پودر کاکائوپودر کاکائو ترکپودر کاکائو مالزیپودر کاکائو هلندی

مراکز فروش پودر کاکائو | Favorich | Cargill | Marka S9

مراکز فروش پودر کاکائو

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و حاوی مقدار زیادی املاح و مواد معدنی می‌باشد. از این پودر بیشتر به‌عنوان طعم‌دهنده و چاشنی شیرینی و شکلات استفاده می‌شود. البته پودر کاکائو دارای مصارف متعدد دیگری است و در تولید محصولات غذایی و دارویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. در ایران تعداد درختان کاکائو محدود است. به همین دلیل بیشتر پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. می‌توان انواع برندهای معتبر و پرفروش پودر کاکائو ایرانی و خارجی را از مراکز فروش پودر کاکائو خریداری کرد.

انواع برندهای پرفروش پودر کاکائو خارجی

پودر کاکائو خارجی

برخی از انواع برندهای پرفروش پودر کاکائو خارجی عبارت‌اند از:

  • پودر کاکائو کارگیل هلندی:  cargill هلند یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان پودر کاکائو مرغوب در جهان محسوب می‌شود. برند کارگیل دارای کمپانی‌های متعددی در کشورهای مختلف است. دسترسی به پودر کاکائو کارگیل هلندی آسان‌تر از پودر کاکائو کارگیل اسپانیایی می‌باشد. به همین دلیل بیشتر کارخانه‌های تولیدی از این محصول باکیفیت استفاده می‌نمایند.
  • پودر کاکائو S9 ترکیه: Altin Marka پودر کاکائو S9 ترکیه نیز یکی از برندهای محبوب و پرفروش در بازار ایران محسوب می‌شود. پودر کاکائو S9 یکی از کدهای برند آلتین مارکا می‌باشد.
  • پودر کاکائو فیوریچ مالزی:  FAvorich از ویژگی‌های پودر کاکائو فیوریچ مالزی می‌توان به رنگ دهی عالی، طعم بی‌نظیر و قیمت مناسب اشاره کرد.

می‌توان برندهای ذکرشده و یا سایر برندهای پرفروش را از مراکز فروش پودر کاکائو خارجی، خریداری کرد.

روش‌های تشخیص پودر کاکائو مرغوب

روش‌های تشخیص پودر کاکائو مرغوب

امروزه تعداد تولیدکنندگان و واردکنندگان پودر کاکائو گسترش زیادی یافته است. در این میان برخی از افراد سودجو اقدام به عرضه پودر کاکائو بی‌کیفیت می‌کنند. ازاین‌رو بهتر است این محصول را از بازرگانی‌ها و مراکز فروش پودر کاکائو معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت محصول اطمینان یابید. روش‌های تشخیص پودر کاکائو مرغوب دشوار است و تنها فرد متخصص می‌تواند این کار را انجام دهد؛ اما به‌طورکلی پودر کاکائو مرغوب، پودری است که دارای ۱۰ تا ۱۲ درصد چربی بوده و هیچ ماده افزودنی مضری به آن اضافه نشده باشد.

خرید مستقیم با بهترین قیمت پودر کاکائو کیلویی

قیمت پودر کاکائو کیلویی

تولیدکنندگان برای پودر کاکائو دو نوع قیمت در نظر گرفته‌اند. میزان قیمت خرید عمده کمتر از خرید کیلویی است. قیمت پودر کاکائو کیلویی با توجه به نرخ ارز، مارک و برند و نوع کشور تولیدکننده متفاوت است. اگر این محصول را به‌صورت مستقیم از بازرگانی‌های واردکننده خریداری نمایید؛ با حذف واسطه‌های فروش هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

مراکز فروش پودر کاکائو اصل

بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش پودر کاکائو اصل محسوب می‌شود. این بازرگانی انواع برندهای معتبر و باکیفیت پودر کاکائو را به‌صورت عمده و با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جهت خرید با واحد فروش در ارتباط باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا