شکلات کادویی

خرید عمده شکلات بسته ای با قیمت درب کارخانه

شکلات های بسته ای در چند سال اخیر تنوع بسیار بالایی را داشته اند و بسیاری از کارخانه ها و صنایع تولید این شکلات ها را در انواع مختلف، طعم های متنوع و وزن های متفوت تولید و عرضه کرده اند. خرید شکلات بسته ای برای خریداران شکلات بسته ای و فروش و پخش آن قطعا حاشیه سود مناسبی را برای فروشندگان و پخش کنندگان شکلات به همراه دارد.

 خرید شکلات بسته ای

خرید شکلات بسته ای در انواع مختلف با قیمت های درب کارخانه

مرکز بورس تامین شکلات ایران، خرید شکلات بسته ای در انواع مختلف را با قیمت های عمده درب کارخانه برای خریداران عمده عرضه می نماید. برای اطلاعات بیشتر محصولات و تنوع و قیمت ها می توانید با واحد فروش ما در مرکز شکلات ایران در تماس باشید. امکان خرید اینترنتی و همچنین جلسه حضوری جهت سفارشات برای مشتریان عزیز در این مرکز فراهم است. دفتذ مرکزی مجموعه شکلات ایران در تهران واقع است و همچنین با سوابق ارتباطی و کاری با سایر شهرستانها امکان ارسال سفارشات به شهرستان ها نیز وجود دارد.

 خرید شکلات بسته ای

صادرات شکلات بسته ای به کشورهای مختلف

خوشبختانه بر عکس بسیاری از محصولات صادراتی ایران که به صورت فله و بدون بسته بندی و با حداقل قیمت های صادر می شوند، با کار دقیق و علمی در صنعت شکلات، امروزه بسته بندی های بسیار شکیل و استانداردی در سطح جهانی تولید و عرضه شده است که امکان خرید شکلات بسته ای و صادرات آنبه کشورهای دیگر را به راحتی مهیا ساخته است. از کشورهای هدف صادراتی شکلات می توان به عراق، افغانستان، پاکستان، چین و کشورهای آفریقای جنوبی نظیز آفریقای جنوبی و ساحل عاج نام برد.

 خرید شکلات بسته ای

مرکز شکلات ایران با داشتن دفتر صادراتی خود در بغداد علاوه بر پیشنهاد قیمت های عمده صادراتی به صادرکنندگان فعال، همکاری های صادراتی نیز در حوزه خرید و فروش شکلات و صادرات به عراق انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا