تافیتافی میوه ای

کارخانه شکلات میوه ای ایرانی | سورن شکلات

شکلات میوه ای ، شکلاتی تشکیل شده از کارامل ، روغن کاکائو و مواد افزودنی دیگر است که به عنوان مغز و طعم دهنده در تولید شکلات میوه ای استفاده می شوند.

شکلات میوه ای ها دارای انواع و مدل های گوناگونی هستند که به مصرف کننده و تاجران این اجازه را می دهند تا سبدی از محصولات متنوع را بتوانند برای خرید شکلات میوه ای انتخاب کنند. تنوع در تولید شکلات مغزدار اهمیت دارد ، چراکه خرید تافی شکلات ایرانی معمولا در حجم های بالا و به صورت کانتینری نیز برای صادرات انجام می شود و لذا برای حجم خرید بالای چندین تن ، داشتن سبدی از کالا و تنوع ضروری است.

شکلات میوه ای

تولید و فروش عمده انواع تافی میوه ای

شکلات های میوه ای در بسته بندی های متنوعی تولید و به فروش می رسند. اما به صورت استاندارد و عرف بسته بندی هایی به صورت زیر در نظر گرفته شده است تا مشتریان خرید شکلات فله و یا بسته بندی بتوانند بنا بر نیاز خود خرید مناسبی داشته باشند.

  • شکلات مغزدار میوه ای در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی و ۱ کیلو گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی
  • تافی شکلات ترش میوه ای در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی و ۱ کیلو گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی
  • شکلات رولن میوه ای در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی و ۱ کیلو گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی
  • تافی  میوه ای در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی و ۱ کیلو گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی

شکلات میوه ای

خرید شکلات تافی میوه ای فله ایرانی برای صادرات  به کشورهای دنیا

یکی از فرصت های ناب و خوب در زمینه شکلات تافی ایرانی ، صادرات شکلات میوه ای فله به کشورهای دنیا است. اولین سال هایی که تافی شکلات تولید شد ، انحصار آن فقط در دست چند کشور اروپایی بود و فروش انحصاری و ساخت آن نیز فقط از طریق آنها انجام می شد. ولی رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی کشورهای دیگری مانند ایران نیز در این عرصه وارد  شدند و شروع به تولید شکلات و تافی کردند. اولین تولیدات شکلات تافی در ایران به حدود ۷۰ سال پیش بر می گردد. ما در طول سالیان گذشته با تولید متنوع و در حجم های بسیار بالا توانسته ایم روابط خوبی با سایر کشورها در خصوص صادرات شکلات تافی میوه ای و سایر انواع تافی شکلات ها داشته باشیم و امروزه به یکی از کشورهای اصلی تامین تافی و شکلات در خاورمیانه تبدیل شده ایم. خرید شکلات  تافی میوه ای فله و سایر انواع مانند تافی مغزدار  میوه ای، تافی کره ای ، تافی کاکائویی ، تافی رولن ، تافی ترش و انواع آبنبات مانند آبنبات توت فرنگی و آبنبات قهوه از فرصت های خوب برای خرید شکلات فله به منظور صادرات است. از طریق تماس با واحد پشتیبانی و فروش می توانید نسبت به کسب اطلاعات تکمیلی اقدام نمایید.

قیمت شکلات میوه ای فله ارزان

یکی از مشخصه های اصلی برای تجارت و فروش شکلات میوه ای برای صادرات قیمت است. دسته شکلات میوه ای و انواع تافی ها جزو دسته قیمت مناسب ها در ایران هستند. مجموعه ما با درک نیاز بازار و مشتریان با ارائه بهترین قیمت شکلات میوه ای در ایران و در نظر گرفتن قیمت فروش ارزان شکلات میوه ای و انواع تافی ، توانسته ایم مشتریان خوبی در بسیاری از نقاط ایران و نیز کشورهای دیگر دنیا داشته باشیم. برای کسب قیمت شکلات میوه ای و سایر انواع تافی و آبنبات و شرایط خرید و صادرات با ما در تماس باشید.

شکلات میوه ای

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا