شکلات ایرانیشکلات خارجی

خرید شکلات ولنتاین

خرید شکلات ولنتاین به مناسبت نزدیک شدن به روز ولنتیان از طریق مجموعه شکلات ایران به قیمت های مناسب جهت خرید عمده تاجران و عمده فروشان عزیز انجام می شود.

انواع شکلات ولنتاین جهت خرید و فروش

از انجاییکه روز ولنتاین روز عشق نامگذاری شده است، لذا شکلات های مورد پسند و پر مصرف این روز، معمولا با بسته بندی های شکیل و جذاب و با طرح هایی مانند قلب تولید و عرضه می شوند. از موارد عمده خرید شکلات ولنتاین می توان به کافی شاپ ها، هاپیرمارکتها و فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد با فروش به این مراکز می توانید از سود مناسبی بهره مند شوید.

خرید شکلات ولنتاین

از انواع شکلات ولنتاین به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • پک کادویی طرح خانه
  • پک کادویی طرح LOVE
  • پک کادویی طرح قلب
  • جعبه گل
  • پک کادویی جعبه چوبی

مرکز شکلات ایران با دارا بودن دفتر مرکزی بازرگانی خود در بغداد با نام گروه سورن، علاوه بر تولید و تامین انواع شکلات ایرانی با طرح های ولنتاین و کادویی، انواع شکلات ولنتاین خارجی را نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خرید عمده خود قرار می دهد. شما مشتریان عزیز می توانید از طریق تماس با واحد فروش نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت سفارشات خود اقدام فرمایید.

خرید شکلات ولنتاین

ارسال سفارشات یه شهرستان

با توجه به فعالیت نمایندگان شکلات ایران در شهرهای مختلف و ارتباط و سابقه همکاری در شهرستان ها، این امکان را فراهم آورده ایم تا در هر شهرستانی که مشغول فعالیت هستید، سفارشات عمده خود را درب انبار خود با کمترین هزینه و سریع ترین روش ها تحویل نمایید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا