پودر کاکائوپودر کاکائو اسپانیا

شرایط خرید مستقیم از واردکننده عمده پودر کاکائو | ۲۰۲۲ Data sheet

خرید مستقیم بهترین پودر کاکائو به صورت عمده، از وارد کننده پودر کاکائو در کشور با قیمت های متفاوت و بدون محدودیت در میزان سفارش، میسر گردیده است.

خرید مستقیم پودر کاکائو ممتاز با کیفیت تضمین شده و قیمت هایی بسیار مناسب از طریق مرکز واردکننده در کشور بدون واسطه قطعا فرصتی تکرار نشدنی برای خریداران در کشور است.

وارد کننده پودر کاکائو اصل در ایران

واردکنندگان عمده پودر کاکائو

فعالیت مراکز وارد کننده پودر کاکائو اصل در ایران همچون بازرگانی سورن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا ایران از جمله کشورهای تولیدکننده پودر کاکائو نیست و همین امر موجب ایجاد خلل در بازار های داخلی در گذشته شده بود اما امروزه برخلاف گذشته هیچ گونه خلل و کمبودی در این حوزه را نباید شاهد بود. چرا که با واردات گسترده بهترین نوع پودر کاکائو، قطعا فرصت هایی کاملا رقابتی برای متقاضیان خرید برندهای مطرح در ایران نیز فراهم گردیده است.

واردکنندگان پودر کاکائو اصلی در ایران، شرایطی را مهیا نموده اند که بر همین اساس می توان شاهد خرید بی واسطه بهترین مارک پودر کاکائو بود.

این محصولات از کشورهای آسیایی مانند مالزی، اندونزی و ترکیه وارد می شوند و برندهای اروپایی نیز متعلق به کشورهای اسپانیا، آلمان، فرانسه، هلند و … هستند. این پودرهای کاکائو در کیسه های ۲۰ الی ۲۵ کیلویی عرضه می شوند و درجه کیفی بالایی دارند. درصد چربی این محصولات نیز در رنج استانداردی قرار داشته و میزان چربی اکثر آنها بین ۱۰ الی ۱۲ قرار دارد.

پودر کاکائو را چگونه مصرف کنیم؟

پودر کاکائو را چگونه مصرف کنیم؟

این سوال که پودر کاکائو را چگونه مصرف کنیم؟ مبحث گسترده ای است؛ زیرا طریقه استفاده از آن برای تهیه انواع خوراکی، بسیار متنوع و گوناگون می باشد و به سلیقه و ذائقه هر فرد بستگی دارد.

پودر کاکائو به عنوان ماده اولیه دارای کاربرد فراوانی است و در تهیه کیک، شیرینی، انواع دسر و نوشیدنی و … مورد استفاده قرار می گیرد و چگونگی استفاده از آن نیز به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

به طور مثال، در تهیه شیر کاکائو ابتدا شکر و پودر کاکائو را داخل ظرف ریخته و باهم مخلوط می کنیم و نصف شیر خود را به آن اضافه کرده و روی حرارت متوسط شعله قرار می دهیم و پیوسته مواد را هم می زنیم تا یک دست شود. در مرحله بعد، ظرف را از روی حرارت برمی داریم تا محلول خنک شود. در نهایت نصف دیگر شیر را نیز به آن اضافه می کنیم. می توانید شیر کاکائو را با دمای سرد و یا گرم میل نمایید.

با پودر کاکائو چگونه شکلات تخته ای درست کنیم؟

با پودر کاکائو چگونه شکلات تخته ای درست کنیم؟

اینکه با پودر کاکائو چگونه شکلات تخته ای درست کنیم؟ دستور تهیه بسیار متنوعی دارد. همچنین شکلات تخته ای دارای رنگ و طعم مختلفی است که برای به دست آوردن هر رنگ و طعم به یک ماده به خصوص نیاز داریم.

مواد مورد نیاز جهت تهیه شکلات تخته ای معمولی عبارت است از پودر کاکائو، پودر قند و کره. به این ترتیب، کره را روی کتری می گذاریم تا با بخار آن، آب شود. سپس کره آب شده را می گذاریم تا خنک شود.

در مرحله بعد، پودر کاکائو و پودر قند را از صافی عبور داده و به پودر قند اضافه می کنیم. در این مرحله، کره آب شده را نیز به درون مواد ریخته و خوب هم می زنیم. سپس ظرف را دوباره بر روی بخار کتری می گذاریم و مدت ۲ دقیقه به آرامی هم می زنیم.

مواد آماده شده را درون  قالب های مخصوص شکلات می ریزیم و به مدت نیم ساعت داخل فریزر قرار می دهیم تا سفت شود. می توانید از شکلات تخته ای برای تزئین کیک، انواع دسرها و یا به عنوان یک عصرانه خوشمزه و پرانرژی استفاده کنید.

پودر کاکائو خراب می شود؟

پودر کاکائو خراب می شود؟

در پاسخ به این سوال که آیا پودر کاکائو خراب می شود؟ باید بگوییم بله؛ پودر کاکائو همانند سایر محصولات تولیدی دارای تاریخ انقضاء درج شده بر روی بسته است و معمولا تا ۲ سال قابل مصرف می باشد. بنابراین بهترین زمان استفاده از پودر کاکائو باز شده یا باز نشده معمولا ۲۴ ماه است مگر اینکه کیفیت خود را به دلیل نگهداری نامناسب از دست داده باشد.

خرید پودر کاکائو اسپانیایی

خرید پودر کاکائو اسپانیایی

پودر کاکائو اسپانیایی که یکی از بهترین مارک های جهانی به شمار می رود، با قیمت هایی تضمین شده از طریق مرکز فروش اینترنتی سورن در کشور عرضه می گردد.

خرید این مارک مطلوب و درجه یک با کیفیت بسیار عالی، می تواند در حجم عمده با قیمت های مناسب صورت گیرد.

اطلاع از آخرین قیمت خرید پودر کاکائو به صورت مستقیم و بدون نیاز به ارتباط با واسطه های فروش، تنها از طریق کارشناسان سورن امکان پذیر خواهد بود.

شرایط خرید پودر کاکائو فله

خرید پودر کاکائو فله

برای خرید مستقیم بهترین نوع پودر کاکائو فله در کشور، خریداران شرایط متفاوتی را شاهد خواهند بود.

بهترین نمونه پودر کاکائو با قیمت هایی ایده آل و رقابتی در مرکز سورن به عنوان یکی از مراکز فروش فله پودر کاکائو بدون محدودیت قابل خریداری است.

استفاده گسترده از انواع پودر کاکائو در صنایع و شرکت های مختلف، موجب شده تا امروزه این محصول در ایران از ارزش بالایی در مقایسه با محصولات دیگر برخوردار باشد.

تجربه شرایط خرید متفاوت در مرکز سورن، تجربه ای تکرار نشدنی است.

برگه اطلاعات فنی دیتاشیت پودر کاکائو

برگه دیتاشیت و اطلاعات فنی پود کاکائو که در واقع همان برگه آنالیز کاکائو به شمار می رود، از مشخصات اصلی محصول است . واحدهای کیفی و فنی کارخانه ها برای اینکه بتوانند محصول خود را از نظر فنی با پودر کاکائو تطبیق دهند، نیاز به این برگه دارند. برای انواع کاکائو برگه مشخصات جدا از مبدا تولید کننده پودر کاکائو صادر و در اختیار وارد کننده پودر کاکائو قرار میگیرد. در زیر نمونه ای از برگه آنالیز که مربوط که کاکائو لوکس فاین است آورده شده است:

 

برگه اطلاعات فنی دیتاشیت پودر کاکائو

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا