شکلات ایرانیشکلات برنوتی

خرید مستقیم شکلات جرقه ای برنوتی

خرید شکلات جرقه ای برنوتی : کارخانه برنوتی در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در صنعت شکلات آغاز نموده است. اولین محصولات تولیدی برنوتی تولید شکلات های جعبه ای و کادویی بود و با این محصول به سرعت در بازارها شناخته و معتبر شد. از دلایل اصلی موفقیت شکلات کادویی و جعبه ای، استفاده از بسته بندی های بسیار شکیل و مناسب و طعم ها و رنگ های جذاب بوده است. در ادامه با روند رشد اعتبار و فروش این محصولات، بسیاری از محصولات دیگر نظیر تافی، شکلات فله و کیلویی در طعم های مختلف، شکلات تلخ و شکلات جرقه ای نیز به چرخه محصولات تولیدی برنوتی اضافه شده است.

خرید شکلات جرقه ای

شکلات جرقه ای یکی از انواع شکلات ایرانی است که می توان گفت در بین نسل های قدیمی تر به نوستالژی هم تبدیل شده است.

پوسته این محصول از شکلات شیری تشکیل شده که حاوی مغزی شکلات رنگی با تکه های آب نبات جرقه ای می باشد. وزن هر تکه آن حدود ۹ گرم است که بصورت فله و بسته های ۱۰۰۰ گرمی در فروشگاه ها عرضه می شود و می توان گفت خواهان زیادی دارد و لذا تقاضا برای آن بالاست.

خرید شکلات جرقه ای

خرید شکلات جرقه ای برنوتی عمده

شکلات جرقه ای برنوتی برای فروش های عمده در جعبه های ۶ کیلوگیرمی عرضه می شود و درون هر جعبه ۶ بسته یک کیلوگیرمی از شکلات قرار دارد. کارخانه شکلات برنوتی در سمنان واقع شده است و خریدهای عمده مشتریان به صورت مستقیم از درب کارخانه بارگیری  و ارسال می شود.

انواع شکلات برنوتی

از دیگر محصولات برنوتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات کادویی
  • انواع تافی
  • شکلات کشمشی
  • شکلات تلخ
  • شکلات با انواع مغزهای میوه
  • شکلات با مغز فندق

خرید شکلات جرقه ای

صادرات شکلات برنوتی

شرکت برنوتی با اررائه محصولات متنوع و با کیفیت در کنار قیمت های مناسب و رقابتی با سایر برندهای معتبر، هم اکنون صادرات خود را به چندین کشور دنیا انجام می دهد. لذا فرصت های مناسبی برای صادر کنندگان شکلات برنوتی به کشورهای هدف صادراتی مهیاست. برای اطلاعات بیشتر محصولات و قیمت های عمده با ما در تماس باشید.

خرید شکلات جرقه ای

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا