اسیدسیتریک

قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی) | مشخصات اسید سیتریک

قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی)

قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی) برای تولید کنندگانی که از این ماده در فرمولاسیون تولیدات خود استفاده می کنند اهمیت فراوانی دارد. وجود این ماده در ترکیب تولیداتی نظیر ژله، لواشک، انواع نوشیدنی، انواع آبنبات و … ضروری است و فقدان آن یک امتیاز منفی برای تولیدات محسوب می شود چرا که اسید سیتریک یا جوهر لیمو، کار تنظیم PH مواد را انجام داده و یک سد محکم برای ورود انواع کپک و میکروب به درون مواد غذایی می باشد به همین خاطر اگر مواد غذایی حاوی جوهر لیمو، مدت زیادی در فروشگاه یا انبار باشند دچار خرابی نمی شوند.

جوهر لیمو به جزء حفاظت از مواد غذایی، به آنها طعم ترشی نیز می دهد. دلیل این طعم ترش، این است که این اسید مقوی از میوه هایی نظیر پرتقال و لیموترش حاصل شده و پس از استخراج به عنوان یک ماده افزودنی به کار می رود. نکته قابل توجه و جالب در خصوص جوهر لیمو این است که کاشف آن جابر بن حیان فیلسوف ایرانی است که با علم خود توانسته یک ماده نگهدارنده مقوی به جهانیان معرفی نماید. در ادامه، شما عزیزان را بیشتر با مشخصات و سبک خرید این محصول آشنا می نماییم.

بهترین قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی)

بهترین قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی)

بهترین قیمت عمده جوهر لیمو(اسید سیتریک خوراکی) را از ما بخواهید. قیمت Citric Acid در مرکز ما کاملا رقابتی و با یک نرخ بسیار مناسبی ارائه می شود. این چاشنی مواد غذایی به حدی پرکاربرد است که خرید عمده اش یک اقدام مثبت برای کارخانجات فعال در حوزه آبنبات سازی، لواشک سازی و … به حساب می آید. ضمن اینکه از فواید آن نیز نمی توان گذشت و نکات مثبتی که این ماده دارد قطعا با افزودن اش به ترکیب تولیدات مختلف، موجبات فروش بالا را فراهم می کند.

مشخصات اسید سیتریک خوراکی

مشخصات اسید سیتریک خوراکی

مشخصات اسید سیتریک خوراکی به شرح زیر می باشد:

  • دارای طعم ترش لذیذ
  • سفید رنگ
  • فاقد بو

جوهر لیمو را از کجا بخریم؟

جوهر لیمو را از کجا بخریم؟

در پاسخ به سوال دوستان عزیزی که می پرسند جوهر لیمو را از کجا بخریم؟ باید گفت که بازرگانی سورن حامی تولید کنندگان و تامین کنندگان داخل کشور بوده و جوهر لیمو درجه یک و مطلوبی را به کشور وارد می کند تا صنف صنایع غذایی برای تولیدات خود از اسید سیتریک مرغوب استفاده نمایند و کیفیت محصولات خود را تا حد امکان افزایش دهند. جهت سفارش این محصول، کافی است وزن جوهر لیمو مدنظر خود را اعلام نمایید تا در زمان کمی به محل شما فرستاده شود.

دکمه بازگشت به بالا