شکلات ایرانیشکلات برنوتی

خرید شکلات کشمشی برنوتی عمده و فله

خرید شکلات کشمشی ، حجم تقاضای بالایی را در آمارهای خرید و فروش شکلات به خود اختصاص می دهد. شکلات های کشمشی انواع مختلف داند که اکثر آنها از برندهای خارجی هستند. اما یکی از محدود برندهای داخلی که تولید شکلات کشمشی با استاندارد کیفیت و سیب سلامت و با کیفیت تولید می نماید برنوتی است.

خرید شکلات کشمشی

کارخانه برنوتی در سال ۱۳۸۷ در سمنان افتتاح شده است. ولی در همین مدت نسبتا کم، با تنوع بالای محصولات و کیفیت خوب آنها توانسته است بخش خوبی از بازار را داشته باشد و هم در داخل کشور و هم خارج  از کشور محصولات خود را به فروش برساند. علاوه بر کیفیت، بسته بندی های شکیل و قیمت های بسیار مناسب شکلات، باعث محبوبیت برنوتی شده است. خرید شکلات کشمشی برنوتی در حجم های عمده و به صورت فله و کیلویی از طریق تماس با امکان پذیر است. همچنین سایر محصولات برنوتی شامل انواع زیر است:

خرید شکلات کشمشی

همه محصولات عنوان شده بالا، سابقه صادرات به کشورهای مختلف دنیا داشته است. نوسانات قیمت ها و پایین بودن ارزش ریال نسبت به یورو و دلار، فرصت خوبی برای افزایش فروش در خارج و صادرات مهیا نموده است. لذا مشتریان گرامی می توانند خرید شکلات کشمشی و سایر محصولات را نیز برای بازارهای صادراتی و در حجم های عمده صادراتی از طریق تماس با واحد فروش تهیه و نسبت به ثبت سفارشات اینترنتی و حضوری اقدام نمایند.

خرید شکلات کشمشی

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا