پودر کاکائوپودر کاکائو آلمانی

عرضه مستقیم پودر کاکائو آلمانی ویژه مراکز تولیدی

 بازرگانی پودر کاکائو سورن ، با فروش و عرضه مستقیم پودر کاکائو آلمانی لوکس فاین Lux Fine ، نیاز بسیاری از کارخانه های و تولیدی های شکلات ، کیک ، بستنی ، لبنیاتی و سایر تولیدی های مواد غذایی وابسته به پودر کاکائو را برطرف ساخته است.

مشخصات پودر کاکائو آلمانی لوکس فاین Lux Fine

پودر کاکائو لوکس   فاین آلمان، دارای برگه فنی اطلاعات و دیتاشیت منطبق با استانداردهای پودر کاکائو می باشد که در هنگام خرید در اختیار خریداران که درخواست دریافت دیتاشیت دارند قرار می گیرد.

از لحاظ فنی پودر کاکائو آلمانی لوکس فاین دارای چربی ۱۲ درصد و PH  با عدد ۷.۵ می باشد که این خصوصیت باعث رنگدهی بیشتر و طعم و بوی بیشتری در پودر کاکائو شده است.

پودر کاکائو آلمانی

فروش پودر کاکائو عمده خارجی مرغوب

پودر کاکائو ، ماده ای است که از خمیر دانه های کاکائو حاصل شده است. دانه های کاکائو نیز از درخت کاکائو و میوه زرد رنگ این درخت به دست می آید.

با توجه به اینکه درخت کاکائو محصولی است که فقط در برخی کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی رشد می کند ، در ایران تولید پودر کاکائو ایرانی امکان پدیر نیست. بنابراین خرید و فروش پودر کاکائو خارجی در ایران انجام می شود.

از میان پودر کاکائو های خارجی ، فروش پودر کاکائو خارجی مرغوب به صورت عمده از جمله دغدغه هایی است که خریداران و تولید کنندگان به آن توجه می کنند.

بازرگانی پودر کاکائو خارجی با فروش مستقیم و عمده پودر کاکائو ویژه تولیدی ها و کارخانه های صنعتی، بهترین و مرغوب ترین پودر کاکائو های خارجی صاحب نام را به صورت بی واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزییات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

مارک خوب پودر کاکائو خارجی در ایران کدام است؟

برای انتخاب و خرید مارک خوب پودر کاکائو خارجی در ایران ، باید به نکاتی از جمله برند پودر کاکائو و سوابق کاری شرکت تولید کننده مادر ، دیتا شیت و برگه مشخصات فنی آن مارک تجاری پودر کاکائو ، و سوابق مصرف آن توجه نمود. در ادامه مطلب مشاوران بازرگانی پودر کاکائو سورن ، شما را با مارک خوب پودر کاکائو آشنا می کنند:

پودر کاکائو آلمانی

  • پودر کاکائو هلندی کارگیل

برند کارگیل از جمله معتبرترین برندهای پودر کاکائو هلندی است که در ایران نیز بسیار شناخته شده است. این پودر کاکائو هلندی با مشخصات فنی عالی ، نیاز بسیاری از کارخانه ها را مرتفع ساخته است.

پودر کاکائو آلمانی

  • پودر کاکائو آلمانی لوکس فاین Lux Fine

خرید پودر کاکائو لوکس فاین آلمان ، با توجه به کیفیت بالا و اعتبار این شرکت آلمانی، برای بسیاری از کارخانه ها و تولیدی های مواد غذایی که به دنبال برند پودر کاکائو اروپایی با قیمت مناسب تری هستند، توصیه می شود. ارائه بهترین قیمت پودر کاکائو لوکس فاین آلمان و پخش عمده این پودر کاکائو در سراسر کشور از طریق بازرگانی سورن انجام می شود.

پودر کاکائو آلمانی

  • پودر کاکائو S9 ترکیه

پودر کاکائو S9  ترکیه ، دارای مزایای زیادی برای مصرف کنندگان دائمی و دوره ای و عمده می باشد:

قیمت مناسب پودر کاکائو ترک نسبت به پودر کاکائو خارجی اروپایی ، نزدیکی مرزی با ترکیه و امکان سفارش گذاری و تحویل سریع تر از جمله این مزیت ها هستند.

پودر کاکائو آلمانی

پخش عمده پودر کاکائو ویژه کارخانجات

یکی از خدمات بازرگانی پودر کاکائو سورن ، پخش عمده پودر کاکائو به صورت سراسری در تمام شهرستان ها می باشد. پخش عمده پودر کاکائو از طریق ارسال بار و با باربری های طرف قرارداد و مطمئن انجام می شود. با این کار توانسته ایم هزینه های تمام شده را برای مشتریان خود به حداقل برسانیم.[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا