قهوه سبز

خرید عمده دانه قهوه سبز فله مستقیم و بی واسطه

خرید عمده دانه قهوه سبز فله مستقیم و بی واسطه ، واردات قهوه سب فله ، فروش مستقیم دانه قهوه سبز عمده

واردات و فروش دانه قهوه سبز فله هندوستان در ایران

در کشور هند ، منابع اصلی تولید قهوه در جنوب این کشور هستند. یکی از اصلی ترین آنها ایالت کارناتاکا در جنوب هند است. این ایالت تقریبا ۵۵ درصد از کل قهوه تولیدی در هند را تولید می نماید. یکی از مشخصه های اصلی قهوه هندوستان این است که ب هحای نور در زیر سایه پرورش میباد. هندوستان یکی از صادرکننده های قهوه در دنیا به شمار می رود و تقریبا ۸۰ درصد از قهوه تولید هند به خارج از این کشور صادر می شود. درباره قهوه هندوستان باید بدانیم که کشور هند در خصوص قهوه شناخته شده و پیشرفته به شمار می رود و سالانه در هند فستیوال های مختلف و مرتبی برگزار می شود. یکی از انواع قهو های معروف هندوستان دانه قهوه سبز فله روبوستا Cherry PB، Cherry AA و ثهوه عربیکا Plantation AA است که خرید مستفیم و بی واسطه عمده آن برای خریداران به صرفه و اقتصادی است.

دانه قهوه سبز فله

خرید دانه قهوه سبز فله روبوستا ویتام اصل

کشور ویتنام با تولید بیش ۱۴ درصد از قهوه تولیدی کل دنیا یکی از تولید کننده های اصلی قهوه در دنیا به شمار می رود. اصلی ترین و عمده محصول کشور ویتنام قهوه روبوستا است.   برای خرید دانه قهوه سبز فله روبوستا اصل ویتام  به قیمت مناسب می توانید با واحد فروش در تماس باشید.

دانه قهوه سبز فله

شرایط نگهداری قهوه برای بهترین مصرف

نوشیدنی قهوه ، یک نوشیدنی درجه یک و عالی و پر از خواص است. اما نکته مهم این است که هر چقدر قهوه اصل و تازه ای در اختیار داشته باشید اگر نگهداری درستی از آن نکرده باشید ، طعم و خواص خوب خود را از دست خواهد داد. اگر بخواهیم به صورت کلی در خصوص عوامل مضر برای قهوه صحبت کنیم موارد زیر هستند که باید از آن همیشه دور نگاه داشته شوند:

  • رطوبت
  • هوا
  • نور
  • گرما

دانه قهوه سبز فله

موارد مهم در خرید عمده قهوه که باید رعایت شوند

بهترین طعم قهوه در زمان دم کردن آن تازگی آن است. پس خرید قهوه دانه کامل و آسیاب کردن بعدا آن مفید تر خواهد بود. در این حالت روغن های طبیعی و طعم بیشتر در درون قهوه وجود خواهد داشت.

برای خرید عمده دانه قهوه سبز فله تازه و با کیفیت می توانید با واحد فروش در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا