‌توانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا