تافیتافی مغزدار

کارخانه تولیدی تافی مغزدار میوه ای | سورن |

خرید تافی مغزدار میوه ای  فله به صورت مستقیم از کارخانه برای سفارشات عمده امکان پذیر است. خرید تافی میوه ای فله و سایر انواع تافی با قیمت کارخانه، می تواند حاشیه سود مناسبی برای خریداران عده و فعالان خرید و فروش در صنعت شکلات و تافی به همراه داشته باشد.

تافی مغزدار میوه ای

انواع تافی در مرکز شکلات ایران

گروه شکلات ایران، مرکز تولید و فروش  تافی مغزدار میوه ای  با ارائه بهترین خدمات و نازل ترین قیمت ها، انواع شکلات و تافی را در تامین  عرضه می نماید. خرید تافی میوه ای فله و سایر انواع تافی به صورت مستقیم از کارخانه، با توجه به فاصله قیمت بالای میان بازار و قیمت های فروش عمده و مستقیم، قطعا سود خوبی برای فروشندگان و توزیع کنندگان به همراه خواهد داشت. انواع تافی قابل عرضه در مرکز شکلات ایران شامل موارد زیر است:

  • تافی میوه ای
  • تافی ساده
  • تافی مغزدار کاکائویی
  • تافی مغزدار نارگیلی
  • تافی ترش
  • تافی رولن
  • تافی دارچینی
  • تافی نعنایی
  • غیره

 

صادرات تافی به کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی

با پیشرفت صنعت شکلات سازی ایران در طول سالیان اخیر، امروزه خرید تافی میوه ای و سایر انواع تافی و شکلات از سوی کشورهای خارجی از برندهای ایرانی حجم بسیار بالایی از بازارهای صادراتی را به خود اختصاص داده است و بسیاری از شکلات ها و تافی های ایرانی به راحتی در بازارهای خارجی به فروش می رسد. البته از دلایل اصلی این موفقیت ها، علاوه بر بالا رفتن کیفیت ها، تنوع طعم و رنگ و بسته بندی های استاندارد و شکیل، کاهش ارزش ریال نسبت به ارزهای خارجی است که منجر به ارزانی و رقابتی شدن شکلات ایرانی شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تافی مغزدار میوه ای فله ، قیمت انوع تافی ها، نحوه ثبت سفارش و ارسال سفارشات عمده با ما در تماس باشید. ثبت و ارسال سفارشات هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی برای خریداران شهرستان در این مرکز امکان پذیر است.

تافی مغزدار میوه ای

قیمت تافی مغزدار میوه ای

همانطور که اشاره شد ، یکی از اصلی ترین انواع شکلات های صادراتی که حجم بالایی از فروش صادراتی را به خود اختصاص داده اند ، انواع تافی مغزدار میوه ای  هستند. معمولا صادارت تافی مغزدار به صورت کانتینری در حجم های بسیار بالا انجام می شود. بنابراین دو عامل بسیار مهم در خرید و فروش آن موثر هستند:

  1. قیمت تافی مغزدار میوه ای :  در موضوع فروش ، یکی از اصلی ترین موارد، قیمت تافی مغزدار میوه ای  است. چون حجم خرید و فروش بسیار بالا است ، قیمت مناسب در این مورد بسیار حاشیه سود بالاتری را ایجاد می کند. به علاوه باید در نظر داشت که این محصول در بازارهای خارجی بسیار رقابتی در خصوص قیمت خرید و فروش می شود. برای کسب بهترین قیمت تافی مغزدار میوه ای با ما در تماس باشید.
  2. تنوع تافی مغزدار میوه ای : در حجم بالای خرید و فروش قطعا تنوع طرح و طعم می تواند عامل موثری در فروش باشد. ما با در نظر گرفتن طعم و تنوع بالا فرصت خوبی برای تاجران گرامی فراهم ساخته ایم. برای اطلاع از شرایط خرید  ثبت سفارش و قیمت تافی مغزدار  واحد فروش و مشاوره پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی هستند.

تافی مغزدار میوه ای

خرید تافی مغزدار میوه ای برای کشور عراق

یکی از کشورهای اصلی بازار هدف که تراکنش بالای در خصوص خرید تافی مغزدار میوه ای ایران را دارد کشور عراق است. کشور عراق با نزدیکی مرزی از مرزهای متعدد با ایران و نیز شناخت کامل تجار از صنعت در ایران ، رتبه اول در خصوص خرید تافی میوه ای را به خود اختصاص داده است.

تافی مغزدار میوه ای

خرید تافی مغزدار میوه ای برای کشور افغانستان

یکی دیگر از کشورهای اصلی بازار هدف که تراکنش بالای در خصوص خرید تافی مغزدار میوه ای ایران را دارد کشور افغانستان است. کشور افغانستان نیز با نزدیکی مرزی از مرزهای متعدد با ایران و نیز شناخت کامل تجار از صنعت در ایران ، رتبه دوم در خصوص خرید تافی میوه ای را به خود اختصاص داده است.

تافی مغزدار میوه ای

مواد تشکیل دهنده تافی کره ای butter toffee

در بسیاری از کشورهای خارجی ، انواع تافی را به عنوان تافی کره ای می شناسند. اجزا اصلی تشکیل دهنده تافی کره ای شامل شکر ، گلوکز ، لسیتین ، اسانس های مجاز خوراکی و روغن کاکائو می باشد.

تافی مغزدار میوه ای

تولید تافی مغزدار

تولید تافی مغزدار در انواع مختلف با حجم بالایی در کارخانه برای مشتریان گرامی انجام می شود تا زمان تحویل به حداقل برسد. پس از ثبت سفارشات و قطعی کرده خرید ، سفارش تولید تافی مغزدار آغاز و معمولا در حجم کانتینری در طی زمان ۳ روز کاری تحویل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تافی مغزدار میوه ای

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا