پودر کاکائوپودر کاکائو ترکپودر کاکائو هلندی

عمده‌فروشی پودر کاکائو معروف ارجینال | Turkish & Netherlands

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که از آن بیشتر به‌عنوان چاشنی شکلات و شیرینی استفاده می‌شود. پودر کاکائو دارای انواع و برندهای مختلفی است. این پودر از دانه کاکائو به دست می‌آید. در ایران تعداد محدودی درخت کاکائو وجود دارد. به همین دلیل تولیدی‌های پودر کاکائو در ایران محدود است و بیشتر پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردت تأمین می‌شود. واردات پودر کاکائو از کشورهای مختلفی صورت می‌گیرد؛ بنابراین در بازار ایران انواع برندهای خارجی و ایرانی پودر کاکائو موجود است که هرکدام دارای کیفیت و قیمت مختلفی است. می‌توان انواع برندهای پودر کاکائو را از عمده‌فروشی پودر کاکائو برای فروشگاه و تولیدی خود خریداری کرد.

انواع پودر کاکائو

انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو دارای انواع و اقسام مختلفی است. پودر کاکائو طبیعی و پودر کاکائو آلکالایز از انواع پودر کاکائو محسوب می‌شوند. پودرهای کاکائو طبیعی رنگی روشن دارند و طعم و مزه آن‌ها تند است. این نوع پودر خام است و ماهیتی اسیدی دارد. پودر کاکائو آلکالایز در هنگام تولید حرارت داده می‌شود و به همین دلیل رنگ آن تیره‌تر است. به این پودر ماده افزودنی اضافه می‌شود و به همین دلیل میزان اسیدیته آن کمتر است. پودرهای کاکائو آلکالایز طعم و رایحه‌ای ملایم‌تر دارند. در بازار انواع پودر کاکائو اروپایی و آفریقایی موجود است که هرکدام دارای خواص و ویژگی‌های خاصی می‌باشد.

پودر کاکائو آفریقایی

پودر کاکائو آفریقایی

پودر کاکائو آفریقایی محصول کشورهای مختلفی همچون غنا، نیجریه و ساحل‌عاج می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی پودر کاکائو آفریقایی قیمت پایین آن می‌باشد. البته پایین بودن قیمت پودرهای کاکائو آفریقایی به معنای بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. بلکه هزینه‌های تولید در کشورهای آفریقایی پایین است و تعداد درختان کاکائو این مناطق زیاد می‌باشد. پودرهای کاکائو آفریقایی از کیفیت خوبی برخوردارند و استفاده از آن در کارخانه‌های تولیدی شکلات و شیرینی باعث پایین آمدن هزینه‌های تولید خواهد شد. می‌توان پودرهای کاکائو آفریقایی را از عمده‌فروشی پودر کاکائو به‌صورت فله‌ای خریداری کرد.

قیمت جهانی پودر کاکائو

قیمت جهانی پودر کاکائو

قیمت جهانی پودر کاکائو با توجه به نرخ ارز قابل‌تغییر است. میزان قیمت این محصول بستگی به عوامل مختلفی همچون نوع کاکائو، درصد چربی، نوع کشور تولیدکننده و نوع بسته‌بندی دارد. روش خرید نیز در میزان قیمت پودر کاکائو مؤثر است. اگر پودرهای کاکائو را به‌صورت مستقیم از تولیدی‌ها و عمده‌فروشی پودر کاکائو خریداری نمایید؛ واسطه فروش حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

عمده‌فروشی پودر کاکائو

عمده‌فروشی پودر کاکائو

مجموعه تولیدی بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مراکز عمده‌فروشی پودر کاکائو محسوب می‌شود. محصولات سورن دارای نشان تأیید سلامت هستند و بسیار مرغوب و باکیفیت می‌باشند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با کمترین قیمت به فروش می‌رساند.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا