تافیتافی ترشتافی سوگل

خرید تافی ترش میوه ای ۱۰۰۰ گرمی شیرین آتام Sogol

تافی ترش میوه ای، تافی میوه ای، خرید تافی ترش ، فروش تافی ترش میوه ای ، کارخانه تافی میوه ای ، پخش تافی ترش میوه ای ، صادرات تافی میوه ای

تافی ترش میوه ای از محصولات خوشمزه و خوش طعم دنیای انواع تافی به شمار می رود. تولید تافی ترش میوه ای در انواع مدل ها، طعم ها و بسته بندی های جذاب و متنوع در حجم های متنوع، سبب شده تا تقاضای زیادی برای این محصول در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد شود.

کارخانه شیرین آتام یکی از کارخانه های قدیمی و مطرح در تولید انواع  تافی به شمار می رود. تولید کارخانه شیرین آتام به بیش از ۴۰ سال پیش یعنی سال ۱۳۵۸ بر می گردد. از محصولات اصلی کارخانه شیرین آتام می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

خرید تافی ترش میوه ای

پخش و تولید انواع تافی شیرین آتام

  • تافی میوه ای سوگل در انواع طعم ها
  • تافی جویدنی در انواع طعم ها
  • تافی شیری
  • تافی کاکائویی
  • انواع آبنبات

با توجه به قدمت کارخانه تولید تافی شیرین آتام، بسیاری از دستگاه های خطوط تولید و محصولات قدیمی نیاز به توسعه داشت. لذا با درک صحیح بازار و نیاز مشتریان فعلی بازارهای داخلی و صادراتی، کارخانه شیرین آتام در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دست به تغییرات اساسی در به روز رسانی محصولات و خطوط تولید زده است. از برندهای جدید تافی ترش میوه ای کارخانه شیرین آتام تافی ترش میوه ای سوگل می باشد.

خرید تافی ترش میوه ای

قیمت تافی ترش میوه ای سوگل

با توجه به تغییرات اشاره شده و به روز رسانی محصولات جهت شناخته تر شدن بیشتر محصولات در بازارهای داخلی و خصوصا بازارهای جهانی، قیمت تافی ترش میوه ای را در پایین ترین و ارزان ترین سطح ممکن نگه داشته ایم تا فرصت های مناسبی برای خریداران و فعالان حوزه پخش تافی ترش میوه ای ، فروشندگان  فروشگاه های شکلات و تافی ، صادرکنندگان انواع تافی  و شکلات ایرانی و نیز واردکنندگان خارجی سایر کشورها ایجاد شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع تافی میوه ای ، نحوه ثبت سفارش تافی ترش میوه ای ، قیمت تافی ترش میوه ای و سایر انواع تافی ها با واحد فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید.

خرید تافی ترش میوه ای

برای رفاه حال بیشتر مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی سفر و غیره، این امکان را فراهم کرده ایم تا خرید عمده تافی میوه ای و سفارشات خود را به صورت مستقیم فقط از طریق تماس تلفنی خریداری نمایید. همچنین می توانید از طریق ثبت سفارش در همین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا