شکلات ایرانیشکلات دوریکا

قیمت شکلات رنگی دوریکا ۲۲۰ گرمی | بلوبری | آلبالو | موز | وانیلی…| Dorika

قیمت شکلات رنگی دوریکا توسط مرکز آن، بسیار پایین و مناسب قید شده است. این شکلات های رنگی در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارند و به جزء زیبایی بی نظیری که به کیک ها و شیرینی ها می بخشند موجب طعم بسیار لذیذ آنها نیز می شوند. برند Dorika متعلق به یکی از تولید کنندگان کشورمان می باشد که با بهره از میوه های متنوعی اقدام به تولید شکلات های رنگی تخته ای کرده است.

قیمت شکلات رنگی دوریکا

با ما همراه باشید تا این شکلات های پرکاربرد را بررسی نماییم و طریق فروش عمده آن را نیز توضیح دهیم.

مشخصات و قیمت شکلات رنگی دوریکا

مشخصات و قیمت شکلات رنگی دوریکا

مشخصات و قیمت شکلات رنگی دوریکا که هر دو عالی هستند زمینه ساز پخش گسترده اش در ایران شده اند. این شکلات ها توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان بیشماری خریداری شده و نیاز مراکز به شکلات های تخته ای را رفع می کنند. از مشخصات این محصول می توانیم به رنگ های طبیعی و خالص آن اشاره کرد.

رنگ این شکلات ها برگرفته از میوه های طبیعی بوده و با وجود رنگ و مزه خوب از حداقل قیمت نیز برخوردار هستند. شکلات های رنگی این برند توسط میوه هایی همچون آلبالو، توت فرنگی، آناناس، انگور، انبه، پرتقال و … تولید می گردند و رنگ بندی بسیار مناسبی دارند به صورتی که بسیاری از رنگ های اصلی را پوشش می دهند.

شرکت شیرین کاران آوین

شرکت شیرین کاران آوین

شرکت شیرین کاران آوین با ساخت شکلات های تخته ای، شکلات های جعبه ای و مدل های تزیینی در این عرصه درخشان بوده است. شکلات های تخته ای، با نام برند دریکا توزیع می گردند و بیش از ۲۰ مدل و رنگ هستند. در رابطه با شکلات های تخته ای نکته ای که کاملا مشهود است تنوع بالا و مرغوبیت محصولات می باشد که این موضوع هدف نهایی شرکت بوده و با به کارگیری نیروهای متخصص و دستگاه های عالی به آن دست یافته است.

فروش عمده شکلات های رنگی

فروش عمده شکلات های رنگی

قنادی ها و کارگاه های کیک پزی یکی از طرفداران فروش عمده شکلات های رنگی هستند. این مراکز با ذوب شکلات های رنگی تخته ای یا خرد نمودن آنها جهت تزیین، موفق به تولید کیک های بسیار خوش رنگ و شیرینی های لذیذ شده اند. نیاز این مراکز به این نوع شکلات، سبب فروش بالا و خرید فله ای آن شده است.

ما شکلات های تخته ای این برند را در هر رنگی که بخواهید در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. لطفا جهت مشاهده کاتالوگ شکلات ها و اطلاع از قیمت آن ها با کادر فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا