پودر کاکائو اندونزی

فروش پودر کاکائو اندونزی | Indosian Cacao Powder | کارگیل اندونزی | روچر

در ایران، فروش پودر کاکائو اندونزی رواج پیدا کرده است و تولید کنندگان زیادی بعد از استفاده از این پودر کاکائو، ترجیح می دهند که مجدد آن را سفارش دهند که دلیل این اتفاق، طعم و عطر عالی این پودر کاکائو خارجی است.

کشور اندونزی موفق به تولید پودرهای کاکائو با کیفیتی شده است و مرغوبیت محصولات این کشور به حدی عالی است که با تولیدات برتر اروپایی رقابت می کند و توانسته است در جهان شهرت بسیاری به دست آورد.

فروش پودر کاکائو اندونزی

پودر کاکائو تولید اندونزی محدود به یک برند خاصی نیست و این کشور به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر کاکائو در جهان دارای چندین برند معتبر و محبوب است. در ادامه به معرفی این برندها که در زمینه تولید پودر کاکائو فعالیت می‌ کنند و در مجموعه ما با یک قیمت عمده ای عرضه می گردند پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات وارداتی آشنا شوید.

فروش پودر کاکائو اندونزی

فروش پودر کاکائو اندونزی

بازرگانی سورن یک مرکز فروش پودر کاکائو اندونزی و سایر برندهای معتبر پودر کاکائو در جهان است. ما پودرهای کاکائو با کیفیتی را در اختیار تولید کنندگان و تامین کنندگان محترم سراسر کشور قرار می دهیم. این پودرهای کاکائو متعلق به کشورهایی مانند ترکیه، آلمان، اسپانیا، فرانسه و … بوده و از نظر کیفیت و مرغوبیت تست شده هستند و مورد تایید تولید کنندگان داخل کشور نیز قرار گرفته اند.

از جمله پودر کاکائو اندونزی های با کیفیت می توان موارد زیر را مثال زد:

  • پودر کاکائو کارگیل اندونزی

  • پودر کاکائ جامبی Jambi

  • پودر کاکائو روچر Rocher

در رابطه با پودرهای کاکائو اندونزی، دیدگاه های مثبتی وجود دارد و استقبال خوبی صورت گرفته است که این استقبال تولید کنندگان از انواع پودر کاکائو اندونزی منجر به ادامه واردات آنها به کشور شده است. در واقع، در این محصول تمام استانداردهای لازم اعمال شده است و تولید کننده با به کار بردن آن در محصولش باعث بهبود طعم و عطر آن می شود و از آنجایی که بیشتر مردم به محصولات دارای کاکائو علاقه زیادی دارند تولید این چنین محصولاتی با رونق همراه خواهد بود.

پودرهای کاکائو تولید اندونزی

پودرهای کاکائو تولید اندونزی

در زیر پودرهای کاکائو تولید اندونزی را نام برده ایم:

  • پودر کاکائو جامبی (Jambi cocoa powder): این پودر کاکائو از بهترین های بازار محسوب می شود و دارای میانگین چربی ۱۰ الی ۱۲ است. بسته بندی آن نیز در کیسه های ۲۵ کیلویی صورت می گیرد و در کیسه های محکم و ایمن، قابل حمل به سایر نقاط کشور می باشد.
  • پودر کاکائو کارگیل (Cargill cocoa powder): یکی دیگر از برندهای مطرح اندونزی می باشد که درصد چربی آن ۱۰ الی ۱۲ است. این محصول در داخل بسته های ۲۵ کیلویی به سایر مناطق کشور منتقل می شود.

واردات پودر کاکائو به ایران

واردات پودر کاکائو به ایران

سال های زیادی از واردات پودر کاکائو به ایران می گذرد. در این سال ها، همواره تلاش شده است تا بهترین پودرهای کاکائو به کشور وارد شوند زیرا این محصول مواد پایه بسیاری از محصولات در صنایع غذایی به شمار می آید و اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد بر کیفیت محصول اصلی نیز تاثیر می گذارد.

از آنجایی که ایران در زمینه تولید انواع شیرینی، کیک و … جز بهترین ها است تولید کنندگان این محصولات در کشور، نیاز به مواد پایه ای مرغوب دارد تا کیفیت تولیدات شان را حفظ کرده و حتی آنها را بهبود بخشند. با استفاده از محصولاتی همچون پودر کاکائو اندونزی این اتفاق مهم محقق می شود.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا