تافیشکلات ایرانی

خرید شکلات ایرانی با کیفیت از کارخانه

خرید شکلات ایرانی با کیفیت به منظور فروش داخلی و صادرات آن دارای مزیت های زیادی است که در ادامه ضمن ارائه فرصت های مناسب به مزایای آن می پردازیم. برای خرید و فروش شکلات ایرانی ارزان قیمت و صادرات با ما در تماس باشید.

اولین شکلات های ایرانی در حدود ۷۰ سال پیش تولید شده است. کارخانه های قدیمی مانند آیدین جزو اولین تولید کننده های شکلات ایرانی محسوب می شوند. در طول همین مدت نه چندان زیاد صنعت شکلات در ایران رشد چشمگیری را تجربه کرده است و امروزه کارخانه های بسیاری در حوزه تولید شکلات ایرانی فعالیت می نمایند.

خرید شکلات ایرانی

کارخانه تولید انواع شکلات ایرانی

اولین نمونه های شکلات های ایرانی ، تافی های ساده کره ای بودند. ولی به مرور زمان شاهد پیشرفت چشمگیری در این صنعت بوده ایم به طوریکه امروزه تنوع محصولات ایرانی در حوزه شکلات بسیار بالاست. علاوه بر این ، کیفیت بسته بندی و کیفیت خود شکلات های ایرانی به حدی پیشرفت کرده است که انواع شکلات ایرانی را می توانید در بیش از ۶۵ کشور در دنیا پیدا کنید. در حال حاضر کارخانه های تولید انواع شکلات ایرانی ، به منظور فروش در بازار داخلی و خارجی محصولات با کیفیتی را ارائه می نمایند.

فرصت های فروش شکلات ایرانی در سراسر دنیا

امروزه تمام قاره های دنیا پذیرای شکلات ایرانی بوده اند و فرصت های مناسبی ذر این زمینه برای صادر کنندگان و فعالان حوزه فروش شکلات ایرانی  در عرصه بین الملل فراهم است. انواع  شکلات ایرانی شامل موارد زیر است:

  1. شکلات های کادویی در انواع طعم ها و طرح ها و وزن های مختلف با بسته بندی های بسیار  شکیل و زیبا
  2. شکلات های تلخ در انواع مختلف از فله ای و کیلویی تا بسته بندی و کادویی با درصدهای متفاوت از ۲۰% الی ۱۰۰%
  3. شکلات های مغز دار در انواع طرح ها و بسته بندی و کیفیت ها با مغزهای میوه ای ، کاکائویی ، قهوه، نسکافه و غیره
  4. انواع تافی مغزدار با مغزهای میوه ای ، کاکائویی ، قهوه، نسکافه و غیره
  5. انواع تافی میوه ای با طعم های مختلف
  6. تافی های ترش میوه ای با طعم های متنوع
  7. انواع آبنبات و بن بن
  8. تافی های رولن

 

خرید شکلات ایرانی

صادرات شکلات ایرانی

خرید شکلات ایرانی به منظور صادرات قطعا گزینه مناسبی برای تاجران و صادرکنندگان کالا محسوب می شود که از این طریق می توان علاوه بر کارآفرینی به روش صادرات، سودهای قابل توجهی نیز نصیب بنگاه تاجران گرداند. بر خلاف بسیاری دیگر از صنایع و محصولات ایرانی مانند زعفران و کشمش که عمدتا به صورت فله و بدون بسته بندی با با بسته بندی های خیلی معمولی و با استاندارد پایین تولید و صادر می گردد، خوشبختانه در صنعت شکلات یکی از مزایای اصلی شکلات های ایرانی بسته بندی های استاندارد، شکیل و منحصر به فرد آنها است. با توانایی خرید شکلات ایرانی با کیفیت در انواع و اقسام مختلف با تنوع رمگ و بسته بندی های شکیل و زیبا فرصت های خوبی در صادرات شکلات به سایر نقاط دنیا وجود دارد. از جمله کشورهای هدف و پر تقاضای واردات شکلات ایرانی می تون به عراق افغانستان، پاکستان، هند، مالزی، چین و کشورهای آفریقایی نظیر نیجریه و ساحل عاج اشاره کرد.

خرید شکلات ایرانی

دفتر فروش شکلات تافی آیتن

کارخانه شکلات تافی آیتن در حدود ۳۰ سال پیش در شهر تبریز پایتخت شکلات و شیرینی در ایران افتتاح شده و کار خود را در زمینه تولید شکلات ایرانی  آغاز کرده است. شکلات آیتن  با تولید و ارائه انواع تافی و آبنبات ارزان قیمت ، با تنوع بالا و با کیفیت ، توانسته است سهم خوبی را از بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. در زمینه تولید محصولات مختلف آیتن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع تافی میوه ای در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • انواع تافی ترش میوه ای  در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • انواع تافی رولن در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • انواع آبنبات مغزدار میوه ای  در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • تافی کره ای در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • تافی کاکائو در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی
  • تافی دارچینی در طعم های مختلف در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و عرضه در کارتن های ۱۲ کیلویی

برای خرید شکلات ایرانی آیتن از دفتر فروش تهران  و کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت ها با ما در تماس باشید.

صادرات شکلات به عراق

یکی از کشورهای اصلی که در زمینه تعاملات و خرید شکلات ایرانی بسیار ترکنش بالایی با کارخانه های ایرانی دارد ، کشور عراق است. تاجران کشورهای عراق Iraq و نیز صادرکنندگان و مرز نشینان ایرانی ، به عنوان یکی از محصولات پر رونق و محبوب ، خرید شکلات ایرانی را انتخاب کرده اند. در این زمینه ارائه انواع تافی ارزان قیمت ، شکلات ارزان قیمت و آبنبات ارزان قیمت از مهم ترین نیاز مشتریان گرامی است. ما با درک صحیح از بازارهای هدف به منظور توسعه همکاری برای صادرات شکلات به عراق ، با تولید و فروش انواع تافی آبنبات ارزان قیمت و همپینی ارائه کیفیت بالا و تنوع بسیار بالا در محصولات در زمینه صادرات شکلات به عراق ، همکاری های خوبی را مشتریان گرامی داریم. با توجه به محدودیت ظرفیت ها ، به منظور بهره مندی از فرصت ها و کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید به هدف صادرات شکلات به عراق با ما در تماس باشید.

خرید شکلات ایرانی

خرید انواع شکلات ایرانی با کیفیت مستقیم از درب کارخانه

گروه شکلات ایران، بورس تامین و فروش شکلات با کیفیت ایرانی با شناخت دقیق از مشخصات شکلات و بهره مندی از کارشناسان و متخصصان با سابقه در تویلد و تامین شکلات، بهترین شکلات های ایرانی شامل انواع زیر را به خریداران عمده گرامی پیشنهاد می دهد.

خرید شکلات ایرانی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها با ما در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا