شکلات آیتنشکلات ایرانی

خرید شکلات تافی آیتن به صورت عمده و فله از کارخانه

خرید شکلات آیتن در انواع مختلف و به صورت فله و عمده و همچنین بسته بندی در این مرکز به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام میشود.

کارخانه شکلات آیتن،  در شهر تبریز به عنوان شهر اصلی تولیدات شیرنی و شکلات واقع است. این شرکت در طول سال های فعالیت خود توانسته است با تولید انواع شکلات تلخ و تافی و افزودن سبد کالایی خود، سهم فروش خوبی را به دست آورد. تولید تافی، آبنبات، شکلات، انواع ویفر و بیسکوییت از جمله این محصولات بشمار می رود که در ادامه بیشتر به معرفی آن ها می پردازیم.

بیشترین حجم تولید محصول و فروش شرکت آیتن در بخش تافی و آبنبات و رولن است که البته هر کدام از این محصولات دارای انواع مختلف از نظر طعم و رنگ و بسته بندی می باشد. از انواع طعم های آن ها میتوان به طعم های عسلی، میوه ای، شکلاتی، شیری و مغزدار اشاره نمود.

خرید شکلات آیتن

بسته بندی محصولات آیتن

بسته بندی محصولات آیتن در ۳ وزن متفاوت و در وزن های ۳ کیلوگرمی، ۱ کیلوگرمی و ۵۰۰ گرمی موجود و به بازار عرضه میشود و مشتریان عزیر جهت خرید شکلات آیتن در انواع و بسته بندی های دلخواه می توانند با تماس با کارشناسان ما به بهترین نحو و با بهترین قیمت اقدام کنند.

خرید شکلات آیتن

خرید شکلات آیتن جهت صادرات

با توجه به بسته بندی های موجود و محصولات اشاره شده و همچنین قیمت های بسیار رقابتی و مناسب، این شرکت، فرصت خوبی را برای تجار عزیز جهت خرید شکلات آیتن به منظور صادرات به کشورهای مختلف فراهم کرده است.

از جمله کشورهای هدف صادراتی شیرینی و شکلات ایرانی می توان به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و کشورهای افریقایی اشاره کرد. در خصوص نحوه سفارش گذاری، حداقل مقادیر جهت صادرات و قیمت انواع محصولات برای صادرات کارشناسان مجموعه ما آماده پاسخ گویی به تماس های شما عزیزان را دارند.

کلمات مرتبط: خرید تافی آیتن، قیمت تافی آیتن، فروش شکلات آیتن، قیمت شکلات آیتن

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا