تافی مگا استارشکلات ایرانی

قیمت پخش شکلات تافی مگا استار به صورت عمده در ایران

پخش شکلات تافی مگا استار به صورت فله و عمده در کارتن های ۵ کیلوگرمی از طریق مرکز شکلاتیران در سراسر ایران انجام می شود.

شکلات تافی مگا استار ، از جمله باکیفیت ترین تافی های موجود در ایران است. این تافی ها با مغز نرم و طعم خوب ، حساب خود را از خیلی از تافی های دیگر موجود در بازار جدا کرده اند. یکی از فرق های اساسی شکلات تافی مگا استار با بسیاری از برندهای دیگر بازار ، چسبندگی تافی است.

اگر در هنگام خوردن شکلات تافی دقت کرده باشید، معمولا تافی های ساده و ارزان قیمت تر ، به خاطر استفاده ار مواد اولیه معمولی تر و ارزان قیمت تر و فرمول ساخت  ساده تر به سقف دهان و بین دندان ها می چسبند، این در حالی است که با خوردن و تست کردن شکلات تافی های با کیفیت ، به هیچ وجه این حس منتقل نمی شود. یکی دیگر از تفاوت ها را می توان نرمی شکلات تافی دانست. این موضوع به راحتی و با لمس هم قابل ارزیابی است.

پخش شکلات تافی مگا استار

پخش شکلات تافی مگا استار

شکلات تافی مگا استار ، با وجود فعالیت تازه اش در ایران ، با ویژگی هایی که عنوان شد به سرعت در میان مردم و تاجران محبوب شده است و هر روزه تقاضا برای آن بیشتر شده است. لذا با توجه به نیاز مشتریان و تاجران و همکاران ما در شهرستان های مختلف ، پخش شکلات خارجی تافی مگا استار را در سراسر کشور برای مشتریان گرامی فراهم کرده ایم. نکته قابل توجه در خصوص تافی مگا استار ، این است که این شکلات تافی تحت نظارت شرکت روشن اکراین از معتبر ترین کارخانه های تولید شکلات در دنیا ساخته و ارائه می شود.

پخش شکلات تافی مگا استار

انواع شکلات تافی مگا استار و بسته بندی آن

انواع شکلات تافی مگا استار در ایران در ۵ نوع تقسیم بندی می شود که شامل شکلات تافی کره ای ، قهوه ، نعناع ، کاکائو و غیره است.بسته بندی های این تافی در بسته های یک کیلوگرمی و کارتن های ۵ بسته ای صورت می گیرد.

پخش شکلات تافی مگا استار

قیمت شکلات تافی مگا استار عمده

قیمت شکلات تافی مگا استار به صورت عمده و فله در حجم خرید و تراکنش مشتریان گرامی مشخص می شود. لذا همکاران و مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با واحد فروش و مشاوره نسبت به کسب قیمت شکلات تافی مگا استار فله و ثبت سفارشات اقدام نمایند.

انواع شکلات تافی مگا استار

شکلات تافی با کیفیت مگا استار همانطور که عنوان شد به عنوان جایگزینی برای بسیاری از یرندهای گران وخارجی مانند شکلات روشن اوکران در ایران می تواند باشد. برای در نظر گرفتن سلیقه مشتریان و در نظر گرفتن سبدهای خرید بیشتر برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی ، شکلات مگا استار  در حال حاضر در چند تنوع و طعم مختلف تولید و عرضه می شود. برای اشنایی بیشتر مشتریان با انواع شکلات مگا استار که پیش تر توضیح داده شد ، تصویر محصولات در زیر مشاهده می شود:

قیمت شکلات تافی مگا استار

فروش شکلات و تافی مگا استار مستقیم و بی واسطه

با توجه به افزایش تقاضاها و گرایش مصرف کنندگان برای خرید شکلات تافی مگا استار، بسیاری از مراکز پخش شکلات و تافی و خریداران عمده به دنبال بهترین قیمت شکلات تافی مگا استار  هستند که از این طریق بتوانند فروش و سود خوبی داشته باشند.

برای همکاری با خریداران و مراکز پخش جهت فروش شکلات تافی مگا استار با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا