تافیشکلات ایرانی

بهترین مرکز شکلات تهران 

مرکز شکلات تهران  با تهیه  متنوع ترین شکلات های با کیفیت و با قیمت های متقیم درب کارخانه و بدون واسطه، خدمات ویژه خود را به خریداران و فعالان پخش و فروش شکلات در ایران عرضه می نماید.

گروه شکلات ایران، مرکز شکلات تهران ، با همکاری متخصصان و کارشناسان زبده در تامین و تولید شکلات، و همچین شناخت کافی از بازارهای هدف داخلی و خارجی، و نیز ارتباطات گسترده با کارخانجات و فعالان حوزه شکلات و تافی مجموعه ای بهترین شکلات ها را برای فروشندگان عمده شکلات عرضه  می نماید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات، قیمت ها، انتخاب محصول و مشاوره خرید و فروش انواع شکلات و تافی در داخل و خارج از کشور با ما در تماس باشید.

مرکز شکلات تهران

عرضه انواع مختلف شکلات در مرکز شکلات تهران

مرکز شکلات تهران

صادرات شکلات به بازارهای هدف صادراتی با همراهی مرکز شکلات تهران

در طی چند سال گذشته، شکلات های ایرانی با بالا بردن کیفیت، تنوع در طعم و رنگ و از همه مهم تر بسته بندی های شکیل و استاندارد، سهم قابل توجهی در صادرات محصولات ایرانی را به خود اختصاص داد اند. علاوه بر ویژگی های عنوان شده نوسانات قیمتی و کاهش ارزش ریال نسبت به ارزهای خارجی یورو و دلار نیز در بازارهای صادراتی مزیت محسوب شده و باعث شده شکلات و تافی ایران با قیمت های بیار پایین و رقابتی نسبت به سایر رقبای منطقه مانند ترکیه فروش بیشتری در سبد شکلات های ارزان داشته باشیم. از جمله بازارهای هدف صادراتی عراق، افغانستان و پاکستان، هند، مالزی و کشورهای آفزیقایی هستند. فعالان حوزه صادرات و فروشندگان بین الملیی برای انتخاب و مشاوره انواع شکلات صارداتی و قیمت های مخصوص صادرات می توانند از طریق تماس با واحد فروش و مشاوره با ما در مرکز شکلات تهران در ارتباط باشند.

مرکز شکلات تهران

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا